Inzynier od kanałów nie lubi czytników

Data: 2009-08-04 17:13:53
Autor: SQLwysyn
Inzynier od kanałów nie lubi czytników
Do tej pory mozna bylo mozna sciagac kursy NBP czytnikiem RSS. Geniusz Sławuś S., najwiekszy bankowiec wsród inżynierów  czyszczenia kanalizacji (i geniusz robiacy MBA w jeden rok bez chodzenia na zajecia) stwierdzil jednak, ze taka usluga jest niepotrzebna. Nowy layout www.nbp.pl takij ekstrawagancji nie przewiduje.
Wracajmy do jaskin.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-04 17:29:17
Autor: 'Tom N'

Wracaj pod stół i szczekaj: <http://rss.nbp.pl>

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-08-04 17:47:57
Autor: SQLwysyn
Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:090804.172918.pbb.6int.dyndns.org.invalid...
[...]

Szczekaj sobie sam psi synu, skoro tylko tak w domu rozmawiasz.
Ja pytam, gdzie jest informacja na WWW.nbp.pl Mam napisac wiekszymi literami????
Normalny uzytkownik szuka takiej informacji na stronie głównej banku.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-04 18:13:18
Autor: Valdi.Pavlack
Inzynier od kanałów nie lubi czytników
"SQLwysyn" news:h59l8l$209$1news.onet.pl

Szczekaj sobie sam psi synu, skoro tylko tak w domu rozmawiasz.

Nie w domu. On tak ze skrzypkiem na dachu rozmawia o finansach - psia ich
mać psuedo ekonomiści z PISdowskiego* nadania :)

*przepraszam za wulgaryzmy. Niestety w przypadku tej organizacji obłudy,
kłamsta i fałszu negatywne emocje biorą górę.

Ehh idę na spacerek do lasu -  się uspokoić :)

Data: 2009-08-05 00:32:34
Autor: BG
Inzynier od kanałów nie lubi czytników
W artykule news:h59liv$ik4$1news.interia.pl,
niejaki(a): Valdi.Pavlack z adresu <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl>
napisał(a):

Szczekaj sobie sam psi synu, skoro tylko tak w domu rozmawiasz.

Nie w domu. On tak ze skrzypkiem na dachu rozmawia o finansach - psia
ich mać psuedo ekonomiści z PISdowskiego* nadania :)

Następny "yntelygent", który za granicą sracze szorował, a teraz mu się
wydaje, że dzięki temu wszystkie rozumy zjadł i może obrażać ludzi, u
których mógłby co najwyżej za szofera robić.

Data: 2009-08-05 12:04:25
Autor: Valdi.Pavlack
Inzynier od kanałów nie lubi czytników
"BG" news:h5acum$c5s$3inews.gazeta.pl

Następny "yntelygent", który za granicą sracze szorował

Widzę, że mogę się od ciebie dowiedzieć wielu interesujących rzeczy na swój
temat :) Czy możesz mi jeszcze napisać czym się zajmował w trakcie swojej
kariery zawodowej? Bo już wiem, że szorowałem kible. Było co jeszcze zanim
doszedłem tu gdzie jestem teraz? A może to tylko zazdrość, która przemawia
przez ciebie? ;)

a teraz mu się wydaje, że dzięki temu wszystkie rozumy zjadł i może
obrażać ludzi, u
których mógłby co najwyżej za szofera robić.

Skrzypek to twój ojciec, że tak się oburzasz? :)
W sumie ci się nie dziwię - też by mnie szlak trafiał jak bym miał takiego
ojca :)

Data: 2009-08-04 18:26:23
Autor: 'Tom N'
SQLwysyn w <news:h59l8l$209$1news.onet.pl>:

[...]

Czy ja cię wyzywałem gdzieś?

Ja pytam, gdzie jest informacja na WWW.nbp.pl Mam napisac wiekszymi literami????

Tu:
<http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_wiecej.html>

Potrzebujesz instrukcji klikania?

Normalny uzytkownik szuka takiej informacji na stronie głównej banku.

I normalny użytkownik znajduje, zamiast psioczyć bez podstaw

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-08-04 18:48:58
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 4 Aug 2009 17:47:57 +0200, SQLwysyn napisał(a):

Szczekaj sobie sam psi synu, skoro tylko tak w domu rozmawiasz.
Ja pytam, gdzie jest informacja na WWW.nbp.pl Mam napisac wiekszymi literami????

 http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html

Normalny uzytkownik szuka takiej informacji na stronie głównej banku.

 Wszystko chcesz mieć na stronie głównej?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-08-04 18:51:35
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

A jaki jest standard?

zyga

Data: 2009-08-04 18:55:57
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 04 Aug 2009 18:51:35 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

Normalny uzytkownik szuka takiej informacji na stronie głównej banku.

 Wszystko chcesz mieć na stronie głównej?

A jaki jest standard?

 Czytelność. Po to wymyślono podstrony, by na głównej było tylko to, co
najważniejsze.

 Choć te feedy mogliby podpiąć jako alternatywny zasób.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-08-04 12:09:00
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 4 Sie, 18:55, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:

> A jaki jest standard?

 Czytelność. Po to wymyślono podstrony, by na głównej było tylko to, co
najważniejsze.

 Choć te feedy mogliby podpiąć jako alternatywny zasób.

W wielu portalach i blogach, rss sa widoczne w pasku adresu
przegladarki, niezaleznie gdzie sie znajdujemy. klikniecie uruchamia
ich prenumerate.
Wg mni ejest to optymalne rozwiazanie.

Data: 2009-08-04 21:28:14
Autor: 'Tom N'
Inzynier od kanałów nie lubi czytników
krzysztofsf@wp.pl w

[...]

Czy tak było wcześniej na stronie NBP?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-08-05 06:52:13
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 04 Aug 2009 18:55:57 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

A jaki jest standard?

 Czytelność. Po to wymyślono podstrony, by na głównej było tylko to, co
najważniejsze.

 Choć te feedy mogliby podpiąć jako alternatywny zasób.

To się ze sobą nie kłóci. Na NBP.pl Firefox nie wykrywa żadnych RSS-ów. Ja już się nauczyłem i zawsze szukam takich rzeczy przez Google Readera -- bo już nie raz się zdziwiłem -- ale w sumie nie każdy korzysta z GR.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-08-04 18:52:51
Autor: Adam S.
Inzynier od kanałów nie lubi czytników
ze taka usluga jest niepotrzebna. Nowy layout www.nbp.pl takij
ekstrawagancji nie przewiduje.

..
Ja pytam, gdzie jest informacja na WWW.nbp.pl Mam napisac wiekszymi literami????

Szukasz dziury w całym. Pokazano Ci link i udowodniono że nadal możesz je ściągać , to teraz masz pretensje że nie są na głównej . Jaki konkrentnie standard mówi że RSS mają być na głównej ???

Normalny uzytkownik szuka takiej informacji na stronie głównej banku.

Normalny użytkownik zanim zacznie narzekać znajdzie je po chwili na podstronie
http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_wiecej.html

i tyle
pozd
as

Data: 2009-08-05 16:53:24
Autor: SQLwysyn

.
Ja pytam, gdzie jest informacja na WWW.nbp.pl Mam napisac wiekszymi literami????

Szukasz dziury w całym. Pokazano Ci link i udowodniono że nadal możesz je ściągać , to teraz masz pretensje że nie są na głównej .

Bo były na głównej. Teraz zostaly głęboko schowane. Bo niby dlaczego sa na stronie ARCHIWALNYCH kursów, skoro dotyczą AKTUALNYCH kursów dnia?
Nie szukam dziury w calym, tylko sie wsciekam na pogorszenie uzytecznosci serwisu.  Na stronie npb sa dziesiatki podstron. Ja mam zgadywac, gdzie jakis pisowski informatyk wymyslil feeder wsadzic??

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-05 17:53:06
Autor: Valdi.Pavlack
Inzynier od kanałów nie lubi czytników
"SQLwysyn" news:h5c8ng$v8k$1news.onet.pl

Bo były na głównej. Teraz zostaly głęboko schowane.

Nie wiem jak szukasz, ale kursy walut nadal są widoczne na stronie głównej.

Data: 2009-08-05 00:25:10
Autor: BG
Inzynier od kanałów nie lubi czytników
W artykule news:h59l8l$209$1news.onet.pl,
niejaki(a): SQLwysyn z adresu <sqlwysyn@sqlwysyn.pl> napisał(a):

Szczekaj sobie sam psi synu, skoro tylko tak w domu rozmawiasz.

Nie umiesz znaleźć informacji, ale winą za to oraz chamskimi wyzwiskami
obrzucasz innych.
Słoma z butów zawsze wyjdzie.
Dobrze, że chociaż ksywę sobie trafnie dobrałeś.

Data: 2009-08-05 00:43:35
Autor: Animka
BG pisze:
[...]

On się kiedyś chwalil, że tego nicka ma z Kulem powiązanego.

--
animka

Data: 2009-08-05 16:56:19
Autor: SQLwysyn
Użytkownik "Animka" <animka@wp.pl> napisał w wiadomości news:h5adf9$875$1node2.news.atman.pl...

On się kiedyś chwalil, że tego nicka ma z Kulem powiązanego.

Nie z Kulem, tylko z SQLem durnoto. Uszy se przeczysc - słomą zresztą.
Te, bezmóżdze, nauczylas sie juz czytac aby przeczytac o oplatach w ING w ToiP? Czy potrzebujesz lektora?

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-05 12:05:13
Autor: Valdi.Pavlack
Inzynier od kanałów nie lubi czytników
"BG" news:h5acul$c5s$1inews.gazeta.pl

Słoma z butów zawsze wyjdzie.

Odezwał się ten bez słomy z butów ;)

Data: 2009-08-05 16:54:27
Autor: SQLwysyn
Użytkownik "BG" <hellboy@satan.org> napisał w wiadomości news:h5acul$c5s$1inews.gazeta.pl...
W artykule news:h59l8l$209$1news.onet.pl,
niejaki(a): SQLwysyn z adresu <sqlwysyn@sqlwysyn.pl> napisał(a):

Szczekaj sobie sam psi synu, skoro tylko tak w domu rozmawiasz.

Nie umiesz znaleźć informacji,

To se murwa szukaj w ciemno na dziesiatkach podstron nbp. Normalny webmaster daje info o rss na stronie głównej.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-06 09:34:42
Autor: robal
Inzynier od kanałów nie lubi czytników

Data: 2009-08-05 00:29:13
Autor: BG
Inzynier od kanałów nie lubi czytników
W artykule news:h59jae$t1h$1news.onet.pl,
[...]

Jak prezesem tego samegu banku była specjalistka od prawa kanoniczego,
która publicznie, a nawet w mediach chlubiła się tym, że to Duch Świety
jej podpowiada jakie w banku podejmować decyzje, to wtedy cię to jakoś
nie raziło.

Data: 2009-08-05 17:05:06
Autor: SQLwysyn
Użytkownik "BG" <hellboy@satan.org> napisał w wiadomości news:h5acum$c5s$2inews.gazeta.pl...
[...]

Nie razilo bo ona byla profesjonalistka. Vide operacja denominacji. Czym sie zasłuzyl kanalarz? Brakiem reakcji na 44 % spadek kursu PLN?

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Inzynier od kanałów nie lubi czytników