Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro

Data: 2020-03-06 20:05:39
Autor: J.F.
Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro
Użytkownik "Allegrowicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e61561a$0$551$65785112@news.neostrada.pl...
Allegro ujawnia w korespondencji mailowej nieuzasadnione dane osobowe swoich
klientów, mamy Ustawę o ochronie, danych osobowych, RODO i nic.
Allegro inwigiluje prywatna korespondencję swoich klientów przez podmianę
adresów email na adresy swojego serwera i przekierowywanie korespondencji
przez swój serwer pocztowy, oraz ingeruje w treść tej prywatnej
korespondencji, ale widocznie niezawisłe sądy dalej nie widzą żadnego
problemu.

Zgodnie z umową ?

Wczoraj kolejne zdziwienie, gdy Allegro usunęło moją aukcję, bo w jej tytule
umieściłem "na koronawirusa", chodziło o jakąś zdrowotną napitkę.
Wygląda że Allegro dopuściło się kolejnego przestępstwa, czyli cenzury
aukcji ze względu na KORONAWIRUSA i oczywiście też nikt nie widzi żadnego
problemu i allegro nie zostanie pociągnięte do żadnej odpowiedzialności.

Zakończyliśmy Twoje oferty:
Napitka na koronawirusa

ponieważ w ich tytule odwołujesz się do koronawirusa (COVID-19; SARS-CoV-2;
koronawirus itp.), co w obecnej sytuacji zagrożenia epidemiologicznego i
powszechnego lęku przed zarażeniem ww. wirusem, może w istotny sposób
zaburzać percepcję konsumentów w trakcie dokonywania wyboru oferty.

Prosimy o usunięcie z tytułu oferty zwrotów nawiązujących do koronawirusa
(COVID-19; SARS-CoV-2; koronawirus itp.).

Zgodnie z art. 5 ust. 1 i ust. 3 pkt 2 w zw. z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia
23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
niedozwolone jest wprowadzanie w błąd potencjalnych Kupujących co do cech
produktu, jego przydatności, działania i spodziewanych wyników jego
zastosowania oraz korzyści związanych z produktem.

Nieuczciwą praktyką jest także przedstawianie nierzetelnych informacji
dotyczących rodzaju i stopnia ryzyka, na jakie będzie narażone
bezpieczeństwo osobiste Kupującego lub jego rodziny, w przypadku gdy nie
nabędzie produktu.

Co by nie mowic - to dopisales o tym wirusie w celu podniesienia sprzedazy owej nalewki,
a g* wiesz, czy ona pomaga czy nie.
Czyli przedstawiasz nierzetelne informacje.

J.

Data: 2020-03-07 19:58:08
Autor: Allegrowicz
Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro
J.F napisał
Zgodnie z umową ?

Z jaką umową, naiwny jesteś?
Czy zgodnie z umową można inwigilować i łamać prawo?

Co by nie mowic - to dopisales o tym wirusie w celu podniesienia sprzedazy owej nalewki,
a g* wiesz, czy ona pomaga czy nie.
Czyli przedstawiasz nierzetelne informacje. J.

Tak działa reklama panie i nikt za to nie cenzuruje a wręcz przeciwnie.
Co kogo obchodzi jak ja zareklamuję mój produkt, to mój biznes, tak samo jak pasta Colgate na próchnicę, co zwracają koszty leczenia jak nie będzie skuteczna.
Zauważyłem że we wszelkich mediach jest prowadzona zorganizowana cenzura na koronawirusa, na przykład zablokowano wywiad pewnemu doktorowi, który radzi jak leczyć i unikać zarażenia koronawirusem. Wszystko wygląda tak, jak by w naszym kraju planowano epidemię tego koronowituda i uciszają wszystkich, którzy mogą w tym przeszkodzić, taka prawda

Data: 2020-03-07 12:16:30
Autor: Kris
Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro
Co kogo obchodzi jak ja zareklamuję mój produkt, to mój biznes

Ja tam generalnie jestem za tym aby idioci tacy jak Ty ?mogli reklamować swój biznes jak im tam pasuje.
Tylko żeby nie byli z tych co "egzekucja nieskuteczna" jak ktoś im "sprawdzam" p
Da się coś tam z Ciebie zwindykować jak nalewka nie zadziała

Data: 2020-03-07 23:06:03
Autor: Marcin Debowski
On 2020-03-07, Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:
[...]

Wtedy będzie wrzask, że przecież wiadomo, że to była szalenie dowcipna reklama i jakby było coś nie tak to Allegro by z pewnością usunęło.

--
Marcin

Data: 2020-03-08 19:39:27
Autor: Allegrowicz
Marcin Debowski napisał:
[...]

Pierniczxysz bez sensu, czy tylko udajesz głupiego dla pieniędzy?
Czy jak mi sprzedasz szampon na łupież, czy pastę na próchnicę, to będzie można od ciebie coś egzekwować?
Dlaczego allegro nie usuwa aukcji szamponów na łupieżu i pasty na próchnicę, oraz 90% wszystkich pozostałych aukcji?

Data: 2020-03-08 22:42:19
Autor: Marcin Debowski
On 2020-03-08, Allegrowicz <K.Gutek@poczta.onet.pl> wrote:
Marcin Debowski napisał:
[...]

Powodów jest kilka, ot choćby taki, że te ogłoszenia nie żerują w najbardziej prymitywny sposób na cudzym strachu. W przeciwieństwie do twojego.

--
Marcin

Data: 2020-03-09 12:54:38
Autor: Konopny Nespresso
W dniu niedziela, 8 marca 2020 20:25:17 UTC+1 użytkownik Allegrowicz napisał:
Marcin Debowski napisał:

> Wtedy będzie wrzask, że przecież wiadomo, że to była szalenie dowcipna
> reklama i jakby było coś nie tak to Allegro by z pewnością usunęło --   > Marcin

Pierniczxysz bez sensu

Przeca sam dałeś wklejkę:
przypadku sprzedaży SUPLEMENTÓW diety czy środków SPOZYWCZYCH zabronione
jest przypisywanie im właściwości zapobiegania chorobom lub leczenia chorób
ludzi bądź też odwoływać się do takich właściwości.
Koncerny farmaceutyczne kłamią we wszystkich swoich reklamach

Tadaaaaaaaaaaaaa:
https://www.medexpress.pl/od-stycznia-2020-r-zmiany-w-reklamach-suplementow-diety/75637

Data: 2020-03-08 23:00:47
Autor: J.F.
Dnia Sat, 7 Mar 2020 19:58:08 +0100, Allegrowicz napisał(a):

J.F napisał
Zgodnie z umową ?

Z jaką umową, naiwny jesteś?
Czy zgodnie z umową można inwigilować i łamać prawo?

A przeczytales ?

[...]

Nabywce interesuje, ktory szuka jakiegos pomocnego srodka.

[...]

A ty jestes tym, ktory by przeszkodzil, swoją nalewką ?

J.

Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro