Irlandia - Polska

Data: 2009-03-28 19:48:02
Autor: Mark
Irlandia - Polska
Ja pier....

Tyle moge o tym meczu powiedziec.
A to co zrobil Boruc, to kladzie na lopatki kiksa Kuszczaka.

--
Mark

Data: 2009-03-28 19:37:02
Autor: Przemek Budzyński
Beenhakker musi odejść
czy ktoś jeszcze wątpi?

Poza strzelcami bramek, względnie niezłą grą M. Lewandowskiego w destrukcji i
kilkoma (tak na jedna rękę emeryta z tartaku...) zagraniami Rogera reszta jest
milczeniem.

A dla takich graczy jak Boruc, Wawrzyniak i Bandrowski miejsca w tej kadrze
chyba juz nie ma.

Data: 2009-03-28 20:44:48
Autor: RedLite
Beenhakker musi odejść
Przemek Budzyński pisze:

A dla takich graczy jak Boruc, Wawrzyniak i Bandrowski miejsca w tej kadrze

Hahahaha, już nie pamiętasz jak twojej ukochanej kadrze Artur Boruc dupę ratował?

--

sig

Data: 2009-03-28 19:56:16
Autor: Przemek Budzyński
Beenhakker musi odejść
czyli Manchester powinien zatrudniać Besta nawet wtedy, kiedy już mial marską
wątrobe?

Data: 2009-03-29 00:49:23
Autor: Mane
Beenhakker musi odejść
Przemek Budzyński pisze:
czyli Manchester powinien zatrudniać Besta nawet wtedy, kiedy już mial marską
wątrobe?

Ale Best na gazie był lepszy od tych którzy nigyd nie pili... :D

Data: 2009-03-28 21:41:01
Autor: Kwik
Beenhakker musi odejść
RedLite pisze:

Hahahaha, już nie pamiętasz jak twojej ukochanej kadrze Artur Boruc dupę ratował?

ja pamietam, i co z tego? Bedzie tam do konca zycia gral?
Pamietam tez ze zawalil dwa ostatnie mecze o punkty - i to nie przez slabszy wystep tylko przez brak koncentracji i debilne bledy. Biorac pod uwage ze w klubie tez nie broni rewelacyjnie, nie bardzo rozumiem co robil dzisiaj w bramce.
Kwik

Data: 2009-03-28 21:59:39
Autor: Citizen Cain
Beenhakker musi odejść

Użytkownik "Kwik"

[...]

A jaka była alternatywa?

CC

Data: 2009-03-28 23:32:39
Autor: RedLite
Beenhakker musi odejść
Kwik pisze:

ja pamietam, i co z tego?

To z tego, że imć pan Boruc dobrym zawodnikiem jest.
Czy to jego wina że cały zespół zagrał taki piach, ze szkoda było patrzeć?
Czy to jego wina, ze trener wystawia do gry kiedy wiadomo ze nie jest w najlepszej dyspozycji.
Ban na reprezentację za zły mecz jest niepoważnym pomysłem.

Bedzie tam do konca zycia gral?

Jasne. Do samego końca. Jego lub repry ;

 nie bardzo rozumiem co
robil dzisiaj w bramce.

To jest pytanie do Leo. u mnie stoi dużo większy znak zapytania przy Leo, aniżeli przy Borucu.

--

sig

Data: 2009-03-28 23:40:31
Autor: Cavallino
Beenhakker musi odejść
Użytkownik "RedLite" <sentotento@interia.pl> napisał w wiadomości news:

To z tego, że imć pan Boruc dobrym zawodnikiem jest.
Czy to jego wina że cały zespół zagrał taki piach, ze szkoda było patrzeć?

Jego wina że na jego konto idą dwie bramki z trzech (z małą pomocą obrońców, ale naprawdę małą).
Gdyby nie te dwie bramki, to jak brzmiałby wynik?

Czy to jego wina, ze trener wystawia do gry kiedy wiadomo ze nie jest w najlepszej dyspozycji.
Ban na reprezentację za zły mecz jest niepoważnym pomysłem.

