Iphone pokazuje

Data: 2016-10-26 16:49:18
Autor: Marek
Iphone pokazuje
Znajoma z iphonem twierdzi że jak dzwoni się do niej z ukrytego numeru to tel. pokazuje jej nazwę miasta dzwoniącego.  Na jakiej zasadzie działa to usługa?

--
Marek

Data: 2016-10-26 17:30:07
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Iphone pokazuje
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Marek
naskrobał(a):

Znajoma z iphonem twierdzi że jak dzwoni się do niej z ukrytego numeru to tel. pokazuje jej nazwę miasta dzwoniącego.  Na jakiej zasadzie działa to usługa?

Mój pokazuje miasto jeśli ktoś dzwoni ze stacjonarki, przy komórkowym
numerze pokazuje "Polska". Dzięki temu mogę częściej "nieodebrać" różnej
maści nagabywaczy.
Nie działa natomiast przy zastrzeżonych i żaden cudowny srajfon tego nie
pokaże bo to nie jest kwestia telefonu a sieci.
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł nocą przez las i nagle zobaczył na gałęzi parę świecących

Data: 2016-10-27 12:00:34
Autor: t7r6t3v437b34843t7r6t3v437b347c34438tx4gv4
SRAJfon (i inne telechlamy) pokazuje
Marek wrote:
tel. pokazuje jej nazwę miasta dzwoniącego.  Na jakiej zasadzie działa to usługa?

zamiast sie blaznic przed calym (cyfrowym) swiatem
poczytaj chlopku-roztropku:  https://goo.gl/4vjlIO

Data: 2016-10-27 11:20:49
Autor: Marek
SRAJfon (i inne telechlamy) pokazuje
On Thu, 27 Oct 2016 12:00:34 +0200, t7r6t3v437b34843t7r6t3v437b347c34438tx4gv4
 <t7r6t3v437b34843t7r6t3v437b347c34438tx4gv4@antipest.net.to.invalid> wrote:
zamiast sie blaznic przed calym (cyfrowym) swiatem
poczytaj chlopku-roztropku:  https://goo.gl/4vjlIO

Wypierdalaj stąd podskokach.

--
Marek