Inwestycje na PatBank.pl

Data: 2009-09-07 19:12:07
Autor: Patryx
Inwestycje na PatBank.pl
Drodzy grupowicze.

Zapraszam do skorzystania z różnego rodzaju inwestycji dostępnych w moim serwisie. Do wyboru:

konta oszczędnościowe:
http://www.patbank.pl/kontaoszczednosciowe/

lokaty:
http://www.patbank.pl/lokaty/

fundusze inwestycyjne:
http://www.patbank.pl/funduszeinwestycyjne/

produkty strukturyzowane:
http://www.patbank.pl/produktystrukturyzowane/

ofe:
http://www.patbank.pl/emerytury/

domy maklerskie:
http://www.patbank.pl/domymaklerskie/

Obiecuję, że wszystkie ewentualne prowizję przeznaczę na zakup akcji polskich spółek. Zwiększy to kapitalizację polskiej giełdy i wszystkim nam wyjdzie na dobre.

Pozdrawiam.

Data: 2009-09-07 23:25:06
Autor: Dombrek
Inwestycje na PatBank.pl
Obiecuję, że wszystkie ewentualne prowizję przeznaczę na zakup akcji polskich spółek. Zwiększy to kapitalizację polskiej giełdy i wszystkim nam wyjdzie na dobre.

Sprzedajesz produkty finansowe i nie rozumiesz pojęcia "kapitalizacja"?
Dombrek

Data: 2009-09-08 08:54:37
Autor: Patryx
Inwestycje na PatBank.pl
Sprzedajesz produkty finansowe i nie rozumiesz pojęcia "kapitalizacja"?
Dombrek

Kapitalizacja giełdy to wartość rynkowa wszystkich notowanych na niej spółek. Jeśli kupuję duże ilości akcji, ich kurs rośnie, dzięki czemu zwiększa się ich wartość rynkowa spółek.

Oczywiście mogę się mylić, moje wykształcenie zakończyło się na maturze.

Data: 2009-09-08 09:02:08
Autor: Dombrek
Inwestycje na PatBank.pl

Kapitalizacja giełdy to wartość rynkowa wszystkich notowanych na niej
spółek. Jeśli kupuję duże ilości akcji, ich kurs rośnie, dzięki czemu zwiększa się ich wartość rynkowa spółek.

A co to za różnica jaka jest kapitalizacja i kto (z wyjątkiem anali) na to patrzy?
Dombrek

Inwestycje na PatBank.pl