Ile punktów musi zepsuć, żeby stał się dobrym pomysłem?
Bo zmarnował już nam kilka i to w dwóch ostatnich meczach.

Trzeba Kotora powołać, już on by sobie poradził z wygryzieniem Boruca z bramki, a i błędów większych by raczej nie narobił. ;-)

Data: 2009-03-28 23:50:02
Autor: RedLite
Beenhakker musi odejść
Cavallino pisze:

Gdyby nie te dwie bramki, to jak brzmiałby wynik?

Nie wiem. Gdyby te bramki nie wpadły zespoły grałyby inaczej.

--

sig

Data: 2009-03-28 23:56:55
Autor: Cavallino
Beenhakker musi odejść
Użytkownik "RedLite" <sentotento@interia.pl> napisał w wiadomości news:gqm8lr$f5r$1news.interia.pl...
Cavallino pisze:

Gdyby nie te dwie bramki, to jak brzmiałby wynik?

Nie wiem. Gdyby te bramki nie wpadły zespoły grałyby inaczej.

I niekoniecznie gorzej dla Polski, prawda?

Data: 2009-03-29 00:08:50
Autor: RedLite
Beenhakker musi odejść
Cavallino pisze:

I niekoniecznie gorzej dla Polski, prawda?

I niekoniecznie lepiej dla Polski, prawda?

--

sig

Data: 2009-03-29 00:16:47
Autor: Cavallino
Beenhakker musi odejść
Użytkownik "RedLite" <sentotento@interia.pl> napisał w wiadomości news:gqm9p2$gk5$2news.interia.pl...
Cavallino pisze:

I niekoniecznie gorzej dla Polski, prawda?

I niekoniecznie lepiej dla Polski, prawda?

Irlandia zagrała dzisiaj tak słabo, że TYLKO takie nasze totalne klopsy mogły dać im zwycięstwo.
Więc gdyby bramkarz ich nie popełnił, to szanse na dobry wynik mocno by wzrosły.

Data: 2009-03-29 00:52:20
Autor: Mane
Beenhakker musi odejść
Cavallino pisze:

Irlandia zagrała dzisiaj tak słabo, że TYLKO takie nasze totalne klopsy mogły dać im zwycięstwo.

Tak jak w poprzednim meczu o punkty, wiec z tego powodu Boruc powinien odpoczac, bo w przceciwnym wypadku polegniemy z San Marino.... bo nie widac potencjalnego nastepcy Furtoka :D

Data: 2009-03-29 16:01:21
Autor: Piotr Wasil
Beenhakker musi ode jść
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Jego wina że na jego konto idą dwie bramki z trzech (z małą pomocą obrońców, ale naprawdę małą).

A nie trzy? Pilka z rogu na 5 metr gdzie bylo pusto przed nim powinien
bez problemu wyjsc i wylapac.

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2009-03-29 16:06:01
Autor: Cavallino
Beenhakker musi odejść
Użytkownik "Piotr Wasil" <adres@na.www> napisał w wiadomości news:6ovus4pp44dnbg672ptp81ev737d3l5hd44ax.com...
[...]

Już nie przesadzajmy, mógł wyjść, ale nie musiał.

Ta bramka to akurat 100% winy Wasyla.
BTW: może i on (jako rzecze Leo) w ofensywie się poprawia, nawet 5 razy podbić piłkę umie bez złapania kontuzji, ale w obronie dalej jest bezradny jak dziecko.

Data: 2009-03-30 01:46:31
Autor: Glazer
Beenhakker musi odejść

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gqnv8p$dis$1news.onet.pl...

A nie trzy? Pilka z rogu na 5 metr gdzie bylo pusto przed nim powinien
bez problemu wyjsc i wylapac.

Już nie przesadzajmy, mógł wyjść, ale nie musiał.

