Invobill d. Bilix w Citi. Paranoja

Data: 2012-02-03 18:14:51
Autor: mx
Invobill d. Bilix w Citi. Paranoja
Miałem niezbyt dobre zdanie o tej usłudze, ale że był to jedyny sposób na uniknięcie papierowych faktur to uruchomiłem w Citi dla PGE. Jest faktura, mam wybór zapłać vs. odrzuć. Citi propaguje opłatę rachunków z kk, ale nie w tym przypadku. Płatno¶ć z kk jest traktowana jako TRANSAKCJA GOTÓWKOWA, tak tak, pytałem na citiline. Cipka nie kojarzyła żadnego słowa bilix, invobill, e-faktura (polecenie zapłaty???), ale dopytała w dziale technicznym.
W takim razie wersja B, "Odrzuć" i jak dotychczas opłata z kk. A może jednak z kk "dasie"?

Data: 2012-02-03 18:33:36
Autor:
Invobill d. Bilix w Citi. Paranoja
najlepiej zadzwoń jeszcze raz tam i nie gadaj z t± sam± osob±...

Data: 2012-02-03 20:07:40
Autor: mx
Invobill d. Bilix w Citi. Paranoja
najlepiej zadzwoń jeszcze raz tam i nie gadaj z t± sam± osob±...

Albo pogadaj sam z sob±? ;)
To proste, mam wrażenie, że jak dzwonię setny raz to nigdy dwukrotnie z to sam± osob± nie rozmawiam.
Ale może jednak kto¶ podpowie, co będzie jak kliknę "zapłać"? Nie chcę, aby ta płatno¶ć ci±gle wisiała (stan konta 0.00), i zżerała ¶rodki jakie tam wleję na spłatę karty. Mimo że, za pr±d zapłacone będzie "po staremu" z kk. Może jest gdzie¶ demo ich systemu?

Invobill d. Bilix w Citi. Paranoja