Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro

Data: 2020-03-05 20:01:34
Autor: Allegrowicz
Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro
Witam.
Allegro ujawnia w korespondencji mailowej nieuzasadnione dane osobowe swoich
klientów, mamy Ustawę o ochronie, danych osobowych, RODO i nic.
Allegro inwigiluje prywatna korespondencję swoich klientów przez podmianę
adresów email na adresy swojego serwera i przekierowywanie korespondencji
przez swój serwer pocztowy, oraz ingeruje w treść tej prywatnej
korespondencji, ale widocznie niezawisłe sądy dalej nie widzą żadnego
problemu.
Wczoraj kolejne zdziwienie, gdy Allegro usunęło moją aukcję, bo w jej tytule
umieściłem "na koronawirusa", chodziło o jakąś zdrowotną napitkę.
Wygląda że Allegro dopuściło się kolejnego przestępstwa, czyli cenzury
aukcji ze względu na KORONAWIRUSA i oczywiście też nikt nie widzi żadnego
problemu i allegro nie zostanie pociągnięte do żadnej odpowiedzialności.

Dla ciekawskich przytoczę poniżej uzasadnienie cenzury aukcji ze względu na
koronawirusa, bo jest bardzo ciekawe:
"
Zakończyliśmy Twoje oferty:
Napitka na koronawirusa

ponieważ w ich tytule odwołujesz się do koronawirusa (COVID-19; SARS-CoV-2;
koronawirus itp.), co w obecnej sytuacji zagrożenia epidemiologicznego i
powszechnego lęku przed zarażeniem ww. wirusem, może w istotny sposób
zaburzać percepcję konsumentów w trakcie dokonywania wyboru oferty.

Prosimy o usunięcie z tytułu oferty zwrotów nawiązujących do koronawirusa
(COVID-19; SARS-CoV-2; koronawirus itp.).

Zgodnie z art. 5 ust. 1 i ust. 3 pkt 2 w zw. z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia
23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
niedozwolone jest wprowadzanie w błąd potencjalnych Kupujących co do cech
produktu, jego przydatności, działania i spodziewanych wyników jego
zastosowania oraz korzyści związanych z produktem.

Nieuczciwą praktyką jest także przedstawianie nierzetelnych informacji
dotyczących rodzaju i stopnia ryzyka, na jakie będzie narażone
bezpieczeństwo osobiste Kupującego lub jego rodziny, w przypadku gdy nie
nabędzie produktu.

Ponadto zgodnie z art. 7 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w
przypadku sprzedaży suplementów diety czy środków spożywczych zabronione
jest przypisywanie im właściwości zapobiegania chorobom lub leczenia chorób
ludzi bądź też odwoływać się do takich właściwości.

Dalsze naruszanie zasad może doprowadzić do zawieszenia konta.

"

Data: 2020-03-05 22:37:55
Autor: Animka
W dniu 2020-03-05 o 20:01, Allegrowicz pisze:
[...]

Cenzura cenzurą, ale dobrze Ci odpowiedzieli. Nie masz prawa sprzedawać produktów być może szkodzących zdrowiu. Lekarstwa to sprzedają apteki.

--
animka

Data: 2020-03-06 00:20:32
Autor: u2
W dniu 05.03.2020 o 22:37, Animka pisze:
Cenzura cenzurą, ale dobrze Ci odpowiedzieli. Nie masz prawa sprzedawać produktów być może szkodzących zdrowiu. Lekarstwa to sprzedają apteki.

e tam, widać animela nie kupuje w zwykłym sklepie, w którym są prochy na trawienie, ból głowy itd.

Data: 2020-03-06 05:59:48
Autor: Budzik
Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro
Użytkownik Allegrowicz K.Gutek@poczta.onet.pl ...

Napitka na koronawirusa

wyczuwam trola... :)

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,

Data: 2020-03-06 10:52:33
Autor: ąćęłńóśźż
Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro
Był taki film szkoleniowy o napitce na wszystko "Mały wielki człowiek".

-- -- -
Napitka na koronawirusa

Data: 2020-03-08 21:24:42
Autor: Sonn
W dniu 2020-03-06 o 06:59, Budzik pisze:
Użytkownik Allegrowicz K.Gutek@poczta.onet.pl ...

Napitka na koronawirusa

wyczuwam trola... :)

A ja zwykłego naciągacza.

--
Sonn

Data: 2020-03-06 20:05:39
Autor: J.F.
Użytkownik "Allegrowicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e61561a$0$551$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Zgodnie z umową ?

[...]

Co by nie mowic - to dopisales o tym wirusie w celu podniesienia sprzedazy owej nalewki,
a g* wiesz, czy ona pomaga czy nie.
Czyli przedstawiasz nierzetelne informacje.

J.

Data: 2020-03-07 19:58:08
Autor: Allegrowicz
Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro
J.F napisał
Zgodnie z umową ?

Z jaką umową, naiwny jesteś?
Czy zgodnie z umową można inwigilować i łamać prawo?

