Irlandia

Data: 2009-11-19 22:30:28
Autor: Grzegorz Gawron
Irlandia
Pamiętacie wątek sprzed kilku miesięcy, o Henrym i Butt'cie?.
Zacytuję kawałek:

> pojechal
>
> pojechał, bo się przewrócił i jechał poslizgiem. A nogi w takich sytuacjach lecą często w różne strony, nigdy się nie wypierniczyłeś na dużej prędkości?

no ja nie wiem. Wczoraj może i były emocje, i brakowało chłodnej głowy.
Ale teraz, na spokojnie kiedy na to patrzę
http://sport.wp.pl/kat,109318,title,Butt-dostal-z-buta,wid,11024013,wiadomosc.html?ticaid=17d21

to jestem tak samo pewny że to celowe zagranie jak wczoraj. Może nawet bardziej.

Zwróćcie uwagę na wyprost nóg w końcówce pierwszego ujęcia, oraz zmianę kierunku na drugim.
IMO to nie jest przypadek. Mógł po pierwsze bardziej przykurczyć nogi w pierwszym, oraz zmienić kierunek na oddalający się w drugim.
Czyli twierdzę że na pierwszym ujęciu widać że celowo wyprostowywuje nogi by jak najbardziej bolało, a na drugim że celowo zmienia kierunek by na pewno trafić. = czerwień i kilkumeczowa przerwa.

I wściekły jestem nie dlatego że jakiś Bayern przegrał taryfą, bo w sumie mi to wisi, tylko o to że Barca sama poprzez Henry zepsuła mi przyjemność oglądania własnej gry.
Bo jakoś nie mogę patrzeć później na świetne akcje Messiego bez nabytego pryzmatu.

-- -
i tutaj znów to samo, czyli celowe zagranie.
Czy nie wydaje wam się teraz bardziej, że poprzedni wślizg zrobił z pełną premedytacją?

Bo to, że Irlandia została makabrycznie oszukana to oczywista oczywistość, chciałbym się skupić na Henrym - znów zepsuł mi przyjemność oglądania meczów kolejnej drużyny, którą lubiłem (pomimo DOmenecha).

Grzesiek

Data: 2009-11-21 14:55:47
Autor: Przemek Budzyński
Irlandia
Grzegorz Gawron <grzegorz[podkreslenie]gawron@poczta.onet.pl> napisał(a):
Czy nie wydaje wam się teraz bardziej, że poprzedni wślizg zrobił z pełną premedytacją?

nie :) bo to jest trochę w stylu "każdy pijak to złodziej" :)

--

Irlandia