Inwestuj i zarabiaj !! Wystarczy tylko 5 zł

Data: 2009-08-06 08:28:08
Autor: Edward Nowak
Inwestuj i zarabiaj !! Wystarczy tylko 5 zł
Byłem atakowany tym tekstem już od dawna.

W końcu postanowiłem sprawdzić - przecież to tylko 5zł.
Zrobiłem tak, jak tam napisano i - o dziwo - po ponad miesiącu zaczęły
napływać pieniądze. Nadal, co jakiś czas, wpada na moje konto kilka
złotych, a z zainwestowanej piątki mam już 300zł.

Tytułowe "15 000zł w miesiąc" jest teoretyczne, ale możliwe.
Spróbowałem i nie żałuję, teraz zaczynam jeszcze raz, bo liczę na
większy odzew.

Oto jak to działa:

"Zainwestuj 5zł i zarabiaj dużo więcej"
Mechanizm jest prosty, dlatego nie mam zamiaru się rozpisywać.
Całość działa łatwo i legalnie.

1.

Przelewasz tytułowe 5zł na PIERWSZE konto z poniższej listy.
Tytuł: "Dodaj mnie do swojej listy mailingowej"
(tym sposobem całość jest legalna)

Oto obecna lista:

1. Nr konta: 42 1140 2004 0000 3902 3781 2320

2. Nr konta: 72 1140 2004 0000 3502 5443 5351

3. Nr konta: 89 1140 2004 0000 3302 5902 7996

4. Nr konta: 88 1050 1445 1000 0023 1218 5909

5. Nr konta: 80 1140 2004 0000 3302 5753 9887

TO WAŻNE! Wpłacasz 5 zł na konto NR 1. Jako nazwę odbiorcy i dane
wpisz "xxx" (ochrona danych os.), jeśli numer konta jest poprawny,
pieniądze i tak dotrą.
- Ukryj cytowany tekst -

2.

Teraz kopiujesz tekst, który widzisz na tej stronie, ale , UWAGA,
kasujesz Nr konta 1, a pozostałe przesuwasz o numer w górę (dawne
konto nr 2 to teraz 1, dawne 3 zamieniasz na 2, 4 na 3, 5 na 4). Pod
numerem 5 wpisujesz własne konto. Nie wpisuj numeru swojego konta na
pozycji nr 1 - sam na tym stracisz. Tu zachłanność nie popłaca - cały
mechanizm działa sprawnie tylko, kiedy trzymasz się reguł.

Robisz to, aby gotowy tekst wysłać do 40 osób (kontakty w mailu,
naszej-klasie, możesz umieścić go na stronie WWW). Im więcej osób go
przeczyta, tym większy zysk.

Dowód:

Kiedy rozpowszechnisz tę stronę, będziesz na 5. miejscu listy. Odpowie
na nią średnio 25% osób. Załóżmy, że zrobi to tylko połowa z nich:
12,5%.

Z 40 osób, 5 zrobi to samo, co Ty. Ale Twój numer konta przesunie się
na 4. pozycję. O programie będzie wiedziało już 200 osób (5x40).

Spośród 200, udzieli się 25 (12,5% z 200 = 25). Daje to następny 1000
maili (25 x 40)- z Twoim numerem konta już na 3. pozycji.

Z 1000 osób udzieli się 125 (12,5% z 1000 = 125), to dalsze 5000 maili
(125 x 40) z Twoim kontem na 2. pozycji.

Z 5000 osób, zareaguje 625 (12,5% z 5000) i wyśle 25000 maili (625 x
40). Tam TWÓJ NUMER KONTA BĘDZIE NA PIERWSZEJ POZYCJI!

Jeśli z 25 000 osób, odpowie 3125 (12,5% z 25000 = 3125), na Twoim
koncie ląduje 15 625 zł (3125 x 5zł).

Całość przy założeniu, że reaguje tylko 1/8 poinformowanych.

Warto - oto kilka opinii:

"To wspaniały plan! Zrobiłem wszystko,co poradziliście jakieś 3
tygodnie temu. Co prawda nie udało mi się uzbierać 15 000, ale te 9
135zl też mnie powaliły, a jest jeszcze tydzień!! "

Tomasz Watorek , Warszawa

"Cześć. Tu Justyna! No cóż, co mogę powiedzieć? DZIĘKUJĘ BARDZO
BARDZOOO MOCNO wysłałam 40 maili, tak jak mówiliście i w sumie
zapomniałam o całej tej sprawie, bo tak naprawdę nie wierzyłam w to, a
te 5 złotych to jeszcze nikogo nie uratowało. Ale jak zobaczyłam moje
konto po kilku tygodniach to zwariowałam! Było tam prawie 15 000
złotych!!! I jak ja to teraz wydam tak szybko? Przecież za kolejnych
30 dni będę mieć tego więcej!!! Dziękuje jeszcze raz!!!!"

Justyna Tojan, Strzelce Opolskie

"Byłam zaskoczona kiedy zobaczyłam moje konto!! Przez 3 tygodnie na
moim koncie znalazło się 9 440zl. Na początku myślałam, że to jakiś
błąd wkradł im się do konta. Ale potem wypłaciłam pieniądze i kupiłem
sobie super kompa!!! Nareszcie!!! Dzięki, dzięki, dzięki!!!"

Aga Bodler, Gdańsk

"Mam 16 lat i wziąłem udział w tym planie (dla ścisłości mam konto dla
nastolatków w mBanku), powysyłałem maile, zrobiłem stronę i ogólnie
zapomniałem o tym. Po miesiącu sprawdzałem w Internecie stan mojego
konta i normalnie spadłem z krzesła. Na moim koncie było ok. 15000 zł.
Szok! Bardzo, bardzo dziękuje!!!!!!!"

Marcin Kosztyń, Białystok

Nawet, jeśli Cię to nie przekonuje - nie wyrzucaj adresu tej strony.
Może po kilku dniach zastanowienia jeszcze do niej wrócisz.
Program jest przejrzysty i legalny.
Przecież inwestujesz tylko 5 zł.

Data: 2009-08-06 17:41:50
Autor: cos
Edward Nowak pisze:
Byłem atakowany tym tekstem już od dawna.

W końcu postanowiłem sprawdzić - przecież to tylko 5zł.
Zrobiłem tak, jak tam napisano i - o dziwo - po ponad miesiącu zaczęły

a ja proponuje modyfikacje

1 nie przelewamy nikomu 5zl
2 wpisujemy 5 swoich nr konta
3 dalej postepujemy zgodnie z instrukcja

Inwestuj i zarabiaj !! Wystarczy tylko 5 zł