Irlandia: Kościoły bankrutują przez skandale pedofilskie!

Data: 2011-08-20 07:51:33
Autor: Leprechaun
Irlandia: Kościoły bankrutują przez skandale pedofilskie!

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j2nhjv$ogh$1inews.gazeta.pl...
Odszkodowania, które trzeba było wypłacić ofiarom księży pedofilów, wpędziły irlandzki Kościół w bardzo poważne tarapaty finansowe. Sytuację pogarszają kryzys i coraz bardziej puste kościoły - pisze "Gazeta Wyborcza".

Co ty k...wa ciągle z tymi pojebanymi klechami? Rajcują cie ich odbyty czy jak? Przestań zasrywać grupę swoimi chorymi urojeniami. Masz jakieś złe wspomnienia z przeszłości? Klecha w młodości odbyt ci przeorał? No to k...wa idź z tym na policję czy do prokuratury i tam wypłacz swoje żale. Gówno mnie obchodzą Irlandczycy, a tym bardziej ich zboczone katabasy. Przestań zasrywać grupę albo wy...j na religia.pl i tam lecz swoje rany.

BomBel

Data: 2011-08-20 07:59:03
Autor: Przemysław W
Irlandia: Kościoły bankrutują przez skandale pedofilskie!
Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał

Co ty k...wa ciągle z tymi pojebanymi klechami?

Jeśli masz na tyle rozwinięty mózg żeby sobie wyobrazić jak wyglądałaby polityka w Polsce gdyby pedofilski kościół się w nią nie wpier......., to spróbuj, może ci się uda.

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-20 10:48:22
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j2nif7$qfk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Te, pilnuj swego mózgu i swojej wyobraźni, pojebańcu. Co mnie k...wa obchodzi jakis zboczony iralndzki klecha? W moje życie się nie wp...a i nie zrobi tego nigdy bo batogiem pogonie! Moja uwaga dotyczyła zasrywania forum przez jakies pierdoły dotyczące jakiegoś klechy gdzieś w Irlandii. Jeżeli cię to rajcuje to sobie kolekcjonuj tego typu wiadomości i onanizuj się przy ich lekturze ale tym gównem forum nie zasrywaj jak jakis pieprzony pisowiec.

BomBel

Data: 2011-08-20 12:06:42
Autor: Grzegorz Z.
Leprechaun napisał:

[...]

Te, pilnuj swego mózgu i swojej wyobraźni, pojebańcu.  mnie k...wa obchodzi jakis zboczony iralndzki klecha?

To wykurwiaj na pl.soc.duże.czerwone.samochodziki.z.odswistem

Przymusu czytania akurat tej grupy nie masz.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-20 15:35:58
Autor: Przemysław W
Irlandia: Kościoły bankrutują przez skandale pedofilskie!

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał

To wykurwiaj na pl.soc.duże.czerwone.samochodziki.z.odswistem

:-))

Przemek

Data: 2011-08-20 15:16:01
Autor: Przemysław W
[...]

Myślisz, że taki pojeb jak ty ma prawo osądzać co jest "zasrywaniem"? Zajmuj się przygłupie czymś innym jak ci czytanie postów nie odpowiada.

Przemek