Iphone

Data: 2012-03-12 11:08:25
Autor: fcevfe
Iphone
Witam!

Zaktualizowałem iOSa w iPhonie 3GS 16GB z wersji 3.coś-tam do najnowszej  5.1
Generalnie wszystko jest OK, poza tym że teraz nie odbiera i nie wysyła  wiadomości SMS.

1. Centrum wiadomości jest na pewno OK
2. Uruchomiona jest transmisja danych do sieci komórkowej.
3. Na innej karcie SIM (1 rocznej) też nie działa.
3. Zerowanie ustawień sieciowych nic nie daje.
3. Zerowanie wszystkich ustawień też nic nie daje.

Czy ktoś ma pomysł co można z tym dalej zrobić, tak aby telefon zaczął w  końcu odbierac i wysyłać SMSy - bo mi pomysly sie skonczyly.
Jakie jest jakieś duże forum iPhonowe, gdzie byłaby wieksza społeczność  użytkowników tych telefonów?

Data: 2012-03-12 13:49:46
Autor: Marek Dyjor
Iphone [:)]
fcevfe wrote:
[...]

Myślę że że jest to delikatna sugestia że nalezy kupić nowego iphona, w starych będzie sie teraz powoli wygaszać poszczególne funkcje, tak aby najnowszy iphone był jeszcze bardziej amejzing w stosunku do starych modeli...

Należy sobei powiedzić, skoro FIRMA uważa, że nie potrzbuję wysyłać smsów to tak jest pewnie lepiej dla mnie. Należy sie z tym pogodzisz.

Data: 2012-03-12 13:53:22
Autor: J.F
Iphone [:)]
Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał w wiadomości
[...]

Badania rynkowe dowodza ze klienci nie chca wysylac SMS :-)

Szczegolnie kreatywni klienci, ktorym iphone oferuje tyle roznych lepszych mozliwosci :-)

J.

Data: 2012-03-12 14:07:55
Autor: fcevfe
Iphone [:)]
Nie rozumiem, chcecie powiedziec - ze iOS 5.x uniemożliwia wysyłke SMSow?

Data: 2012-03-12 13:18:35
Autor: Waldek Godel
Iphone [:)]
Dnia Mon, 12 Mar 2012 14:07:55 +0100, fcevfe napisał(a):

Nie rozumiem, chcecie powiedziec - ze iOS 5.x uniemożliwia wysyłke SMSow?

Ja chcę powiedzieć, że odpowiadamy POD cytatem

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2012-03-12 14:23:47
Autor: fcevfe
Iphone [:)]

Jak na calego posta odpowiadasz to na gorze.

Ja chcę powiedzieć, że odpowiadamy POD cytatem

Data: 2012-03-12 13:25:56
Autor: Waldek Godel
Iphone [:)]
Dnia Mon, 12 Mar 2012 14:23:47 +0100, fcevfe napisał(a):

Jak na calego posta odpowiadasz to na gorze.

Odpowiadamy POD cytatem. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"kazdy fotograf ci powie ze przedmioty  na jasnym tle wychodza zawsze na
czarno." - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2012-03-12 14:31:04
Autor: fcevfe
Iphone [:)]
A jaki to ma zwiazek z tematem?

Dnia 12-03-2012 o 14:25:56 Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org>  napisał(a):

Dnia Mon, 12 Mar 2012 14:23:47 +0100, fcevfe napisał(a):

Jak na calego posta odpowiadasz to na gorze.

Odpowiadamy POD cytatem.

Data: 2012-03-12 13:34:51
Autor: Waldek Godel
Iphone [:)]
Dnia Mon, 12 Mar 2012 14:31:04 +0100, fcevfe napisał(a):

A jaki to ma zwiazek z tematem?

Widzę, że bardzo dobitnie usiłujesz zaprezentować swoją nietuzinkową
osobowość, choć wydawało się to niepotrzebne po pierwszym poście.

Odpowiadamy POD cytatem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

Data: 2012-03-12 13:45:08
Autor: Waldek Godel
Iphone [:)]
Dnia Mon, 12 Mar 2012 14:40:27 +0100, fcevfe napisał(a):

tak, tak
EOT

Przynajmniej wykazałeś zgromadzonej publiczności, że iPhone jest dla ciebie
idealnym wyborem, bo właśnie z myslą o takich jak ty został zaprojektowany.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

Data: 2012-03-12 15:56:18
Autor: Budzik
Iphone [:)]
Użytkownik Waldek Godel nospam@youreholdingitwrong.org ...

