Ipla - kto korzysta?

Data: 2015-05-21 23:43:44
Autor: ToMasz
Ipla - kto korzysta?
witam

Wykupiłem dostęp do ipli, w zasadzie jedynie od kanału davinci learning. Czyli mam tv online w telefonie z androidem. widzę że jest tam coś takiego jak zakładka "zapisane". W pomocy znalazłem informacje ze tam są moje zapisane filmy. Aby zapisać film, należy kliknąć zapisz. Ale ja niemam klikacza "zapisz" (nie kupiłem też dostępu do filmów VOD). Czy... taki klikacz występuje w iplowej aplikacji na windowsa?
Czy ipla oferuje funkcjonalność "magnetowidu"? czyli o 10 rano emitowany jest na żywo program "z kamerą wśród zwierząt odcinek 101" a ja chcę go obejrzeć o 22:00 - czy tak się da?
Dziękuję i pozdrawiam

ToMasz

Ipla - kto korzysta?