Iracka bomba w Merkel-landzie - Wredni antyeuropejscy ksenofobowie

Data: 2016-12-16 11:06:47
Autor: A. Filip
Iracka bomba w Merkel-landzie - Wredni antyeuropejscy ksenofobowie
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Proba-zamachu-na-kiermaszu-bozonarodzeniowym-w-Niemczech-Zatrzymany-12-latek-z-Iraku,wid,18642439,wiadomosc.html
akt. 16.12.2016, 10:22
Pochodzący z Iraku 12-letni chłopiec podłożył bombę na kiermaszu
bożonarodzeniowym w Ludwigshafen w Nadrenii-Palatynacie. Do wybuchu
nie doszło, bo nie zadziałał zapłon. [...]

Czy WP nie podżega do "nienawiści na tle" podając tą informacje?! ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-12-16 12:10:49
Autor: Pajdak
Iracka bomba w Merkel-landzie - Wredni antyeuropejscy ksenofobowie śmieli ominąć cenzurę mowy nienawiści!

WP jest własnością Rosjan natomiast prawda jest tu: http://wpolityce.pl/smolensk

--
Lepudruk

Iracka bomba w Merkel-landzie - Wredni antyeuropejscy ksenofobowie