Invention of lying [rec]

Data: 2010-01-31 22:36:26
Autor: looker
Invention of lying [rec]
hybajesteś pierdolnienty. ten filmto hała jakihwiele.

Masz racje, przepraszam. Avatar jest super, a jakie efekty i 3d. Przepraszam juz nie bede o nim pisal, rzeczywiscie jest do bani, wybaczysz mi? Masz rachje to  film, "jakih" wiele.

Data: 2010-02-01 08:11:55
Autor: Ghost
Invention of lying [rec]

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości news:hk4t57$plg$1news.onet.pl...
[...]

Jak widac kolesie majacy problemy z pisaniem w jezyku polskim krytykuja - moze wiec jednak warto zobaczyc.

Invention of lying [rec]