Tylko, ze w momencie bicia rogu on juz tam byl, cofnal sie do bramki nie wiadomo dlaczego.
Glazer

Data: 2009-03-30 03:27:53
Autor: Mane
Beenhakker musi odejść
Glazer pisze:

Tylko, ze w momencie bicia rogu on juz tam byl, cofnal sie do bramki nie wiadomo dlaczego.

Bo on tak ma.

Data: 2009-03-28 23:43:47
Autor: RedLite
Beenhakker musi odejść
RedLite pisze:

To jest pytanie do Leo.

"W sobotę o 10 rano sztab medyczny poinformował mnie, że Łukasz Fabiański nie może grać. To moja odpowiedź na pytanie, dlaczego wystawiałem Boruca - mówił na konferencji prasowej po porażce 2:3 z Irlandią Płn. trener reprezentacji Polski Leo Beenhakker."

Czyli nie było za bardzo pola manewru. Sorry ale Przyrowski to jest chimera gorsza 800 razy niż Boruc, a umiejętności i doświadczenie ma mniejsze

--

sig

Data: 2009-03-28 23:48:15
Autor: yamma
Beenhakker musi odejść
RedLite wrote:

Czyli nie było za bardzo pola manewru. Sorry ale Przyrowski to jest
chimera gorsza 800 razy niż Boruc, a umiejętności i doświadczenie ma
mniejsze

Ale może obrońcy byliby bardziej skoncentrowani, bo za to co dzisiaj wyprawiali, to w swoich klubach od razu zaczęliby wyciągać drzazgi z dup.
yamma

Data: 2009-03-28 23:49:40
Autor: Cavallino
Beenhakker musi odejść
Użytkownik "RedLite" <sentotento@interia.pl> napisał w wiadomości news:gqm8a4$dtf$3news.interia.pl...
RedLite pisze:

[...]

Tyle że na ławce siedział Załuska.

Data: 2009-03-29 00:53:40
Autor: Mane
Beenhakker musi odejść
RedLite pisze:

[...]

Mysle, ze 10-ty bramkarz kadry nie zrobilby takich klopsow.

Data: 2009-03-29 00:48:41
Autor: Mane
Beenhakker musi odejść
Przemek Budzyński pisze:

A dla takich graczy jak Boruc, Wawrzyniak i Bandrowski miejsca w tej kadrze
chyba juz nie ma.

Kto za nich? O ile za Boruca bez problemow zagralby chociazby Kowalewski to dla pozostalych nie widac zmiennnikow...

Data: 2009-03-30 08:38:20
Autor: WOJSAL
Beenhakker musi odejść
Przemek Budzyński pisze:
czy ktoś jeszcze wątpi?

To nie wina Leo, ze nasi kopacze nie potrafia grac.
Mozna miec pretensje do Leo o Jelenia, Wichniarka, Brozka.
Ale nawet z nimi, nasza reprezentacja Brazylia by i tak nie byla
Tak wiec zmiana trenera nic tu nie da - o jakosci naszych
pilkarzy najlepiej wiedza ich trenerzy klubowi.

A dla takich graczy jak Boruc, Wawrzyniak i Bandrowski miejsca w tej kadrze
chyba juz nie ma.

Boruca bym nie skreslal (fakt - zawalil Slowacje oraz pierwsza bramke
z Irlandia), raczej dalbym mu odpoczac. Warto by mu pomoc wrocic
do swiatowej formy.
Natomiast skreslilbym Wasilewskiego. Ten facet chyba nigdy nie nauczy
sie grac w pilke - potrafi tylko kopac po kostkach. A chyba nie na
tym polega pilka nozna.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-03-30 08:59:19
Autor: yamma
Beenhakker musi odejść
WOJSAL wrote:

Natomiast skreslilbym Wasilewskiego. Ten facet chyba nigdy nie nauczy
sie grac w pilke - potrafi tylko kopac po kostkach. A chyba nie na
tym polega pilka nozna.

