Iphone dogania windowsa ?

Data: 2009-03-18 17:02:03
Autor: cpt. Nemo
Iphone dogania windowsa ?
No wreszcie chlopcy z Apple zrozumieli jak bardzo sa zacofani ze swoja
chora oferta dla gadzeciarzy :)
Wyglada ze zaczynaja powolutku doganiac telefony z windowsem :
http://www.fkn.pl/1,356,1936244,1,wiadomosc.html

"Apple oficjalnie przedstawia nową wersję systemu operacyjnego dla
iPhona, w którym między innymi można MMS-ować, wklejać, kopiować,
wycinać i wymieniać się plikami przez Bluetooth."

Steve Wozniak wreszcie stworzyl MMSy :)

pozdrawiam szczegolnie tych co teraz znowu zaplaca wielkiemu Stfkowi :)

" Apple iPhone OS 3.0 w wersji beta SDK jest już dostępny, natomiast
bezpłatna aktualizacja do nowej wersji systemu będzie dostępna dla
wszystkich posiadaczy iPhone'ów 3G na początku lata. Nowy system będzie
pracował również na iPhone'ach pierwszej  jednak funkcje takie, jak
A2DP, czy MMS nie będą na nich dostępne. Tymczasem posiadacze iPodów
Touch będą musieli zapłacić około 10 dolarów za możliwość uaktualnienia
systemu do wersji 3.0. "

Data: 2009-03-18 19:15:11
Autor: osiek
Iphone dogania windowsa ?
cpt. Nemo pisze:

pozdrawiam szczegolnie tych co teraz znowu zaplaca wielkiemu Stfkowi :)

ale doczytałeś że płatna aktualizacja dotyczy iPodów Touch? A to jakby co innego niż iPhone mimo że tak samo/podobnie wygląda ;) Jak się chcesz czepiać i naśmiewać to przynajmniej rób to sensownie ;)

Data: 2009-03-18 20:31:42
Autor: Grzegorz Sułek
Iphone dogania windowsa ?
osiek <osiek@gazeta.pl> wrote:
cpt. Nemo pisze:

ale doczytałeś że płatna aktualizacja dotyczy iPodów Touch? A to jakby co innego niż iPhone mimo że tak samo/podobnie wygląda ;) Jak się chcesz czepiać i naśmiewać to przynajmniej rób to sensownie ;)

poza tym plik z aktualizacją dla ipoda touch zawsze wycieka :)

--
gs

Data: 2009-03-18 22:16:26
Autor: osiek
Iphone dogania windowsa ?
Grzegorz Sułek pisze:
osiek <osiek@gazeta.pl> wrote:
cpt. Nemo pisze:

[...]

a to swoją drogą... a zinnej beczki.. z Toucha robią już konsolę do gier, telefon voip ciekawe co jeszcze.. jakby byłby tam GPS i możliwość zgrywania fotek z aparatu to byłby fajny gadżet na wakacje, muzyka przegląd zdjęć, telefon voip, net, pograć można...

Data: 2009-03-19 07:51:36
Autor: Jan Strybyszewski
Iphone dogania windowsa ?
osiek pisze:

[...]

Tpuch 2G ma BT wiec zgodnie z tym co mowia bedzie mozna pisac soft pod zewnetrzne urzdzenia wiec obsluga GPS po BT tez moze trafic do Toucha

Data: 2009-03-19 07:50:49
Autor: Jan Strybyszewski
Iphone dogania windowsa ?
[...]

Ale to nie za bardzo zgodne z prawem. Nie plik z aktualizacja tylko plik restore

Data: 2009-03-19 00:33:51
Autor: Titus Atomicus
Iphone dogania windowsa ?
In article <gpr5tm$1ve$1@news.onet.pl>,
 "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> wrote:

No wreszcie chlopcy z Apple zrozumieli jak bardzo sa zacofani ze swoja
chora oferta dla gadzeciarzy :)

A czy nie mozesz pojac, ze istnieja ludzie, ktorym MMSy nie sa do szczescia potrzebne?
No i rozumiem, ze teraz ci od windowsow musza sie wciac za kopiowanie interfacu?

Tymczasem posiadacze iPodów
Touch będą musieli zapłacić około 10 dolarów za możliwość uaktualnienia
systemu do wersji 3.0. "

1. iPod Tauch to nie iPhone. Nie mylmy dwoch roznych systemow walutowych.
2. Znaczy wg ciebie ten system 3.0 to tylko wklejanie, wycinanie i wymienianie sie plikami?

TA

Data: 2009-03-20 14:19:33
Autor: cpt. Nemo
Iphone dogania windowsa ?

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości
> [...]

swoja
> chora oferta dla gadzeciarzy :)

A czy nie mozesz pojac, ze istnieja ludzie, ktorym MMSy nie sa do

Mi nawet SMSy nie sa potrzebne, ja po prostu dzwonie i tyle :)
Ale co innego nie potrzebowac a co inego nie miec tej klasycznej juz
funkcji telefonu. No jeszcze jak sie uda Applowi zdobyc jakas sensowna
ze znanych a nie poczatkujacych nawigacje to sie fajna zabawka z niego
zrobic moze :)

pozdrawiam,

Data: 2009-03-19 07:50:01
Autor: Jan Strybyszewski
Iphone dogania windowsa ?
cpt. Nemo pisze:
[...]

Narazie to przeskoczyli WM funkcjonalnie a same Push Notification Service to mistrzostwo swiata. Bez aplikacji uruchomionej w tle aplikacja wie ze ktyos cos od niej chce i wyswietla cyferki na ikonkach takiego GG

Ipod to nie iPhone

Data: 2009-03-20 14:21:31
Autor: cpt. Nemo
Iphone dogania windowsa ?

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości

Narazie to przeskoczyli WM funkcjonalnie

Na prawde dziala juz sensowna nawigacje chocby tylko ?

pozdrawiam,

Data: 2009-03-20 14:27:27
Autor: Jan Strybyszewski
Iphone dogania windowsa ?
cpt. Nemo pisze:
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości

Narazie to przeskoczyli WM funkcjonalnie

Na prawde dziala juz sensowna nawigacje chocby tylko ?

A dziala dodawanie kontaktu w ksiazce bez rysika na golym WM .... o czym gadka

pozdrawiam,

Data: 2009-03-19 07:54:50
Autor: Sergiusz Rozanski
Iphone dogania windowsa ?
Dnia 18.03.2009 cpt. Nemo <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał/a:

[...]

Jak wychodził np ppc2002 też był płatny dla pda z ppc2000.
Jak wychodził nowy palmos, to flash też był płatny dla użytkowników
starych systemów.
iP dostanie upgrade za darmo.
Nie wiem więc o co tyle szumu, opłata dotyczy tylko ipod touch,
więc jest OT bo on nie ma gsm ;)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-19 08:36:09
Autor: Waldek Godel
Iphone dogania windowsa ?
Dnia Thu, 19 Mar 2009 07:54:50 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

Jak wychodził np ppc2002 też był płatny dla pda z ppc2000.
Jak wychodził nowy palmos, to flash też był płatny dla użytkowników
starych systemów.
iP dostanie upgrade za darmo.

W zasadzie sporo urządzeń miało upgrade za darmo, choć owszem, były płatne.
Tyle, ze w przypadku iPoo aż nie wypada nazywać tego update, dużo bardziej
przyzwoicie byłoby to nazwać akcją serwisową.
Jakby się okazało, że twój nowiutki samochód ma tylko zaślepki zamiast
poduszek powietrznych, klimatyzacji, radia i tłumika, i po roku od zakupu
producent łaskawie ogłosiłby, że to poprawi - to nazwałbyś to "ulepszeniem
samochodu" i zapłaciłbyś za to? Zwłaszcza jak dotyczyłoby to samochodu
reklamowanego jako najnowocześniejszy i najbardziej komfortowy na rynku?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-03-19 10:24:46
Autor: MariuszM
Iphone dogania windowsa ?
A to kolega nie wiedział przy zakupie, że auto ma zaślepki zamiast poduszek?

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-19 11:32:09
Autor: Sergiusz Rozanski
Iphone dogania windowsa ?
Dnia 19.03.2009 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:
[...]

Doposażenie, znałeś stan telefonu kupując go.

[...]

Gdybym kupował bez tego świadomie? Czemu nie?

Zwłaszcza jak dotyczyłoby to samochodu
reklamowanego jako najnowocześniejszy i najbardziej komfortowy na rynku?

Ale on to wszystko ma, brakowało korby do rozruchu (słanie plików przez
bt) bo na rozrusznik (wifi) i jest 100 razy szybsze, brakowało 3 rzędu
foteli (tak wykorzystywanego jak mms)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-19 13:23:08
Autor: Jan Strybyszewski
Iphone dogania windowsa ?
Waldek Godel pisze:
[...]

A zmiana bumbla WM5 na WM6 to niby co ?
Wez ty Waldus sie zastanów nad soba.  Jak dla ciebie nie ma poteznej roznicy miedzy softem 1.x.x na 2.x.x to jestes slepcem.

Jakby się okazało, że twój nowiutki samochód ma tylko zaślepki zamiast
poduszek powietrznych, klimatyzacji, radia i tłumika, i po roku od zakupu
producent łaskawie ogłosiłby,

Pieprzysz czy jest gdzies ukryta iunformacja ze MMS brak ?  Wiec co to za porownanie

Data: 2009-03-20 14:24:30
Autor: cpt. Nemo
Iphone dogania windowsa ?

Pieprzysz czy jest gdzies ukryta iunformacja ze MMS brak ?  Wiec co to
za porownanie

Alez Apple nie ukrywa zadnych informacji :)
Nawet byla informacja ze jest nawigacja ktorej nie bylo :)

pozdrawiam,

Data: 2009-03-20 13:52:32
Autor: Sergiusz Rozanski
Iphone dogania windowsa ?
Dnia 20.03.2009 cpt. Nemo <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał/a:

[...]

Oj była z pudełka, onlinowa google i może w usa użyteczna :)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-20 14:10:45
Autor: Waldek Godel
Iphone dogania windowsa ?
Dnia Fri, 20 Mar 2009 13:52:32 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

Oj była z pudełka, onlinowa google i może w usa użyteczna :)

ale to nie jest nawigacja...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

Data: 2009-03-19 09:14:40
Autor: MariuszM
Iphone dogania windowsa ?
Mam iPhona, wcześniej miałem wiele innych telefonów, między innymi SE i Nokie z serii E i powiem wam jedno, nie zamienił bym go za nic.
Komfort użytkowania, jakość wykonania i dostępność i "taniość" aplikacji jest dużo wyższa niż w Symbianowcach lub tel z WM. W iPfonie cena 99,9% aplikacji nie przekracza 7 euro, a z tego 2/3 nie przekracza 2 euro, a z cenami aplikacji na Symbiana to sami wiecie jak jest (mówię o aplikacjach legalnych). No i dotykowy ekran, tutaj Apple jest 50 lat do przodu. W iPfonie aż chce się tego używać, dotykowce innych marek to porażka, a jak widzę ludzi z rysikami to mi się robi ich żal.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-19 08:38:19
Autor: Waldek Godel
Iphone dogania windowsa ?
Dnia Thu, 19 Mar 2009 09:14:40 +0100, MariuszM napisał(a):

[...]

Ależ twoje prawo, zawsze to powtarzam. Twoje święte prawo. Nie posuwaj się tylko do ewangelizacji na siłę i
wmawiania innym, że to epokowe wydarzenie (przynajmniej poza marketingiem)
i wszystko będzie absolutnie OK.

legalnych). No i dotykowy ekran, tutaj Apple jest 50 lat do przodu. W iPfonie aż chce się tego używać, dotykowce innych marek to porażka, a jak widzę ludzi z rysikami to mi się robi ich żal.

odpisz na maila. Poproś kogoś z windows mobile i tradycyjną klawiaturką
ekranową o zrobienie tego samego i porównaj czas. Czas na napisanie i poprawienie błędów.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-03-19 10:32:26
Autor: MariuszM
Iphone dogania windowsa ?
Ależ twoje prawo, zawsze to powtarzam.
Twoje święte prawo. Nie posuwaj się tylko do ewangelizacji na siłę i
wmawiania innym, że to epokowe wydarzenie (przynajmniej poza marketingiem)
i wszystko będzie absolutnie OK.

Napisałem tę opinię jako kilkumiesięczny użytkownik iPhona i każdemu kto krytykuje polecam pobawić się minimum dwa tygodnie i dopiero krytykować.

odpisz na maila. Poproś kogoś z windows mobile i tradycyjną klawiaturką
ekranową o zrobienie tego samego i porównaj czas.
Czas na napisanie i poprawienie błędów.

Właśnie pisanie jest siłą iPhona, wielu ludzi nie umie pisać i myśli, że trzeba tapać w literkę próbując w nią wcelować. Od czego jest multitouch?
Bierze się taki tekst na dwa kciuki i leci się szybciej niż na zwykłej klawiaturze. Jeździsz a właściwie suwasz kciukami po ekranie i puszczasz tylko (podnosisz) palec do góry (zupełnie odwrotnie niż przy normalnym pisaniu) kiedy pojawi się odpowiednia literka. Troszkę ćwiczeń i idzie jak burza :)

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-19 11:03:35
Autor: Titus Atomicus
Iphone dogania windowsa ?
In article <gpt3j1$8s4$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "MariuszM" <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Napisałem tę opinię jako kilkumiesięczny użytkownik iPhona i każdemu kto krytykuje polecam pobawić się minimum dwa tygodnie i dopiero krytykować.

He, he. Tego pana nie przekonasz. On, jesli chodzi o Apple ma jakas fobie.
Zabiera glos w kazdym watku okoloapplowym i wciaz posluguje sie tymi samymi argumentami. Najbardziej doskwieral mu brak MMSow w iPhonie. Teraz pozostaje mu tylko popelic seppuku.
Zreszta, jest ich kilku. To jakas sekta jest chyba.

TA

Data: 2009-03-19 17:21:42
Autor: Waldek Godel
Iphone dogania windowsa ?
Dnia Thu, 19 Mar 2009 10:32:26 +0100, MariuszM napisał(a):

Napisałem tę opinię jako kilkumiesięczny użytkownik iPhona i każdemu kto krytykuje polecam pobawić się minimum dwa tygodnie i dopiero krytykować.

Półtora roku to za mało?

[...]

po raz kolejny - zrób kiedyś opisaną próbę i opisz wyniki.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-03-20 06:52:14
Autor: Jan Strybyszewski
Iphone dogania windowsa ?
Waldek Godel pisze:
[...]

Juz ty nie sciemniaj ze masz ipoo 1,5 roku bo wiemy ze nie masz

[...]

Waldus nie pieprz bez sensu, lepszej klawiatury nie ma zaden dotykowiec. Ja sie nie myle, choc szkoda ze odrazu nie bylo poziomej ale juz jest.

Inna rzecz ze jednak BlackJack od Samsunga ma fajniejsza a i ty chyba porzuciles WM dla Nokii E71 :)

Iphone dogania windowsa ?