Co by nie mowic - to dopisales o tym wirusie w celu podniesienia sprzedazy owej nalewki,
a g* wiesz, czy ona pomaga czy nie.
Czyli przedstawiasz nierzetelne informacje. J.

Tak działa reklama panie i nikt za to nie cenzuruje a wręcz przeciwnie.
Co kogo obchodzi jak ja zareklamuję mój produkt, to mój biznes, tak samo jak pasta Colgate na próchnicę, co zwracają koszty leczenia jak nie będzie skuteczna.
Zauważyłem że we wszelkich mediach jest prowadzona zorganizowana cenzura na koronawirusa, na przykład zablokowano wywiad pewnemu doktorowi, który radzi jak leczyć i unikać zarażenia koronawirusem. Wszystko wygląda tak, jak by w naszym kraju planowano epidemię tego koronowituda i uciszają wszystkich, którzy mogą w tym przeszkodzić, taka prawda

Data: 2020-03-07 12:16:30
Autor: Kris
Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro
Co kogo obchodzi jak ja zareklamuję mój produkt, to mój biznes

Ja tam generalnie jestem za tym aby idioci tacy jak Ty ?mogli reklamować swój biznes jak im tam pasuje.
Tylko żeby nie byli z tych co "egzekucja nieskuteczna" jak ktoś im "sprawdzam" p
Da się coś tam z Ciebie zwindykować jak nalewka nie zadziała

Data: 2020-03-07 23:06:03
Autor: Marcin Debowski
On 2020-03-07, Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:
[...]

Wtedy będzie wrzask, że przecież wiadomo, że to była szalenie dowcipna reklama i jakby było coś nie tak to Allegro by z pewnością usunęło.

--
Marcin

Data: 2020-03-08 19:39:27
Autor: Allegrowicz
Marcin Debowski napisał:
[...]

Pierniczxysz bez sensu, czy tylko udajesz głupiego dla pieniędzy?
Czy jak mi sprzedasz szampon na łupież, czy pastę na próchnicę, to będzie można od ciebie coś egzekwować?
Dlaczego allegro nie usuwa aukcji szamponów na łupieżu i pasty na próchnicę, oraz 90% wszystkich pozostałych aukcji?

Data: 2020-03-08 22:42:19
Autor: Marcin Debowski
On 2020-03-08, Allegrowicz <K.Gutek@poczta.onet.pl> wrote:
Marcin Debowski napisał:
[...]

Powodów jest kilka, ot choćby taki, że te ogłoszenia nie żerują w najbardziej prymitywny sposób na cudzym strachu. W przeciwieństwie do twojego.

--
Marcin

Data: 2020-03-09 12:54:38
Autor: Konopny Nespresso
W dniu niedziela, 8 marca 2020 20:25:17 UTC+1 użytkownik Allegrowicz napisał:
Marcin Debowski napisał:

> Wtedy będzie wrzask, że przecież wiadomo, że to była szalenie dowcipna
> reklama i jakby było coś nie tak to Allegro by z pewnością usunęło --   > Marcin

Pierniczxysz bez sensu

Przeca sam dałeś wklejkę:
przypadku sprzedaży SUPLEMENTÓW diety czy środków SPOZYWCZYCH zabronione
jest przypisywanie im właściwości zapobiegania chorobom lub leczenia chorób
ludzi bądź też odwoływać się do takich właściwości.
Koncerny farmaceutyczne kłamią we wszystkich swoich reklamach

Tadaaaaaaaaaaaaa:
https://www.medexpress.pl/od-stycznia-2020-r-zmiany-w-reklamach-suplementow-diety/75637

Data: 2020-03-08 23:00:47
Autor: J.F.
Dnia Sat, 7 Mar 2020 19:58:08 +0100, Allegrowicz napisał(a):

J.F napisał
Zgodnie z umową ?

Z jaką umową, naiwny jesteś?
Czy zgodnie z umową można inwigilować i łamać prawo?

A przeczytales ?

[...]

Nabywce interesuje, ktory szuka jakiegos pomocnego srodka.

[...]

A ty jestes tym, ktory by przeszkodzil, swoją nalewką ?

J.

Data: 2020-03-07 17:11:22
Autor: RadoslawF
[...]

EBay robi to samo. I słusznie.
https://ithardware.pl/aktualnosci/koronawirus_ebay_walczy_z_handlarzami_maseczek_i_srodkow_bakteriobojczych-11623.html

Pozdrawiam

Data: 2020-03-07 20:01:52
Autor: Allegrowicz
RadoslawF napisał:
EBay robi to samo. I słusznie.
https://ithardware.pl/aktualnosci/koronawirus_ebay_walczy_z_handlarzami_maseczek_i_srodkow_bakteriobojczych-11623.html

Pozdrawiam

Czyli eBay może tak samo jak Allegro, łamać prawo dla własnego widzimisię?
Co w tym niby słusznego, że uniemożliwiają ludziom ochronę przed epidemią, bo nie mogą kupić maseczek i środków dezynfekujących?
Dlaczego nie nie walczą z kłamliwą reklamą i spamem, tylko akurat z koronowirusem?