Ba! Ja bym też chętnie Wasyla odsunął od kadry, bo IMO był jednym z głównych sprawców naszych porażek na Euro. Tylko kto za niego miałby grać? Baszczyński? Jego też nie jest trudno wkręcić w ziemię.
yamma

Data: 2009-03-28 19:50:55
Autor: yamma
Irlandia - Polska
Mark wrote:
Ja pier....

Tyle moge o tym meczu powiedziec.
A to co zrobil Boruc, to kladzie na lopatki kiksa Kuszczaka.

No, niestety. Po pierwszych artykulach na temat Boruca Leo powinien natychmiast go odsunac od kadry i dac ultimatum: "albo albo". A tak, mamy 2 mecze zawalone przez niego i mizerne szanse na awans.
yamma

Data: 2009-03-30 07:44:55
Autor: Jan Strybyszewski
Irlandia - Polska
yamma pisze:
Mark wrote:
[...]

No jasne jelenia trzeba znalesc.   Tylko ze w tym meczu do kiksa Boruca powinno byc 2:0 dla nas a potem 15 minut pracy i 3:1 a nie grania jak ostatnie ....  remis bylby niesprawiedliwy.

yamma

Data: 2009-03-30 09:08:12
Autor: yamma
Irlandia - Polska
Jan Strybyszewski wrote:
yamma pisze:

[...]

Jakiego jelenia? Boruc ma problemy z psychika a zdekoncentrowany bramkarz, to proszenie sie o klopoty. To nie jest pilkarz z pola, który schowa sie za przeciwnika i jakos przecipie 90 minut. Nikt w Polsce nie ujmuje mu tego, co zrobil na Euro ale to bylo kilka miesiecy temu i od tego czasu wiele sie zmienilo. Bramkarz, to dosc wredna pozycja - spada sie z wysokiego konia (przypomnij sobie Dudka). W ostatnim meczu zawinila cala defensywna trójka i wcale sie nie zdziwie jesli Leo na mecz z San Marino wlasnie ta trójke wymieni (na Fabianskiego/Zaluske oraz Bosackiego i Kokoszke). Zreszta, Zewlakow chyba nabawil sie jakiejs kontuzji. No i pewnie za Bandrowskiego zagra Tralka.
yamma

Data: 2009-03-28 19:59:09
Autor: castrol
Irlandia - Polska
Mark pisze:
Ja pier....

Tyle moge o tym meczu powiedziec.
A to co zrobil Boruc, to kladzie na lopatki kiksa Kuszczaka.

A chuja, tyle powiem. Zewlakol nie ma 18 lat, aby nie wiedziec ze nie wolnio podawac do bramkarza w swiatlo bramki. Juz w pierwszej polowie bramkarz Irlandii mial dokladnie taka sama sytuacje i pilka poszla na rog. Oczywiscie blad boli, ale zobacz jak sie pilka chujowo odbila. Dla mnie to wina glownie Zewlakowa, ktory jak debil podawal w swiatlo bramki, wiedzac doskonale jakie jest boisko.
Jacek Kustra

Data: 2009-03-28 19:11:23
Autor: Viking
Irlandia - Polska
[...]

zebym to dobrze zrozumial, rozgrzeszasz boruca???????

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-03-28 20:19:33
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Viking" <jonnyb@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqlspk$kjm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja powiem to tak - obaj się popisali.

Data: 2009-03-28 19:29:25
Autor: Viking
Irlandia - Polska
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Ja powiem to tak - obaj się popisali.

ja to wiem, ty to wiesz, Leo to wie
chce ustalic czy castrol to wie...

Data: 2009-03-28 20:52:30
Autor: castrol
Irlandia - Polska
Viking pisze:

ja to wiem, ty to wiesz, Leo to wie
chce ustalic czy castrol to wie...

To juz chyba wiesz ;) Nie bronie go bo sam bylem bramkarzem i w jakis sposob sie umiem z nim zidentyfikowac :) Ale tez na fach bramkarski, podejrzewam, ze umiem inaczej spojrzec niz wiekszosc grupowiczow.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-28 20:21:45
Autor: castrol
Irlandia - Polska
Cavallino pisze:

Ja powiem to tak - obaj się popisali.