[...]

o tym samym pomyslałem.
TUA (typowy uzytkownik ajfona)

Data: 2012-03-12 15:25:14
Autor: Chris
Iphone [:)]
fcevfe nabazgrał(a):

[...]

Jaki telefon taki piszący ... żal ....

Data: 2012-03-12 20:40:43
Autor: Marek Dyjor
Iphone [:)]
Waldek Godel wrote:
[...]

no co chcesz jest posiadaczem iphona

i odpowiadanie nad jest amejzing

Data: 2012-03-13 00:20:27
Autor: Tomek
Iphone [:)]

Użytkownik "fcevfe" <dvsv@vvd.com> napisał:

A jaki to ma zwiazek z tematem?

Odpowiadamy POD cytatem.

Taki, że na posty pisane przez idiotów nie chce się nikomu odpisywać. Dotarło w miejsce gdzie większość ma mózg? Czy rozrysować Ci to w paint`cie?

Data: 2012-03-12 15:15:52
Autor: Mariano Italiano
Iphone [:)]
W dniu 2012-03-12 14:07, fcevfe pisze:
Nie rozumiem, chcecie powiedziec - ze iOS 5.x uniemożliwia wysyłke SMSow?

Nie martw się - pryszcze będzie nadal usuwał.

--
Mariano

Data: 2012-03-12 15:26:36
Autor: Chris
Iphone [:)]
fcevfe nabazgrał(a):

[...]

To jest nowy fiuczer ajfona ... żeby ktoś zobaczył co piszesz do niego musisz wysłać tel początą do odbiorcy i czekać na paczkę zwrotną z odpowiedzą.

Data: 2012-03-12 15:39:49
Autor: J.F
Iphone [:)]
Użytkownik "fcevfe"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.wa16rhtax58hir@qba-pc... Nie rozumiem, chcecie powiedziec - ze iOS 5.x uniemożliwia wysyłke SMSow?

No nie, nabijamy sie przeciez ... ale kto wie :-)
Juz przeziec raz MMS nie byly koszerne :-)

Sprawdz jeszcze jedno - gdzies powinno byc w ustawieniach sms jak je wysylac - przez siec GSM czy przez dane pakietowe.
Moze to bruzdzi ?

J.

Data: 2012-03-13 08:39:26
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Iphone [:)]
Dnia 2012-03-12, o godz. 15:39:49
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

No nie, nabijamy sie przeciez ... ale kto wie :-)
Juz przeziec raz MMS nie byly koszerne :-)

To nie MMS były niekoszerne ale niektóre produkty Apple. MMS-om
szojchet zrobił szchitę, maszgijach przypilnował, rabin wydał
certyfikat i od tego czasu jest OK ;-)
A na poważnie to latem 2010 roku zakazano importu i wwożenia do Izraela
iPad-ów i niektórych iPhone-ów. Nawet przez pewien czas konfiskowano je
nieświadomym pasażerom. Podstawą tego był opinia izraelskiego
Ministerstwa Komunikacji że iPad łamie izraelskie normy dotyczące
dostępu via WiFi. Zdrówko

Data: 2012-03-13 14:16:42
Autor: Pszemol
Iphone [:)]
"MaciekBabciaDobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote in message news:20120313083926.60b17df5babcia-workstation...
[...]

I wciąż to robią czy poszli po rozum do głowy?

Data: 2012-03-14 09:05:07
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Iphone [:)]
Dnia 2012-03-13, o godz. 14:16:42
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> [...]
> izraelskiego Ministerstwa Komunikacji że iPad łamie izraelskie
> normy dotyczące dostępu via WiFi.

I wciąż to robią czy poszli po rozum do głowy?

Nie - Apple poszedł po rozum do głowy i poprawił firmware. Izrael jest
znany z tego że dba o swoje bezpieczeństwo a nie o emejzing.

Zdrówko

Data: 2012-03-14 15:06:50
Autor: J.F
Iphone [:)]
Użytkownik "MaciekBabciaDobosz"  napisał
> [...]
> normy dotyczące dostępu via WiFi.
I wciąż to robią czy poszli po rozum do głowy?

Nie - Apple poszedł po rozum do głowy i poprawił firmware.

We wszystkich telefonach na swiecie ?

Izrael jest znany z tego że dba o swoje bezpieczeństwo a nie o emejzing.

W tym przypadku, jak wyjasniles dalej ? Sluchawki patrolom zakloca czy co ?

Calemu swiatu nie przeszkadza, a w Izraelu zagraza bezpieczenstwu ?

J.

Data: 2012-03-14 14:15:19
Autor: Waldek Godel
Iphone [:)]
Dnia Wed, 14 Mar 2012 15:06:50 +0100, J.F napisał(a):

Nie - Apple poszedł po rozum do głowy i poprawił firmware.