Data: 2020-03-07 21:44:21
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-03-07 o 20:01, Allegrowicz pisze:

[...]

Nie łamią prawa.

Co w tym niby słusznego, że uniemożliwiają ludziom ochronę przed epidemią, bo nie mogą kupić maseczek i środków dezynfekujących?
Dlaczego nie nie walczą z kłamliwą reklamą i spamem, tylko akurat z koronowirusem?

Ale oni nie umożliwiają takiego zakupu ludziom.
Oni ograniczają różnej maści handlarzynom jawnego żerowania
na ludzkim strachu z powodu epidemii.

Napisali ci spekulancie że akcja wyleciała za użycie
w "na koronawirusa".

I zamiast próbować tutaj pieniaczyć sprawdź jakie kary
dla takich jak ty wprowadziły chiny. Jak u nas wirus
podobnie się rozpowszechni możesz liczyć na podobne.

Pozdrawiam

Data: 2020-03-07 23:48:55
Autor: nie ma emaila
Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro
Sat, 7 Mar 2020 20:01:52 +0100, w <5e63f93c$0$555$65785112@news.neostrada.pl>,
"Allegrowicz" <K.Gutek@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Dlaczego nie nie walczą z kłamliwą reklamą i spamem, tylko akurat z koronowirusem?

Przecież kłamiesz w reklamie.
Jeszcze trzeba było dopisać, że także jest to "napitka na raka".

Data: 2020-03-08 19:44:27
Autor: Allegrowicz
nie_ma_emaila@onet.pl napisał:
Dlaczego nie nie walczą z kłamliwą reklamą i spamem, tylko akurat z
koronowirusem?

Przecież kłamiesz w reklamie.
Jeszcze trzeba było dopisać, że także jest to "napitka na raka".

Przecież reklama to kłamstwo z definicji, to jest reklama, rozumiesz?
Koncerny farmaceutyczne kłamią we wszystkich swoich reklamach, czy to na raka, czy na grypę, czy na łupież i jakoś nikt im tych reklam nie usuwa, allegro też nie usuwa aukcji na środki farmaceutyczne.
Ale mnie interesuje dlaczego allegro łamie prawo jak chce i nikt nie reaguje?
Czy ten serwis stoi ponad prawem, bo właściciele nie mają napletka?

Data: 2020-03-09 09:21:40
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-03-08 o 19:44, Allegrowicz pisze:

[...]

Reklama to informacja o jakimś towarze czy usłudze.
Wedle oszustów i handlarzyn może zawierać kłamstwo.

Koncerny farmaceutyczne kłamią we wszystkich swoich reklamach, czy to na raka, czy na grypę, czy na łupież i jakoś nikt im tych reklam nie usuwa, allegro też nie usuwa aukcji na środki farmaceutyczn > Ale mnie interesuje dlaczego allegro łamie prawo jak chce i nikt nie
reaguje?
Czy ten serwis stoi ponad prawem, bo właściciele nie mają napletka?

Jak napiszą jak ty koronawirus w tytule aukcji to im aukcje zamkną.

Pozdrawiam

Data: 2020-03-09 12:29:26
Autor: J.F.
Użytkownik "Allegrowicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e65469b$0$543$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A rozumiesz, ze juz nie calkiem ?
I sie w sumie ciesz, ze cie Allegro przed karą uchroniło.

J.

Data: 2020-03-09 22:43:55
Autor: u2
W dniu 09.03.2020 o 12:29, J.F. pisze:
Przecież reklama to kłamstwo z definicji, to jest reklama, rozumiesz?

A rozumiesz, ze juz nie calkiem ?
I sie w sumie ciesz, ze cie Allegro przed karą uchroniło.

J.

bzdura z tą karą, najlepszym lekiem na koronawirusa jest cebula, niedawno Magda Gessler ją reklamowała:)))))))

Data: 2020-03-10 12:10:06
Autor: Konopny Nespresso

https://youtu.be/VvFmCBYg164 głos rozsądku?

Data: 2020-03-10 20:25:40
Autor: u2
W dniu 10.03.2020 o 20:10, Konopny Nespresso pisze:
użytkownik u2 napisał:

bzdura z tą karą, najlepszym lekiem na koronawirusa jest cebula,
niedawno Magda Gessler ją reklamowała:)))))))

https://youtu.be/VvFmCBYg164 głos rozsądku?

tu jest głos rozsądku:)

https://www.youtube.com/watch?v=SLET5TlsAXU

Data: 2020-03-09 13:03:23
Autor: Konopny Nespresso
Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro
użytkownik Allegrowicz napisał:

Przecież reklama to kłamstwo z definicji, to jest reklama, rozumiesz?
Koncerny farmaceutyczne kłamią we

Może w tych reklamach nie ma nic o leczeniu?
Np. nie ma sformułowania "na próchnicę"/"leczy próchnicę"
Owszem jest "chroni", "zapobiega", ale nie ma "chroni przed próchnicą"
"zapobiega próchnicy".

Daj linka i zobaczymy czy kłamią.

Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro