Inwitro

Data: 2010-10-21 16:27:26
Autor: rekolekcje
Inwitro
Mam 42 lata i nie mągę zajść w ciąże . Zastanawiam się czy dobrym wyjściem
będzie zrobić inwitro.

Wacham się bo jak to zrobię to dostanę ekskomunikę .
Pomóżcie proszę .

Data: 2010-10-21 16:32:48
Autor: Ikselka
Inwitro
Dnia Thu, 21 Oct 2010 16:27:26 +0200, rekolekcje napisał(a):

Mam 42 lata i nie mągę zajść w ciąże . Zastanawiam się czy dobrym wyjściem
będzie zrobić inwitro.

Wacham się bo jak to zrobię to dostanę ekskomunikę .
Pomóżcie proszę .

To co w końcu dla Ciebie jest ważniejsze - mieć ciasteczko czy zjeść
ciasteczko? Bo wszystkiego równocześnie się nie da.
:->

Data: 2010-10-21 16:41:32
Autor: SALAMON
Inwitro
W dniu 2010-10-21 16:27, rekolekcje pisze:
Mam 42 lata i nie mągę zajść w ciąże . Zastanawiam się czy dobrym wyjściem
będzie zrobić inwitro.

Wacham się bo jak to zrobię to dostanę ekskomunikę .
Pomóżcie proszę .

RĂłb
Proboszczowi powiesz, że to było niepokalane poczęcie (objawił Ci się we śnie anioł pod postacią pipety) i nie tylko nie zostaniesz ekskomunikowana, ale jeszcze obwołają Cię świętą za życia.

SALAMON

Data: 2010-10-21 18:23:04
Autor: Panslavista
Inwitro

"SALAMON" <salamon@poczta.beztego.fm> wrote in message news:i9pjer$ll5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rób
Proboszczowi powiesz, że to było niepokalane poczęcie (objawił Ci się we śnie anioł pod postacią pipety) i nie tylko nie zostaniesz ekskomunikowana, ale jeszcze obwołają Cię świętą za życia.

Ty urodziłeś się od pupety (lewatywy), nie zdołała ciebie wypłukać...

Data: 2010-10-21 17:40:11
Autor: kogutek
szykam żony ( cudzej)
Mam 42 lata i nie mągę zajść w ciąże . Zastanawiam się czy dobrym wyjściem
będzie zrobić inwitro.

Wacham się bo jak to zrobię to dostanę ekskomunikę .
Pomóżcie proszę .

Jak jesteś szczupła, zgrabna. Masz czym oddychać. Daj nr telefonu. To na pewno
facet nie może. Ja mogę i chętnie wyświadczę Ci tą drobną przysługę. W razie
wątpliwości moralnych to tylko grzech będziesz miała. Dwa paciory i wyczyszczony. --

Data: 2010-10-21 17:52:47
Autor: Ikselka
szykam żony ( cudzej)
Dnia Thu, 21 Oct 2010 17:40:11 +0200, kogutek napisał(a):

[...]

Siewca się znalazł.
A umyłeś się, zanim siadłeś do klawiatury?

Data: 2010-10-21 17:59:36
Autor: kogutek
szykam żony ( cudzej)

> [...]
wyczyszczony.

Siewca się znalazł.
A umyłeś się, zanim siadłeś do klawiatury?

Nie produkuj się. Za stare pudło jesteś dla mnie. Tyle to nikt nie może wypić. --

Data: 2010-10-21 20:07:13
Autor: kika
szykam żony ( cudzej)
?

--

Cham jesteś.

Data: 2010-10-21 20:21:05
Autor: kogutek
szykam żony ( cudzej)
?
> [...]

> Nie produkuj się. Za stare pudło jesteś dla mnie. Tyle to nikt nie może > wypić.

Cham jesteś.
A ty manipulatorka. Wycięłaś tekst do którego odnosiła się moja odpowiedź. To
żeby nie było niejasności uzupełniłem jak w oryginale. Jak widać wyżej mogła nie
zaczynać. Chciała błysnąć intelektem żeby było śmieszniej. To błysnęła i się z
niej teraz śmieją. A jestem cham. I co mi zrobisz? Nic. Nie będziesz mnie
zaczepiała i będziesz pisała mądrze to mnie nie dojrzysz. A w tym temacie
występujesz jako jej papuga czy solidarność starych pudernic sie odezwała?

Data: 2010-10-21 22:21:04
Autor: kika
szykam żony ( cudzej)
?

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:173a.00000183.4cc08491@newsgate.onet.pl...
?
> [...]

występujesz jako jej papuga czy solidarność starych pudernic sie odezwała?

Potwierdzasz, jesteś cham.

Data: 2010-10-21 22:40:02
Autor: kogutek
szykam żony ( cudzej)
?

> [...]
> występujesz jako jej papuga czy solidarność starych pudernic sie odezwała?

Ślepa ze starości jesteś? Przecież napisałem. Jak ja taki cham to dlaczego
odpisałaś? Może chcesz sprawdzić czy ja zawsze jestem chamem czy tylko dla
chamów. A może Cie chamstwo kreci? Prawda że lubisz chamskie słówka w łóżku do
uszka.

Data: 2010-10-21 23:06:26
Autor: kika
szykam żony ( cudzej)
?

Użytkownik "kogutek" <kogutek4@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:173a.00000193.4cc0a522@newsgate.onet.pl...
?

> [...]

chamów. A może Cie chamstwo kreci? Prawda że lubisz chamskie słówka w łóżku do

Prymitywny cham!

Data: 2010-10-21 23:11:22
Autor: kogutek
szykam żony ( cudzej)
?

> [...]
> chamów. A może Cie chamstwo kreci? Prawda że lubisz chamskie słówka w > łóżku do

Prymitywny cham!

He he. Lubisz takich. Bo to słodcy twardziele w każdym tego słowa znaczeniu. --

Data: 2010-10-21 23:41:27
Autor: Panslavista
szykam żony ( cudzej)

"kogutek" <kogutek4@vp.pl> wrote in message news:173a.00000198.4cc0ac7anewsgate.onet.pl...

He he. Lubisz takich. Bo to słodcy twardziele w każdym tego słowa znaczeniu.

Najtwardszy to masz łeb.

Data: 2010-10-22 00:43:20
Autor: kogutek
szykam żony ( cudzej)

"kogutek" <kogutek4@vp.pl> wrote in message news:173a.00000198.4cc0ac7anewsgate.onet.pl...

> He he. Lubisz takich. Bo to słodcy twardziele w każdym tego słowa > znaczeniu.

Najtwardszy to masz łeb.
Za to Ty Panslavista jesteś jak ten rudy lisek. Taki sprytny? Nie, taka miękka kita.

Data: 2010-10-22 00:15:58
Autor: Ikselka
szykam żony ( cudzej)
Dnia Thu, 21 Oct 2010 17:59:36 +0200, kogutek napisał(a):

[...]

No wiem - daję ci najwyzej jakieś 12 lat.

Tyle to nikt nie może wypić.

No to po co tyle pijesz?

Data: 2010-10-22 00:46:50
Autor: kogutek
szykam żony ( cudzej)

> wyczyszczony.

No wiem - daję ci najwyzej jakieś 12 lat.

> Tyle to nikt nie może wypić.

No to po co tyle pijesz?
Lepiej napisz jak byłaś markietanką pod Grunwaldem. Pasowało by Ci takie młode
ciałko. To się pedofilia nazywa. Najwyżej rok byś za to dostała. Dla Ciebie to
dożywocie. --

Data: 2010-10-22 02:25:31
Autor: Ikselka
szykam żony ( cudzej)
Dnia Fri, 22 Oct 2010 00:46:50 +0200, kogutek napisał(a):

[...]

Planujesz żyć dłużej niż rok?
:-)

Data: 2010-10-22 13:31:35
Autor: Jan Werbinski
szykam żony ( cudzej)
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1qvffiarqzrxn.1pnymcche96x0$.dlg40tude.net...
[...]

Nie umiesz czytać ze zrozumieniem.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-10-21 21:15:10
Autor: Przesmiewca
Inwitro
"rekolekcje" <monika337@onet.pl> napisał(a):

Mam 42 lata i nie mągę zajść w ciąże . Zastanawiam się czy dobrym wyjściem
będzie zrobić inwitro.

Wacham się bo jak to zrobię to dostanę ekskomunikę .
Pomóżcie proszę .

wez lepiej malucha z domu dziecka

Data: 2010-10-22 01:54:04
Autor: Jan Werbinski
Inwitro
Użytkownik "Przesmiewca" <przesmiewca@vpp.com.pl> napisał w wiadomości news:f841c65t87amdpecacgahkn9gvhdg6us334ax.com...
[...]

Ikselka ponoć ostaniej nocy podrzuciła zawiniątko do "okna życia".

Data: 2010-10-22 22:28:53
Autor: Jacek
Inwitro
Ja myślę, że ktoś z taką ortografią nie powinien się rozmnażać....
Jacek

Inwitro