Iphone dogania windowsa ?

Data: 2009-03-19 09:14:40
Autor: MariuszM
Iphone dogania windowsa ?
Mam iPhona, wcześniej miałem wiele innych telefonów, między innymi SE i Nokie z serii E i powiem wam jedno, nie zamienił bym go za nic.
Komfort użytkowania, jakość wykonania i dostępność i "taniość" aplikacji jest dużo wyższa niż w Symbianowcach lub tel z WM. W iPfonie cena 99,9% aplikacji nie przekracza 7 euro, a z tego 2/3 nie przekracza 2 euro, a z cenami aplikacji na Symbiana to sami wiecie jak jest (mówię o aplikacjach legalnych). No i dotykowy ekran, tutaj Apple jest 50 lat do przodu. W iPfonie aż chce się tego używać, dotykowce innych marek to porażka, a jak widzę ludzi z rysikami to mi się robi ich żal.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-19 08:38:19
Autor: Waldek Godel
Iphone dogania windowsa ?
Dnia Thu, 19 Mar 2009 09:14:40 +0100, MariuszM napisał(a):

[...]

Ależ twoje prawo, zawsze to powtarzam. Twoje święte prawo. Nie posuwaj się tylko do ewangelizacji na siłę i
wmawiania innym, że to epokowe wydarzenie (przynajmniej poza marketingiem)
i wszystko będzie absolutnie OK.

legalnych). No i dotykowy ekran, tutaj Apple jest 50 lat do przodu. W iPfonie aż chce się tego używać, dotykowce innych marek to porażka, a jak widzę ludzi z rysikami to mi się robi ich żal.

odpisz na maila. Poproś kogoś z windows mobile i tradycyjną klawiaturką
ekranową o zrobienie tego samego i porównaj czas. Czas na napisanie i poprawienie błędów.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-03-19 10:32:26
Autor: MariuszM
Iphone dogania windowsa ?
Ależ twoje prawo, zawsze to powtarzam.
Twoje święte prawo. Nie posuwaj się tylko do ewangelizacji na siłę i
wmawiania innym, że to epokowe wydarzenie (przynajmniej poza marketingiem)
i wszystko będzie absolutnie OK.

Napisałem tę opinię jako kilkumiesięczny użytkownik iPhona i każdemu kto krytykuje polecam pobawić się minimum dwa tygodnie i dopiero krytykować.

odpisz na maila. Poproś kogoś z windows mobile i tradycyjną klawiaturką
ekranową o zrobienie tego samego i porównaj czas.
Czas na napisanie i poprawienie błędów.

Właśnie pisanie jest siłą iPhona, wielu ludzi nie umie pisać i myśli, że trzeba tapać w literkę próbując w nią wcelować. Od czego jest multitouch?
Bierze się taki tekst na dwa kciuki i leci się szybciej niż na zwykłej klawiaturze. Jeździsz a właściwie suwasz kciukami po ekranie i puszczasz tylko (podnosisz) palec do góry (zupełnie odwrotnie niż przy normalnym pisaniu) kiedy pojawi się odpowiednia literka. Troszkę ćwiczeń i idzie jak burza :)

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-19 11:03:35
Autor: Titus Atomicus
Iphone dogania windowsa ?
In article <gpt3j1$8s4$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "MariuszM" <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Napisałem tę opinię jako kilkumiesięczny użytkownik iPhona i każdemu kto krytykuje polecam pobawić się minimum dwa tygodnie i dopiero krytykować.

He, he. Tego pana nie przekonasz. On, jesli chodzi o Apple ma jakas fobie.
Zabiera glos w kazdym watku okoloapplowym i wciaz posluguje sie tymi samymi argumentami. Najbardziej doskwieral mu brak MMSow w iPhonie. Teraz pozostaje mu tylko popelic seppuku.
Zreszta, jest ich kilku. To jakas sekta jest chyba.

TA

Data: 2009-03-19 17:21:42
Autor: Waldek Godel
Iphone dogania windowsa ?
Dnia Thu, 19 Mar 2009 10:32:26 +0100, MariuszM napisał(a):

Napisałem tę opinię jako kilkumiesięczny użytkownik iPhona i każdemu kto krytykuje polecam pobawić się minimum dwa tygodnie i dopiero krytykować.

Półtora roku to za mało?

[...]

po raz kolejny - zrób kiedyś opisaną próbę i opisz wyniki.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-03-20 06:52:14
Autor: Jan Strybyszewski
Iphone dogania windowsa ?
Waldek Godel pisze:
[...]

Juz ty nie sciemniaj ze masz ipoo 1,5 roku bo wiemy ze nie masz

[...]

Waldus nie pieprz bez sensu, lepszej klawiatury nie ma zaden dotykowiec. Ja sie nie myle, choc szkoda ze odrazu nie bylo poziomej ale juz jest.

Inna rzecz ze jednak BlackJack od Samsunga ma fajniejsza a i ty chyba porzuciles WM dla Nokii E71 :)

Iphone dogania windowsa ?