Irasiad ma następcę.

Data: 2010-01-29 22:25:26
Autor: Artur Borubar
Irasiad ma następcę.
Teraz mam dojrzałego psa ratowniczego. Pojechałem z młokosem, który tam dopiero otrzaskał się na polu walki - mówi właściciel Kalego. Trzyletni owczarek niemiecki to jeden z dziewięciu psów poszukiwawczo-ratowniczych, które z polską grupą strażaków były na Haiti.

http://www.tvn24.pl/-1,1640684,0,1,irasiad-ma-nastepce,wiadomosc.html

Przemek

Ciekawe czy jest bardzo zdenerwowany.

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-29 22:39:00
Autor: wiki
Irasiad ma następcę.
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjvjo9$p5g$1news.onet.pl...