We wszystkich telefonach na swiecie ?

We wszystkich uaktualnionych.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-03-14 15:38:38
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Iphone [:)]
Dnia 2012-03-14, o godz. 15:06:50
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

We wszystkich telefonach na swiecie ?

We wszystkich które uaktualniono.

W tym przypadku, jak wyjasniles dalej ? Sluchawki patrolom zakloca
czy co ?

Calemu swiatu nie przeszkadza, a w Izraelu zagraza bezpieczenstwu ?

Najprawdopodobniej zakłóca inne częstotliwości - to jest najczęstsza
przyczyna ograniczeń. A że w odróżnieniu od Polski zwracają na to uwagę
to zabronili importu i uzywania urządzeń które powodowały kłopoty.

Zajrzałeś do linka na wiki?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_WLAN_channels
Jak nie to zajrzyj. Tam masz parametry kanałów których nie można
używać. Np. w EU można używać legalnie kanałów 1-13 na 2,4Ghz a w USA
tylko 1-11.

Zdrówko

Data: 2012-03-15 20:19:35
Autor: J.F
Iphone [:)]
Użytkownik "MaciekBabciaDobosz"  napisał w wiadomości
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
We wszystkich telefonach na swiecie ?
We wszystkich które uaktualniono.

I co - sprawdzaja na granicach wersje oprogramowania, sprawdzaja emisje, czy wystarczyl im "gest dobrej woli" ze strony Apple ?

[...]

Paranoja z tymi przepisami radiowymi.
No i co - Immigration europejczykow  z nokiami nie wpuszcza, czy nokie takie madre ze same wiedza gdzie sa i sie ograniczaja ?

J.

Data: 2012-03-15 20:21:55
Autor: Maciej Bebenek
Iphone [:)]
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Paranoja z tymi przepisami radiowymi.

Jaka paranoja? Radio jest radio - od przydzielania częstotliwości jest
lokalny regulator. Ciekawy jestem, czy gdyby Twój telewizor czy komórkę
skutecznie zakłócał jakiś Zulus, też byś mówił o paranoi.

No i co - Immigration europejczykow  z nokiami nie wpuszcza, czy nokie
takie madre ze same wiedza gdzie sa i sie ograniczaja ?

Z nokiami tak nie jest, chociaż np. jakieś modele nie mogą pracować np. we
Francji. iPhone;y powinny same się ograniczać w zależności od kraju pobytu.
Lepszy numer byl np. w Egipcie z urządzeniami GPS. Przez lata były zakazane
(odbiorniki, nie nadajniki ;-).

Data: 2012-03-15 23:38:30
Autor: J.F.
Iphone [:)]
Dnia 15 Mar 2012 21:21:55 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Paranoja z tymi przepisami radiowymi.
Jaka paranoja? Radio jest radio - od przydzielania częstotliwości jest
lokalny regulator.

paranoja ze sie nie potrafili dogadac na calym swiecie, szczegolnie w tych
wysokich pasmach, ktore raczej nie byly zajete. I paranoja ze w taki drobnych roznicach trwaja, szczegolnie jesli chodzi o
sprzet przenosny.

Ciekawy jestem, czy gdyby Twój telewizor czy komórkę
skutecznie zakłócał jakiś Zulus, też byś mówił o paranoi.

Moj telewizor najbardziej zakloca sasiedni blok :-)

No i co - Immigration europejczykow  z nokiami nie wpuszcza, czy nokie
takie madre ze same wiedza gdzie sa i sie ograniczaja ?

Z nokiami tak nie jest, chociaż np. jakieś modele nie mogą pracować np. we

No przeciez pisales ze europie uzywa sie kanalu 13 do wifi, a w usa nie
wolno. Nokie europejskie nie uzywaja, czy sobie rozpoznaja kraj pobytu ?

Francji. iPhone;y powinny same się ograniczać w zależności od kraju pobytu.
Lepszy numer byl np. w Egipcie z urządzeniami GPS. Przez lata były zakazane
(odbiorniki, nie nadajniki ;-).

No i dlatego paranoja. Ale oni juz obalili ten rezim :-)

J.

Data: 2012-03-16 00:17:58
Autor: Maciej Bebenek
Iphone [:)]
[...]

Właśnie szczególnie wysokie pasma są rozdrobnione. Kiedyś nie zajmowano się
nimi globalnie, uważano, że mają za mały zasięg, żeby móc w jakikolwiek
sposób oddziaływać międzynarowodo. Ale kiedyś również nie myślano o tym, że
każdy człowiek będzie podróżował ze sprzętem, który wtedy miał rozmiary
kontenera czterdziestostopowego ;-)

Dodatkowo każdy kontynent rozwijał się niejako niezaleznie. Porównaj
czestotliwości komórkowe obu Ameryk z Europą czy Azją. Dopiero w Afryce
Europejczykom udało się "skolonizować" eter na wzór i podobieństwo swoje
;-)

Zresztą u nas też był (i nadal jest) burdel. Przecież międzynarodowo
standaryzowane częstotliwości komórkowe też były przeznaczone dla wojska
czy służb policyjnych. W paśmie 1800 MHz nadal coś tam działa.

[...]

nokie były produkowane na region, bez możliwości przełaczania. Teraz chyba
nadal tak jest.

Data: 2012-03-16 00:24:08
Autor: Waldek Godel
Iphone [:)]
Dnia 16 Mar 2012 01:17:58 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

[...]

Po czym okazało się, że w większości przypadkow wystarczyło wgrać inny
firmware - tyle, że możliwość tegoż pojawiła się bardzo późno.
ZTCP to nawet była możliwość przeróbki 5130 na 5110 (tej pierwszej) i na
odwrót. Ciekawe ile osób pamięta czym się różniły te dwa telefony :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2012-03-16 04:43:17
Autor: ALEX MR
Iphone [:)]
W dniu Pt 16 03 2012 1:24, Waldek Godel pisze:

[...]

5130 - 1800 MHz
5110 - 900 MHz :-P
Co wygrałem?

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-03-16 09:08:30
Autor: Waldek Godel
Iphone [:)]
Dnia Fri, 16 Mar 2012 04:43:17 +0100, ALEX MR napisał(a):

[...]

Wikipedia się nie liczy :-P

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2012-03-16 15:05:59
Autor: ALEX MR
Iphone [:)]
W dniu Pt 16 03 2012 10:08, Waldek Godel pisze:

[...]

Myślisz że tylko Ty jesteś stary jak wyngiel :-P
Oba miałem w łapach, a dzięki Idei i 5110 wygrałem browara :-)

Data: 2012-03-17 10:59:59
Autor: DoQ
Iphone [:)]
W dniu 16-03-2012 10:08, Waldek Godel pisze:
5130 - 1800 MHz
5110 - 900 MHz :-P
Co wygrałem?
Wikipedia się nie liczy :-P

Miałem 5130 w 1998r, prosto z salonu Idei. Nie dość że szpan bo DCS, to jeszcze węża miałem w kieszeni ;>

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-16 11:33:56
Autor: Maciej Bebenek
Iphone [:)]
[...]

W to jakoś nie chce mi się wierzyć, pamiętając KIEDY weszły do sprzedaży.

Data: 2012-03-16 11:44:08
Autor: Waldek Godel
Iphone [:)]
Dnia 16 Mar 2012 12:33:56 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

ZTCP to nawet była możliwość przeróbki 5130 na 5110 (tej pierwszej) i na
odwrót. Ciekawe ile osób pamięta czym się różniły te dwa telefony :-)

W to jakoś nie chce mi się wierzyć, pamiętając KIEDY weszły do sprzedaży.

A jednak - choć stuprocentowej pewności nie mam, bo wtedy nie flashowało
się przez USB z windows tylko Griffinem przez złącze serwisowe. Griffin na
początku kosztował fortunę, więc mało kto go miał - więc bardzo mało kto to
robił. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2012-03-16 20:38:44
Autor: Tomek
Iphone [:)]

Użytkownik "Waldek Godel"  napisał:

[...]

A robił robił, ale przed Gryffinem to były jeszcze flashery DOSowe, którymi się flashowało po COMie stare nokie, trwało to sporo, ale działało. Flashowanie po USB zaczęło się dopiero od serii BB5, więc dekadę później ;)

Data: 2012-03-16 19:49:07
Autor: Waldek Godel
Iphone [:)]
Dnia Fri, 16 Mar 2012 20:38:44 +0100, Tomek napisał(a):

[...]

Griffin był na LPT, USB to dużo później.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

Data: 2012-03-16 22:12:10
Autor: Tomek
Iphone [:)]

Użytkownik "Waldek Godel"  napisał:

Griffin był na LPT, USB to dużo później.

Zgadza się LPT, USB to inna epoka, ale pamiętam 40-minutowe flashowanie nokii kablem podpiętym pod COM flasherem od Winia

Data: 2012-03-16 22:34:12
Autor: Maciej Bebenek
Iphone [:)]
[...]

Mimo wszystko - software radio to realizacja XXI wieku. Przejście z 900 do
1800 MHz to krok, który nie kazdy potrafił zrobić.

Data: 2012-03-16 14:21:56
Autor: J.F
Iphone [:)]
UĹźytkownik "Maciej Bebenek"  napisał w wiadomości grup
[...]

Ale naprawde byly uzywane ?
Bo tak mi sie wydaje ze o elektronike na wiecej niz 1GHz to bylo dawniej trudno, wiec nie wiem kto korzystal - radary ? Nieliczne radiolinie ?

[...]

Ale to wlasnie o to chodzi - wyladuje w USA z nokia w kieszeni i uslysze zaraz "jest pan aresztowany za nadawanie w niedozwolonym pasmie" ?

Czy takie rzeczy to tylko w Telawi ? :-)

J.

Data: 2012-03-16 20:13:18
Autor: TGor
Iphone [:)]
On 2012-03-15 21:21, Maciej Bebenek wrote:

Z nokiami tak nie jest, chociaż np. jakieś modele nie mogą pracować np. we

Czy we Francji WiFi nie używa się czasem tylko wewnątrz budynków?

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-03-16 22:25:41
Autor: Uncle Pete
Iphone [:)]
Czy we Francji WiFi nie używa się czasem tylko wewnątrz budynków?

Nie. Np. w ParyĹźu jest darmowy WiFi w niektĂłrych parkach.

Piotr

Data: 2012-03-17 13:47:17
Autor: TGor
Iphone [:)]
On 2012-03-16 22:25, Uncle Pete wrote:
Czy we Francji WiFi nie używa się czasem tylko wewnątrz budynków?

Nie. Np. w ParyĹźu jest darmowy WiFi w niektĂłrych parkach.

Piotr

Znaczy: informatora trza rozstrzelać.

Data: 2012-03-19 14:47:41
Autor: Marek Dyjor
Iphone [:)]
Uncle Pete wrote:
Czy we Francji WiFi nie używa się czasem tylko wewnątrz budynków?

Nie. Np. w ParyĹźu jest darmowy WiFi w niektĂłrych parkach.

hm w instrukcji ma napsiane ze we Francji WiFi nie wolno używać poza budynkami :)

Data: 2012-03-16 10:38:23
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Iphone [:)]
Dnia 2012-03-15, o godz. 20:19:35
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

I co - sprawdzaja na granicach wersje oprogramowania, sprawdzaja emisje, czy wystarczyl im "gest dobrej woli" ze strony Apple ?

Jak to w biznesie - wystarczyło że firma zadeklarowała że nowy soft ma
odpowiednie ustawienia. Niemniej jednak jeśli przyłapano użytkownika
łamiącego miejscowe regulacje to go karano - to tylko otwierało furtkę
legalnego importu ale nei zdejmowało z końcowego użytkownika
konieczności dostosowania się do lokalnych norm prawnych.

Paranoja z tymi przepisami radiowymi.

Ciekawe czy jeśli sąsiad swoją transmisją radiową zakłócał Ci radio,
WiFi, TV czy co tam wykorzystujesz też byś to nazwał paranoją czy
raczej szukał sposobu by taka transmisję zlikwidować.

Zdrówko

Data: 2012-03-16 09:44:07
Autor: Waldek Godel
Iphone [:)]
Dnia Fri, 16 Mar 2012 10:38:23 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

[...]

Nie w biznesie, tylko taka praktyka prawna. Przypominam, że od lat
identyczne podejście obowiązuje w UE: to importer/producent oświadcza że
urządzenie jest zgodne z obowiązującymi przepisami i to wystarcza do
wprowadzenia na rynek. Jeżeli w razie kontroli okaże się, że nie jest jednak zgodne, to
oświadczenie jest unieważniane i ma obowiązek wycofać produkty i zwrócić
kasę klientom

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

Data: 2012-03-15 09:27:03
Autor: Maciek
Iphone [:)]
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał

Calemu swiatu nie przeszkadza, a w Izraelu zagraza bezpieczenstwu ?

A które państwo ma (w ogólnej opinii) najmocniejszy wywiad? :)
--
M.

Data: 2012-03-13 22:00:35
Autor: J.F.
Iphone [:)]
Dnia Tue, 13 Mar 2012 08:39:26 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):
[...]

A co sie dzialo ? Norm emisji nie spelnial, laczyl sie z kim popadlo,
nieautoryzowany dostep umozliwial, meldowal o polozeniu stacji ? No coz, pamietam jeszcze czasy gdy Niemcy nie wpuszczaly modemow, bo mieli
swoje normy. Zreszta cala europa miala wtedy swoje normy, my tez, tylko na
szczescie u nas sie przepisow nie przestrzega :-)

J.

Data: 2012-03-13 22:58:09
Autor: Maciej Bebenek
Iphone [:)]
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A co sie dzialo ? Norm emisji nie spelnial, laczyl sie z kim popadlo,
nieautoryzowany dostep umozliwial, meldowal o polozeniu stacji ?

Wbrew pozorom, w wielu krajach to był problem, a w wielu jest nadal

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_WLAN_channels

Data: 2012-03-14 09:12:09
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Iphone [:)]
Dnia 2012-03-13, o godz. 22:00:35
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

A co sie dzialo ? Norm emisji nie spelnial, laczyl sie z kim popadlo,
nieautoryzowany dostep umozliwial, meldowal o polozeniu stacji ?

ZTCP to w Izraelu nie można w paśmie 2,4GHz używać 14 kanału a 1-4 nei
wolno stosować na wolnym powietrzu tylko w budynkach. W paśmie 5GHz
tych zabronionych kanałów jest więcej. Czemu - nie pytaj bo nie wiem.

No coz, pamietam jeszcze czasy gdy Niemcy nie wpuszczaly modemow, bo
mieli swoje normy. Zreszta cala europa miala wtedy swoje normy, my
tez, tylko na szczescie u nas sie przepisow nie przestrzega :-)

I wszyscy są zadowoleni do czasu aż im wparuje kontrola. ;-) Pamiętam
za czasów PAR że byli całkiem skuteczni jak ktoś nadawał poza
dozwolonym pasmem i z nadmierną mocą co przy "dopałkach" na CB było
notoryczne.

Zdrówko

Data: 2012-03-15 19:22:44
Autor: John Kołalsky
I... [:)]

Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl>

[...]

Ale to telefon jest, który zasadniczo nie organizuje sieci a urządzenia organizujące sieci mają wybór kraju by dopasować się do lokalnych uwarunkowań.

Data: 2012-03-16 10:43:53
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
I... [:)]
Dnia 2012-03-15, o godz. 19:22:44
John Kołalsky <john@kowal.invalid> napisał(a):

Ale to telefon jest, który zasadniczo nie organizuje sieci a
urządzenia organizujące sieci mają wybór kraju by dopasować się do
lokalnych uwarunkowań.

iPhone ma tryb hotspot w systemie.

Zdrówko

Data: 2012-03-16 16:58:54
Autor: John Kołalsky
I... [:)]

[...]

i... ma tryb hotspot w systemie.

Ale, że to typowe wykorzystanie ? Wydaje mi się, że raczej nietypowe. Taką samą możliwość uzyskasz w starych modelach HTC za pomocą dodatkowego oprogramowania. Tak to każde narzędzie jesteś w stanie wykorzystać niezgodnie z prawem.

Data: 2012-03-19 11:59:27
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
I... [:)]
Dnia 2012-03-16, o godz. 16:58:54
John Kołalsky <john@kowal.invalid> napisał(a):

Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl>

> i... ma tryb hotspot w systemie.

Ale, że to typowe wykorzystanie ? Wydaje mi się, że raczej nietypowe.

Jak dla mnie typowe. Używam dość często w różnych telefonach jak nei
mam pod ręką modemu.

Taką samą możliwość uzyskasz w starych modelach HTC za pomocą

Nie tylko w HTC - także  Nokiach z Symbianem. JoikuSpot OIDP z czasów
jak miałem N95 to się zwało.

dodatkowego oprogramowania. Tak to każde narzędzie jesteś w stanie
wykorzystać niezgodnie z prawem.

Ale to jest funkcja którą sam musisz wraz z aplikacją dograć. W iPhone
jest to funkcja systemu. Zresztą nie tylko w iPhone bo np. Samsung
Galaxy Tab tez ma to w systemie. I w tym różnica że telefon z systemem
z pudełka nie spełniał lokalnych wymogów prawa.

Zdrówko

Data: 2012-03-16 17:55:39
Autor: Pszemol
I... [:)]
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:jjtc3b$rik$1mx1.internetia.pl...
[...]

No żartujesz chyba...
Po pierwsze wszystkie nowoczesne telefony umożliwiają
postawienie hostspota i dzielenie się internetem 3G przez wifi.
Po drugie - telefon dobrze "wie" w jakim państwie się znajduje
(gps + triangulacja wież) i nawet od jakiego operatora dostaje
sygnał więc może sobie ustawienia wifi przestawić jak należy
w biegu.

Data: 2012-03-17 21:15:28
Autor: DoQ
I... [:)]
W dniu 16-03-2012 23:55, Pszemol pisze:
[...]

