Irek Słucki - Bandyta z KDP

Data: 2010-09-08 06:30:38
Autor: Eloster
Irek Słucki - Bandyta z KDP
Możliwe, że to co piszesz nawet miało miejsce, nie wiem, nie widziałem, ani nawet nie słyszałem. To odpowiednie organy się tym zajmują i stwierdzają, czy jakiś czyn został popełniony, czy nie, a następnie wymierzają karę. Bez wymierzenia kary o nikim nic nie można powiedzieć.
W mojej ocenie to co napisał podający się za ducha leszka powinno zostać ukarane. Dla mnie to on jest bandytą. To moja prywatna opinia.
Fala wszelakich oszczerstw i wylewania różnego rodzaju pomyj na tym forum jest żenująca.

Data: 2010-09-08 00:03:59
Autor: Duch Leszka
Irek Słucki - Bandyta z KDP
Wszyscy obrońcy Irka Słuckiego podpisali się imieniem i nazwiskiem.

[...]

Ale ja widziałem.
Około roku 1993, a wiec już bardzo dawno, suwalska Policja rozbiła
gang zajmujący się odławianiem
ryb prądem i ich sprzedażą do okolicznych sklepów i barów szybkiej
obsługi.
Wpadł Słucki i paru innych kolesi. Sprawa była na tyle głośna, że
materiał o tym zrobiły między innymi Telexpress i Wiadomości.
Można się dokopać do tych materiałów w razie czego.

Stara KDP-owska konserwa, tacy jak Wachowski czy Chomentowski,
doskonale o tym wiedzą.
Tylko pytanie dlaczego akurat IS zrobili członkiem KDP.

[...]

Byłbym przestępcą, gdybym napisał nieprawdę. Jedyne co możesz mi
zarzucić to anonimowość,
która jest dokładnie taka sama jak twoja.

Data: 2010-09-08 09:37:07
Autor: Włodzimierz Kołacz
Irek Słucki - Bandyta z ODP.

Użytkownik "Duch Leszka" <duchleszka53@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c29b029c-6e86-4a97-870d-5b2079915912@f42g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Ale wiesz że jak nie mówisz prawdy to w tym akurat przypadku odpowiednie organy dorwą się do Ciebie i Cię zjedzą na śniadanie. Bo to co napisałeś to nie jest przekomarzanie się jakich wiele w Internecie tylko konkretne grube oskarżenia wypowiedziane publicznie wobec znanej osoby !!
Jeśli jest jest to kłamstwo to możemy się spodziewać dalszych konsekwencji. Jeśli jest to prawda to sarkofag zostanie zamknięty i będziesz mógł pisać co tylko zechcesz i ile zechcesz! Jest jeszcze inna ewentualność to wymuszone zmiany w zarządzie ODP. i zamknięcie sprawy.
Ciekawe jak to pójdzie dalej?
Włodek

Irek Słucki - Bandyta z KDP