Inwestowanie w samochody?

Data: 2009-09-15 17:59:01
Autor: Paweł Ubysz
Inwestowanie w samochody?

Użytkownik "tdmt" <tdmt.3ykaa0@no-mx.forums.yourdomain.com.au> napisał w wiadomości news:tdmt.3ykaa0no-mx.forums.yourdomain.com.au...

Witam,

Właśnie wyczytałem, że na Zachodzie modne się robi inwestowanie w
samochody klasyczne,
np. Aston Martin, Bentley, Bugatti, Horch, Jaguar, Maybach czy
Rolls-Royce:

'Inwestycje w samochody klasyczne' (http://tinyurl.com/ljkp2o)

Zastanawiam się nad czymś takim, ale trudno jest podejść do tego
tematu, bo trzeba mieć
do tego dobre wyczucie rynku...

"Rzepa" pisze, że ma nawet powstać fundusz inwestycyjny, który będzie
się tym zajmować:
'Ma ruszyć fundusz inwestujący w stare cenne samochody -
Rzeczpospolita' (http://tinyurl.com/qfz668)

Gdzie można kupić takie samochody w Polsce???

No pewnie na Otomoto . Widziałem tam ostatnio ostatnie 4 sztuki Horcha 830 BL i bardzo ładnego Mercedesa SSKL.

Inwestowanie w samochody?