Irańscy milicjanci strzelali do ludzi z okien...

Data: 2009-06-17 08:46:28
Autor: Tzva Adonai
Irańscy milicjanci strzelali do ludzi z okien...
Data: 2009-06-17 09:07:57
Autor: boukun
Irańscy milicjanci strzelali do ludzi z okien.. .
On 17 Cze, 17:46, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
Jebane zomowskie skurwysyny...

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/10,88761,6729000,_Milicjanci_s...

Mój irański kolega z Niemiec Jacob Zabed by powiedział, że to "jebane
jankesi" i syjoniści podjudzają bezwiednych Irańczyków (jak my to
znamy z autopsji) - tu na zdjęciu ze mną na Heimie u nas Polaków w
pokoju http://nasza-klasa.pl/profile/7627672/gallery/album/2/49.
 Jacob był bardzo prorosyjski, jak większość jego kolegów po studiach
na Heimie w Erlenbachu. Szkoda, że kontakt nam się urwał, jak wyjechał
do Bremen, miałbym informacje z pierwszej ręki. Wspaniale nam się
razem rozmawiało po rosyjsku.

Irańczycy nie są tacy głupi jak Polacy, którzy dają sobie wmówić,
jakoby jakiś system u nas samoczynnie upadł.

boukun

Data: 2009-06-17 18:30:23
Autor: Tzva Adonai
Irańscy milicjanci strzelali do ludzi z okien...
Mój irański kolega z Niemiec Jacob Zabed by powiedział, że to jankesi" i syjoniści podjudzają bezwiednych Irańczyków (jak my to
znamy z autopsji) - tu na zdjęciu ze mną na Heimie u nas Polaków w

Gratuluję kolegi.. Teraz dla odmiany pokaż jakieś swoje zdjęcie z rdzennym
Niemcem w takiej przyjacielskiej pozie... Po tylu latach pobytu w Niemczech
powinieneś ich mieć bez liku, hehe...

Data: 2009-06-17 09:45:34
Autor: boukun
On 17 Cze, 18:30, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:
> [...]

Niemcem w takiej przyjacielskiej pozie... Po tylu latach pobytu w Niemczech

Miałem jednego dobrego kolegę, nazywał się Lothar Bodi(e)rsky
(zapierał się, że rodowity Niemiec z Sudetenland), Pener mieszkał w
kontenerze assozialer Arschloch, całe życie na sozialu.

boukun

Data: 2009-06-17 18:53:09
Autor: Tzva Adonai
Irańscy milicjanci strzelali do ludzi z okien...
Miałem jednego dobrego kolegę, nazywał się Lothar Bodi(e)rsky

Aha, to pewnie od niego załapałeś natywny niemiecki.. ;} Tak jak polskojęzyczny
aspirant A.Rem, który z zapałem wyłuskiwał "błędy" w moim Umgangssprache,
którego nie potrafił odróżnić od Schuldeutsch.. ;}

Data: 2009-06-17 10:01:46
Autor: boukun
On 17 Cze, 18:53, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:
> [...]

aspirant A.Rem, który z zapałem wyłuskiwał "błędy" w moim Umgangssprache,
którego nie potrafił odróżnić od Schuldeutsch.. ;}

Fick dich...

boukun

Irańscy milicjanci strzelali do ludzi z okien...