Inwestycje na NYSE, NASDAQ itp.

Data: 2010-05-12 14:54:38
Autor: szczurwa
Inwestycje na NYSE, NASDAQ itp.
Może ktoś z Grupowiczów ma patent na to, jak otworzyć rachunek
brokerski w US będąc rezydentem Polonii ? Prowizje w polskich biurach
są zabójcze, a do stosunkowo taniego IDM trochę nie mam zaufania. Może
niesłusznie...

Data: 2010-05-13 09:21:55
Autor: Przemek

Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:a610cf07-c471-45ed-acb2-1469e7bde22ak19g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Jesli chcesz grac na indeksach tylko to zobacz interaktiv brokers, cityindex lub nawet polska bosssa......

Data: 2010-05-13 10:07:16
Autor: kashmiri

"szczurwa" <szczurwa@gmail.com> wrote in message news:a610cf07-c471-45ed-acb2-1469e7bde22ak19g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Dwie opcje przychodzą mi do głowy:
- Swissquote (www.swissquote.ch), Szwajcaria - otwarcie rachunku przez kuriera z banku.
- Etrade (www.etrade.com), opcja "International site" (UK) - otwarcie rachunku pocztą.

Widziałem jeszcze kilka innych domów maklerskich online, nie pamiętam adresów.

pzdr.

Inwestycje na NYSE, NASDAQ itp.