Inwigilacja totalna cz³owieka postêpuje

Data: 2011-11-28 14:16:59
Autor: boukun
Inwigilacja totalna cz³owieka postêpuje
Ju¿ jeste¶my przez re¿imy w³adzy ca³kowicie inwigilowani i kontrolowani. Postêp i cyfryzacja urz±dzeñ elektronicznych i telefonów s³u¿y jedynie ca³kowitej kontroli obywateli, czyt. niewolników systemu.
Do niedawna, mo¿na by³o mieæ np. anonimowy numer telefonu komórkowego, nie byæ zarejestrowanym w danej sieci i... swobodnie wy³±czyæ tzw. pocztê g³osow±. W takiej Nokii N900 np. mog³em swobodnie wy³±czyæ w ustawieniach telefonu przekazywanie rozmów. dzisiaj ju¿ to nie idzie, nawet jak da siê na NIE, to po ponownym wej¶ciu w menu ukazuje siê jaki¶ tam sta³y numer, na który po 20 sekundach przekazywane s± rozmowy. Do niedawna mo¿na by³o tak¿e poprzez kod ##002# wy³±czyæ w Playu pocztê g³osow± tez bez problemu, dzisiaj jednak nie, nale¿y siê zarejestrowaæ w Play24 i podaæ swój numer komórki.. i chop, maj± ciê delikwencie w rejestrze. Chc±c przez komórkê dezaktywowaæ pocztê g³osow±, musisz najpierw wys³aæ do Playa kod *111*2*9# i dezaktwowaæ najpierw pocztê g³osow± na e-mail i czekaæ 24 godziny. Jak to dalej w praktyce jest, nawet nie chcê my¶leæ...

Gdzie te czasy, gdzie cz³owiek by³ olny od inwigilacji w³adzy, co jedynie na poczcie g³ównej SBecy siedzieli i odpowiednie pojedyñcze telefony pods³uchiwali...

boukun

Data: 2011-11-28 14:30:15
Autor: jadrys
Inwigilacja totalna człowieka postępuje
W dniu 2011-11-28 14:16, boukun pisze:
Już jesteśmy przez reżimy władzy całkowicie inwigilowani i kontrolowani. Postęp i cyfryzacja urządzeń elektronicznych i telefonów służy jedynie całkowitej kontroli obywateli, czyt. niewolników systemu.
Do niedawna, można było mieć np. anonimowy numer telefonu komórkowego, nie być zarejestrowanym w danej sieci i... swobodnie wyłączyć tzw. pocztę głosową. W takiej Nokii N900 np. mogłem swobodnie wyłączyć w ustawieniach telefonu przekazywanie rozmów. dzisiaj już to nie idzie, nawet jak da się na NIE, to po ponownym wejściu w menu ukazuje się jakiś tam stały numer, na który po 20 sekundach przekazywane są rozmowy. Do niedawna można było także poprzez kod ##002# wyłączyć w Playu pocztę głosową tez bez problemu, dzisiaj jednak nie, należy się zarejestrować w Play24 i podać swój numer komórki.. i chop, mają cię delikwencie w rejestrze. Chcąc przez komórkę dezaktywować pocztę głosową, musisz najpierw wysłać do Playa kod *111*2*9# i dezaktwować najpierw pocztę głosową na e-mail i czekać 24 godziny. Jak to dalej w praktyce jest, nawet nie chcę myśleć...

Gdzie te czasy, gdzie człowiek był olny od inwigilacji władzy, co jedynie na poczcie głównej SBecy siedzieli i odpowiednie pojedyńcze telefony podsłuchiwali...

boukun

Efekt "zwycięstwa" Solidarnych..

Data: 2011-11-28 07:14:49
Autor: jrr
On 28 Lis, 14:30, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> Gdzie te czasy, gdzie cz³owiek by³ olny od inwigilacji w³adzy, co
> jedynie na poczcie g³ównej SBecy siedzieli i odpowiednie pojedyñcze

Efekt "zwyciêstwa" Solidarnych..

No tak...
Nasza kochana komuna niewpu¶ci³aby kapitalistycznych operatorów (a
gdyby nawet wpu¶ci³a,
na pewno by nie pods³uchiwa³a). S±siad nie ma komóry, to na co mnie
komóra?
Wiesz co jadrysie? Wyrzuæ swoj± komórê, albo daj ubogim. Kompa te¿
wynie¶ na ¶mietnik (tu te¿ jest inwigilacja) samochód sprzedaj i kup
se star± 'syrenkê' lub ma³ego fiata. W zamian ubêdzie ci trochê lat.

jb

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2011-11-28 23:50:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-28 16:14, jrr pisze:

[...]

Nasza kochana komuna niewpuściłaby kapitalistycznych operatorów (a
gdyby nawet wpuściła,
na pewno by nie podsłuchiwała). Sąsiad nie ma komóry, to na co mnie
komóra?
Wiesz co jadrysie? Wyrzuć swoją komórę, albo daj ubogim. Kompa też
wynieś na śmietnik (tu też jest inwigilacja) samochód sprzedaj i kup
se starą 'syrenkę' lub małego fiata. W zamian ubędzie ci trochę lat.

jb

A nie lepiej trzymać się faktów? A nie spekulować co by mogło być?

Data: 2011-11-28 15:18:12
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jb02l4$auj$2node2.news.atman.pl...
[...]

Tak, tych od Jaruzelskiego i Kiszczaka..., KORników...

boukun

Data: 2011-11-28 23:50:56
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-28 15:18, boukun pisze:

Efekt "zwycięstwa" Solidarnych..

Tak, tych od Jaruzelskiego i Kiszczaka..., KORników...

boukun

Tych od Wałęsy, Bujaka, i Frasyniuka.

Data: 2011-11-28 23:59:52
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jb137t$dvf$3node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-11-28 15:18, boukun pisze:

Efekt "zwycięstwa" Solidarnych..

Tak, tych od Jaruzelskiego i Kiszczaka..., KORników...

boukun

Tych od Wałęsy, Bujaka, i Frasyniuka.

O tych samych mówię, tych od Jaruzelskiego i Kiszczaka...

boukun

Data: 2011-11-29 14:17:42
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-28 23:59, boukun pisze:

[...]

O... To w końcu kto dla ciebie był szefem w Solidarności skoro na cały aktyw bluzgasz?

Data: 2011-11-29 19:12:32
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jb2m1c$vs9$1node2.news.atman.pl...
[...]

W moim zakładzie szefem był Stanisław Szmidel, niezależny od tej sbeckiej wierchuszki Polak, twoja SBecja zrobiła go w stanie wojennym kaleką, ty farbowany talmudysto!

Od szefostwa SBeckiego cała Polska w regionach sie uwalniała w 1981 roku i dlatego Geremek z Wałęsą zainspirowali wprowadzenie stanu wojennego. Oni wcale nie musieli pozostać szefami i doradcami związku, ale to byli ludzie Kiszczaka i zbrodniarza Jaruzelskiego...

boukun

Data: 2011-11-29 19:24:56
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-29 19:12, boukun pisze:

[...]

Ale ten Szmidel podlegaÅ‚ strukturom krajowym SolidarnoÅ›ci, a wiÄ™c m.in. WaÅ‚Ä™sie. Tak ci ciężko to pojąć że i tobÄ… rzÄ…dziÅ‚ Lechu ze swoja kompanijÄ…? Czyj portret miaÅ‚ miaÅ‚ na Å›cianie ew. na biurku  Szmidel w swoim gabinecie szefa zakÅ‚adowej SolidarnoÅ›ci?

Data: 2011-11-29 19:29:07
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jb381b$j2q$2node2.news.atman.pl...
[...]

Gówno podlegał, nic z ówczesnego okresu nie wiesz. W regionach władzę zdobywali Polacy i to ci Polacy mogli w krótkim czasie zmienić władze wierchuszki i wszystko zmierzało w tym kieriunku, niestety, SBecja i ich agentura w zwioązku nie spali i dlatego ta kurwa Jaruzelska wprowadziła stan wojenny, a potem w 1989 roku PRL-bis...

boukun

Data: 2011-11-29 13:17:09
Autor: jrr
On 29 Lis, 19:29, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:jb381b$j2q$2node2.news.atman.pl...

> [...]

>>> O... To w koñcu kto dla ciebie by³ szefem w Solidarno¶ci skoro na ca³y aktyw
>>> bluzgasz?

> Ale ten Szmidel podlega³ strukturom krajowym Solidarno¶ci, a wiêc m.in.
> Wa³êsie. Tak ci ciê¿ko to poj±æ ¿e i tob± rz±dzi³ Lechu ze swoja kompanij±?
> Czyj portret mia³ mia³ na ¶cianie ew. na biurku  Szmidel w swoim gabinecie
> szefa zak³adowej Solidarno¶ci?

Gówno podlega³, nic z ówczesnego okresu nie wiesz. W regionach w³adzê zdobywali
Polacy i to ci Polacy mogli w krótkim czasie zmieniæ w³adze wierchuszki i
wszystko zmierza³o w tym kieriunku, niestety, SBecja i ich agentura w zwio±zku
nie spali i dlatego ta kurwa Jaruzelska wprowadzi³a stan wojenny, a potem w 1989
roku PRL-bis...

By³o zupe³nie na odwrót boukun (jak widaæ nic nie kumasz). Stan
wojenny nie by³ skutkiem agentury w zwi±zku, ani nawet jej nie
potrzebowa³. To agentura potrzebowa³a stanu wojennego, aby zdobyæ/
utrzymaæ pozycjê w zwiazku. Na przyk³ad przed konfrontacj± zwi±zek by³
wolny od wp³ywu Ko¶cio³a. Poszczególni ksiê¿a pe³nili dla zwiazku rolê
s³u¿ebn±, odprawiaj±c msze na strajkach ect. W podziemiu zwi±zek
bardzo uzalezni³ siê od Ko¶cio³a, w którym nie ka¿dy by³ Popie³uszk±
(tych drugich by³o znacznie wiecej). Potrzebuj±c pomocy Koscio³a
zwi±zek popada³ w coraz wieksze wp³ywy ko¶cielnej hierarchii. Wówczas
ma³o komu przychodzi³o do g³owy, ¿e jest ona przesi±kniêta ubecj±.
szeptana propaganda mówi³a, ¿e Kosció³ to tykaj±ca bomba zegarowa itd.
Bezgraniczne zaufanie do kleru by³o katastrofalnym b³êdem, gdy¿
koscielnej hierarchii ¿aden komunizm nie przeszkadza³. Dla nich Polska
mog³a byæ czerwona, byle ludzie chodzili do ko¶cio³a. Z biegiem lat
80. kazdy spo³eczny protest koñczy³ sie na jakim¶ krzy¿u, ró¿añcu idp.
W krytycznych chwilach na demonstracjach ludzie robili modlitewne
'sittingi'. Nas pa³owali, a ich nie.

jb

Data: 2011-11-29 22:28:25
Autor: boukun
Inwigilacja totalna cz³owieka postêpuje

U¿ytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:0646b5cc-f2ca-4723-98ae-413a49e6cf64ca1g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

80. kazdy spo³eczny protest koñczy³ sie na jakim¶ krzy¿u, ró¿añcu idp.
W krytycznych chwilach na demonstracjach ludzie robili modlitewne

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Obejrzyj sobie filmik w dwóch czê¶ciach, jaki ci podklei³em, a do tego, w ramach uzupe³nienia:

Nie zawazyla nad udekorowaniem Geremka jego postawa pod koniec 1981 roku,
ujawniona na lamach paryskiej "Kultury" (na podstawie materialów Stasi).
Geremek mial wówczas prosic wladze PRL o wprowadzenie stanu wojennego, co
tez sie stalo. Przytoczmy za "Kultura" wypowiedz Stanislawa Cioska, wówczas
ministra do spraw zwiazk w zawodowych, z którym Geremek (w czyim imieniu? To
ciekawe) byl kontakcie: "czesc wplywowych doradc w zrozumiala obecne
polozenie i zmiane sytuacji. Boja sie bardziej niz sadzimy i zaczynaja
ratowac wlasna skóre. Odbylem wlasnie osobliwa rozmowe z szefem sztabu
ekspertów Geremkiem (bliskie zwiazki z miedzynarodówka socjaldemokratyczna,
osobiste kontakty z Kreiskym i innymi). Nie wierzylem wlasnym uszom. Geremek
oswiadczyl, ze dalsza pokojowa koegzystencja pomiedzy Solidarno¶ci± w obecnej formie i
realnym socjalizmem [jest] niemozliwa. Konfrontacja silowa nieunikniona.
Wybory do rad narodowych musza zostac przesuniete. Organy wladzy panstwowej
musza zlikwidowac aparat Solidarnosci. Po konfrontacji silowej moglaby
powstac na nowo, ale jako rzeczywisty zwiazek zawodowy, bez Matki Boskiej w
klapie, bez programu gdanskiego, bez politycznego charakteru i bez ambicji
siegania po wladze. Byc moze - kontynuowal Geremek - zostana zachowane sily
umiarkowane, takie jak Walesa. Po konfrontacji nowa wladza panstwowa moglaby
w oparciu o odmienna sytuacje polityczna kontynuowac okreslone procesy
demokratyczne".
Tu nie potrzeba zadnego komentarza, albowiem Geremek nigdy i nigdzie nie
zanegowal tego faktu. Jak gdyby nigdy nic, smieje sie nam w twarz, z Orderem
Orla Bialego w klapie.

boukun

Data: 2011-11-29 14:18:33
Autor: jrr
Inwigilacja totalna cz³owieka postêpuje
Obejrzyj sobie filmik

mam za s³aba przepustowo¶æ.

[...]

Agentura potrzebowa³a stanu wojennego jak wody do ¿ycia. Z drugiej
strony jej obecno¶æ odwleka³a rozwi±zania si³owe.
W czasie sierpnia 80' by³a realna gro¼ba lokalnej interwencji na
Wybrzerze z baz w Kaliningradzie. Gierek jej nie chcia³ (dlatego go
wysiudali). Jednym z argumentów ówczesnej ekipy by³o: 'mamy tam swoich
ludzi'. Solidarno¶æ doskonale wiedzia³a o agenturze, lecz bêd±c w
kleszczach wola³a na nia przymykaæ oko. Mimo wszystko
wewn±trzzzwi±zkowa demokracja by³a niewygodna dla agentury, st±d stan
wojenny.
jb

Data: 2011-11-29 14:23:17
Autor: jrr
Inwigilacja totalna cz³owieka postêpuje

jako rzeczywisty zwiazek zawodowy, bez Matki Boskiej w
klapie,

A jednak okr±g³y stó³ odby³ siê z Matka Bosk± w klapie :->>
jb

Data: 2011-11-29 22:32:07
Autor: boukun
> [...]

80. kazdy spo³eczny protest koñczy³ sie na jakim¶ krzy¿u, ró¿añcu idp.
W krytycznych chwilach na demonstracjach ludzie robili modlitewne

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A druga sprawa jest, ¿e ko¶ció³ to te¿ agentura re¿imu. Ko¶ció³ zawsze s³u¿y³ w³adzy, nigdy narodowi. Dlatego ja zawsze mówiê, won z klerem, won z krzy¿ami, odseparowaæ siê od ko¶cio³a...

Ko¶ció³ ma wyciszaæ, t³umiæ i manipulowaæ, taka jest jego rola...

boukun

Data: 2011-11-29 14:25:55
Autor: jrr
On 29 Lis, 22:32, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:0646b5cc-f2ca-4723-98ae-413a49e6cf64ca1g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

w³adzy, nigdy narodowi. Dlatego ja zawsze mówiê, won z klerem, won z krzy¿ami,

byle nie za ostro :))

odseparowaæ siê od ko¶cio³a...