Otoz to. Boruc takze powinien wiedziec ze boisko to kartoflisko i tyle. Zamiast czekac na pilke powinien wyjsc i ja przyjac bo mial naprawde sporo czasu. Nie zmienia to faktu, ze to nie jest tylko jego wina.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-28 23:29:10
Autor: Glazer
Irlandia - Polska

Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:49ce78e0$1news.home.net.pl...

Otoz to. Boruc takze powinien wiedziec ze boisko to kartoflisko i tyle. Zamiast czekac na pilke powinien wyjsc i ja przyjac bo mial naprawde sporo czasu. Nie zmienia to faktu, ze to nie jest tylko jego wina.

Nawet nie musiał przyjmować, mógł walić z pierwszej, tylko ustawić się na wprost piłki i wybijać z prostego podbicia. W razie takiego podskoku piłka trafiłaby w niego, a nie do siatki.
Glazer

Data: 2009-03-28 20:20:38
Autor: castrol
Irlandia - Polska
Viking pisze:

zebym to dobrze zrozumial, rozgrzeszasz boruca???????

Nie, zagral tak samo chujowo jak reszta druzyny. Na plus dla niego, ze obronil sam na sam, po szkolnych bledach naszej defensywy. Cala nasza druzyna zagrala jak jacys ludzie z czwartej ligi - bez obrazy - cwartoligowcy zagraliby z wiekszym zaangazowaniem.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-28 19:31:13
Autor: Viking
Irlandia - Polska

"castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> wrote in message news:49ce789d$1news.home.net.pl...

[...]

nie bylo psulow na boruca ani nikogo innego na tym boisku, nawet na jelenia, no moze sagan ew pewnie tylko dlatego ze byl na boisku tylko 5min i nie zdarzyl sie zarazic wirusem "braku ambicji"
a tak wogole, czemu nie naturalizujemy jeszcze w 10 brazilijczykow? przeciez "wymiataja"

Data: 2009-03-28 20:09:39
Autor: yamma
Irlandia - Polska
castrol wrote:
Mark pisze:
[...]

Daj spokój. Nie broń Boruca, bo tutaj nie ma czego bronić. Gość ma ogromne problemy z typowymi umiejętnościami bramkarskimi, bo pewnie ma w dupie treningi. Dobitnie świadczy o tym pierwsza bramka.
yamma

Data: 2009-03-28 20:17:53
Autor: castrol
Irlandia - Polska
yamma pisze:
4
Daj spokój. Nie broń Boruca, bo tutaj nie ma czego bronić.

Nie bronie. Stwierdzam jedynie fakt. Za dlugo bylem bramkarzem, aby nie wiedziec ze tak nie wolno robic.

Gość ma ogromne
problemy z typowymi umiejętnościami bramkarskimi, bo pewnie ma w dupie treningi. Dobitnie świadczy o tym pierwsza bramka.

Dobra, zeby nie bylo ze bronie. Boruc zagral slabo, chociaz jedna sam na sam wybronil. Pierwsza bramka to bylo maksymalne slonce. Boruc odpuscil a Wawrzyniak patrzyl i nie pilnowal, chociaz bylo widac ze Boruc nie siegnie.

Mowie, bylem wiele lat bramkarzem i wiem jak sie broni przeciwko takiej chujowej obronie. Ciezko sie gra. Boruc gral slabo, ale nie obwiniajmy go za porazke, bo cala druzyna zagrala dennie.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-28 20:27:24
Autor: AJK
Irlandia - Polska
28-03-2009  o godz. 20:17 castrol napisał:

Mowie, bylem wiele lat bramkarzem i wiem jak sie broni przeciwko takiej
                                                        ^^^^^^^^^^
chujowej obronie.

Wot, sabotażysta... :-)

--
AJK

Data: 2009-03-28 22:06:39
Autor: yamma
Irlandia - Polska
castrol wrote:

Mowie, bylem wiele lat bramkarzem i wiem jak sie broni przeciwko
takiej chujowej obronie. Ciezko sie gra. Boruc gral slabo, ale nie
obwiniajmy go za porazke, bo cala druzyna zagrala dennie.