Ta, szkoda że ajpad3 nie potrafi.

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-17 20:17:50
Autor: Waldek Godel
I... [:)]
Dnia Sat, 17 Mar 2012 21:15:28 +0100, DoQ napisał(a):

Ta, szkoda że ajpad3 nie potrafi.

Ma potrafić. Oczywiście jak bóg Dżobs, papież Timkuk i operator pozwolą.

Data: 2012-03-12 15:56:13
Autor: Budzik
Iphone [:)]
[...]

sprawdz w guglu - ironia.

Data: 2012-03-13 14:14:13
Autor: Pszemol
Iphone [:)]
"fcevfe" <dvsv@vvd.com> wrote in message news:op.wa16rhtax58hirqba-pc...
Nie rozumiem, chcecie powiedziec - ze iOS 5.x uniemożliwia wysyłke SMSow?

Nie daj się wyprowadzić z równowagi.
Droczą się z Tobą bo Ci iPhone zazdroszczą... :-)

Data: 2012-03-13 21:29:13
Autor: Marek Dyjor
Iphone [:)]
Pszemol wrote:
[...]

Wreszcie nas ktoś rozszyfrował...

Data: 2012-03-13 20:49:34
Autor: Waldek Godel
Iphone [:)]
Dnia Tue, 13 Mar 2012 21:29:13 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

Pszemol wrote:
"fcevfe" <dvsv@vvd.com> wrote in message

Nie daj się wyprowadzić z równowagi.
Droczą się z Tobą bo Ci iPhone zazdroszczą... :-)

Wreszcie nas ktoś rozszyfrował...

Ale patrz jak inteligent inteligenta rozumie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

Data: 2012-03-12 15:58:39
Autor: frank drebin
Iphone
Użytkownik "fcevfe" <dvsv@vvd.com> napisał w wiadomości news:op.wa1ygbj9x58hirqba-pc...
[...]
-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -

jako że jest to grupa dyskusyjna a troll Waldek jak zawsze nie wniósł nic mądrego na właściwy temat do dyskusji (i jak zawsze aż przebierał nóżkami żeby się włączyć) a inni koledzy też nic mądrego nie napisali, więc zaguglałem dla ciebie i viola
http://myapple.pl/iphone-ipad-ipod-appletv-181/
http://forum.myiphone.com.pl/

BTW masz zaświadczenie o dysguglii?

Data: 2012-03-12 16:33:29
Autor: Iksinski
Iphone

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:jjl30f$mvu$1mx1.internetia.pl...

BTW masz zaświadczenie o dysguglii?

Po co, skoro ma iphona?

Data: 2012-03-13 00:24:17
Autor: Tomek
Iphone

Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał:

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał:

BTW masz zaświadczenie o dysguglii?

Po co, skoro ma iphona?

Oraz jelenia franka, który robi docelowo za murzyna dla iLeni

Data: 2012-03-13 09:43:36
Autor: frank drebin
Iphone
Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem> napisał w wiadomości news:jjm0l8$j4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widzisz synku, ja po prostu napisałem coś w temacie grupy, w przeciwieństwie do ciebie.
Już to, co napisał troll Waldek miało więcej sensu niż twoje bzdety.

Mógłbym napisać, że twoja stara robi za murzyna, ale to nie będzie w temacie grupy.

Data: 2012-03-13 11:37:30
Autor: Tomek
Iphone

[...]

Kiedyś dorośniesz i pojmiesz, że publiczne wchodzenie w dupę śmierdzącym leniom niestety nie jest emejzin.

Data: 2012-03-13 12:16:09
Autor: frank drebin
Iphone
Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> napisał w wiadomości news:jjn81g$nu0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dorosłem już ćwierć wieku temu a skoro dla ciebie, życzliwa odpowiedź (pomoc) na pytanie w tematyce grupy jest wchodzeniem w dupę a jebanie pomagającego jest emejzin, to nic dziwnego, że w tym kraju partia frustratów ma ciągle 20% poparcia.

21 odpowiedzi a tylko jedna na temat, potem się dziwicie, że Usenet umiera.
Liczba subskrybentów: 50667 a liczba postów 1-2 dziennie.
Strach cokolwiek zapytać na grupie bo zawsze większość to się z kopnięciem śpieszy a nie z pomocą.
Skoro google istnieje, to po kiego ch. ten cały Usenet?

Espeszyli for ju http://tinyurl.com/77zzggw

Data: 2012-03-13 12:37:44
Autor: Tomek
Iphone

[...]

Odpowiedź masz wyżej. Musisz w końcu pojąć, że 99% userów potrafi korzystać z google, dlatego jest tu ich coraz  mniej, a my sobie lubimy pogadać o pierdołach zamiast popierać lenistwo.
Chcesz z uporem osła wspierać ten 1% idiotów, którym ciężko wpisać frazę w google tylko wolą czekać kilka dni i zawracać dupę? Chcesz przez kolejne ćwierć wieku robić za usenetowego murzyno-jelenia od czarnej roboty? Ok.

Data: 2012-03-13 13:53:48
Autor: frank drebin
Iphone
Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> napisał w wiadomości news:jjnbi3$ohq$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie, większość ludzi zagląda tu tylko raz

a my sobie lubimy
pogadać o pierdołach  zamiast popierać lenistwo.

to sobie założ grupę "pierdoły" i jak twoi grupowi koledzy mówią: "wypierdalaj stąd"

[...]

jestem po prostu życzliwym człowiekiem, w przeciwieństwie do ciebie a ta "czarna robota" zajęła mi aż 2 minuty.
Straciłem te 2 minuty ale z pożytkiem dla kogoś, czego prawdopodobnie nie rozumiesz.
Ty straciłeś tyle samo a gówno z tego pożytku było, oprócz tępego uśmiechu na twoim ryju.

Ludzie dzielą się na tych, co pomagają i na tych co filmują komórką. Obie grupy poświęcą tyle samo czasu komuś.
Z całą pewnoscią wiem, do której grupy należysz.

Dla mnie eot, sygnaturka nie pozwala mi na dalszą dyskusję.

Data: 2012-03-13 14:03:16
Autor: Chris
Iphone
frank drebin nabazgrał(a):

Ludzie dzielą się na tych, co pomagają i na tych co filmują komórką. Obie grupy poświęcą tyle samo czasu komuś.

A to nie można pomagać i kręcić filmów ??  to nie policja gdzie jeden pisze a drugi czyta ....

Data: 2012-03-13 20:30:41
Autor: Tomek
Iphone

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał:

Straciłem te 2 minuty ale z pożytkiem dla kogoś, czego prawdopodobnie nie rozumiesz.

Z pożytkiem dla lenia, któremu zajęłoby to tyle samo czasu, gdyby nie Twoje włażenie w dupę jelenio-murzynie. I doskonale to rozumiem. Murzynie.

Data: 2012-03-13 23:03:29
Autor: frank drebin
Iphone
Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem> napisał w wiadomości news:jjo7b9$n0k$1inews.gazeta.pl...
[...]

skoro sam wszystko robisz to idź se synku strzep, bo ci ciśnienie rośnie.
Choć ty pewnie pedał jesteś, tak o tym włażeniu w dupę  w kółko piszesz.
Murzyni cię kręcą? Może cię skrzywdzili?
Może jelenie też?

Data: 2012-03-13 23:10:26
Autor: Tomek
Iphone

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał:

skoro sam wszystko robisz to idź se synku strzep, bo ci ciśnienie rośnie.

Mi rośnie? Uważasz, że jak sam sobie strzepałeś to inni też muszą?

Data: 2012-03-14 00:16:19
Autor: peter
Iphone
W dniu 2012-03-13 23:03, frank drebin pisze:
[...]

tomek na pewno ma ostatnia odpowiedz na cokolwiek co bys napisal.
Jest typowym ostatecznym matolem.

Data: 2012-03-13 14:20:00
Autor: Pszemol
Iphone
"frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> wrote in message news:jjnabb$fhd$1mx1.internetia.pl...
[...]

Takie reakcje wywołuje posiadanie iPhone.
Trudno sobie wyobrazić inne wytłumaczenie takiego niemiłego
zachowania jak tylko zwykła polska zazdrość: "bo sąsiad ma lepsze".

Data: 2012-03-17 12:49:46
Autor: atm
Iphone
Przy okazji tematu iP, natknalem sie ostatnio na dwie ciekawostki zwiazane z ta platforma:
-szybkie ladowanie sie aplikacji w iOS:
 http://www.wykop.pl/ramka/1077193/dlaczego-aplikacje-w-systemie-ios-laduja-sie-tak-szybko/
temat do zweryfikowania, w zasadzie nieglupia sprawa. Uzytkownik zyskuje poczucie dobrej responsywnosci a zarazem i tak chwilke sie przeznacza na tapniecie odpowiedniego guzika.

-porownianie wieszalnosci aplikacji iOS vs Android;
 http://www.forbes.com/sites/tomiogeron/2012/02/02/does-ios-crash-more-than-android-a-data-dive/

Iphone