Ko¶ció³ ma wyciszaæ, t³umiæ i manipulowaæ, taka jest jego rola...

No i nie¼le nas wymanipulowa³ :-DD
jb

Data: 2011-11-29 06:25:17
Autor: jrr

************************

[...]

A nie lepiej trzymaæ siê faktów? A nie spekulowaæ co by mog³o byæ?

****************

Fakty mówi± za siebie. ¯yjemy w ¶wiecie lepszym od totalitarnej
rzeczywisto¶ci PRL. Nie znaczy to wcale, ¿e nie przechodzimy powik³añ
po tej chorobie (z³a diagnoza, nieodpowiednie ¶rodki).

jb

Data: 2011-11-29 19:17:54
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-29 15:25, jrr pisze:

A nie lepiej trzymać się faktów? A nie spekulować co by mogło być?

****************

Fakty mówią za siebie. Żyjemy w świecie lepszym od totalitarnej
rzeczywistości PRL. Nie znaczy to wcale, że nie przechodzimy powikłań
po tej chorobie (zła diagnoza, nieodpowiednie środki).

jb

To jest tylko twój własny punkt widzenia. Natomiast wielu ludzi w wielu dziedzinach poniosło stratę na tej transformacji ustrojowej i to jest fakt. Lepszy świat gdy ludzi się wyrzuca z mieszkań na bruk..?

Data: 2011-11-29 13:26:34
Autor: jrr
On 29 Lis, 19:17, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> rzeczywisto¶ci PRL. Nie znaczy to wcale, ¿e nie przechodzimy powik³añ
> po tej chorobie (z³a diagnoza, nieodpowiednie ¶rodki).

To jest tylko twój w³asny punkt widzenia. Natomiast wielu ludzi w wielu
dziedzinach ponios³o stratê na tej transformacji ustrojowej i to jest
fakt. Lepszy ¶wiat gdy ludzi siê wyrzuca z mieszkañ na bruk..?

To jest kapitalizm komuchów (z Marksa pozosta³ im tylko kapita³).
Jednak wolno¶æ jest zawsze lepsza od drutów i krat.
jb

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2011-11-29 20:11:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jb381b$j2q$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jacy ludzie i w jakich dziedzinach poniosło stratę na transformacji ustrojowej? Konkretnie!

Data: 2011-11-29 13:19:52
Autor: jrr
On 29 Lis, 20:11, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:jb381b$j2q$1node2.news.atman.pl...

> To jest tylko twój w³asny punkt widzenia. Natomiast wielu ludzi w wielu
> dziedzinach ponios³o stratê na tej transformacji ustrojowej i to jest
> fakt. Lepszy ¶wiat gdy ludzi siê wyrzuca z mieszkañ na bruk..?

Jacy ludzie i w jakich dziedzinach ponios³o stratê na transformacji
ustrojowej? Konkretnie!

Najczê¶ciej ci, którzy wcze¶niej siê buntowali. To by³a marksistowska
zemsta za icn sprzeciw.
jb

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-11-30 09:05:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Inwigilacja totalna cz³owieka postêpuje

U¿ytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:84454556-2a6c-4686-9a9e-7eef18857739cc2g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

ustrojowej? Konkretnie!

Najczê¶ciej ci, którzy wcze¶niej siê buntowali. To by³a marksistowska

Kto? Konkretnie!

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-11-29 20:27:53
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ed52e7d$0$5804$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wszyscy robotnicy, nauczyciele, pielęgniarki i inni. Spytaj tych ludzi, co są na bezrobociu i te 4 miliony, co zostało zmuszonych od 2004 roku do poszukiwania chleba za granicą... Spyta=j także tych wszystkich, którzy w większośc zarabiają faktyczną średnią krajową, jako pensję minimalną 1100 zł na rękę, te wszyskie sprzedawczynie przy kasie, tych wszystkich pracowników magazynów, tych wszystkich cieciów...

boukun

Inwigilacja totalna cz³owieka postêpuje