He, he. Też byłem bramkarzem i wiem, że najtrudniejszą rzeczą, którą trzeba non stop trenować jest właściwa ocena trajektorii lecącej piłki. Jeśli bramkarz ma z tym problemy (a Boruc jednak ma), to jest to oznaka, że coś jest nie tak z treningami. Sytuacje sam na sam, wbrew pozorom nie są takie trudne - wystarczy obserwować rytm biegu napastnika i wyjść w momencie gdy wypuści sobie piłkę. Poza tym cholernie ważną sprawą jest psychika, sam pamiętam mecz, w którym (a właściwie, przed którym) spaliłem się psychicznie i nie wychodziło mi kompletnie nic. Wydaje mi się, że Boruc już po Słowacji powinien postąpić jak swego czasu Partyka przed IO w Sydney, czyli odmówić Leo następnych powołań.
yamma

Data: 2009-03-28 20:11:01
Autor: bodyn
Irlandia - Polska
castrol pisze:
Mark pisze:
Ja pier....

Tyle moge o tym meczu powiedziec.
A to co zrobil Boruc, to kladzie na lopatki kiksa Kuszczaka.

A chuja, tyle powiem.
No to ladnie sie podsumowales
[...]
Boruc nie musial tez z pierwszej jej odgrywac.
No to uczestnikiem pilkarskich jaj bedize Broruc jak nic

Data: 2009-03-28 20:19:22
Autor: castrol
Irlandia - Polska
bodyn pisze:

No to ladnie sie podsumowales

Bo jestem wkurwiony, moge byc po takim meczu? Moge.

Boruc nie musial tez z pierwszej jej odgrywac.
No to uczestnikiem pilkarskich jaj bedize Broruc jak nic

Nie musial, popelnil tez blad i tu pelna zgoda. Ale jak pisalem, nie obiwniajmy Boruca (niezaleznie czy bedzie bronil czy nie, uwazam ze czas na kogos nowego), tylko obwiniajmy cala druzyne, ktora zagrala do dupy jak nigdy.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-28 20:23:06
Autor: RedLite
Irlandia - Polska
bodyn pisze:

Boruc nie musial tez z pierwszej jej odgrywac.

To akurat była dobra decyzja. Gorzej z wykonaniem.
A to, że tocząca sie piłka podskakuje na pól metra to tez jest śmiech.

--

sig

Data: 2009-03-28 20:24:08
Autor: castrol
Irlandia - Polska
RedLite pisze:

To akurat była dobra decyzja. Gorzej z wykonaniem.
A to, że tocząca sie piłka podskakuje na pól metra to tez jest śmiech.

Tak, ale o tym jakie jest boisko wiedzieli juz wszyscy, zwlaszcza po pierwszej polowie, gdzie irlandzki bramkarz mial dokladnie taka sama sytuacje - tylko, ze tam Irlandczyk nie podawal w swiatlo bramki i skonczylo sie rogiem. I Zewlakow i Boruc powinni wiedziec, ze tak sie moze to skonczyc. Ja wiedzialem, wiedzialem ze tak sie skonczy to podanie.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-28 20:34:42
Autor: RedLite
Irlandia - Polska
castrol pisze:

[...]

Ciekawe czy Leo (czy Hoek) zwracał  na to uwagę Borucowi w przerwie ;)

Już piszą "Co zrobił Boruc?" LOL
Zagrał chujowo, ale to nie dzięki niemu dostaliśmy baty.

--

sig

Data: 2009-03-28 20:51:03
Autor: castrol
Irlandia - Polska
RedLite pisze:

Już piszą "Co zrobił Boruc?" LOL
Zagrał chujowo, ale to nie dzięki niemu dostaliśmy baty.

Oczywiscie ze nie dzieki niemu. Co robila cala obrona przez caly mecz? Tyle bledow to ja w zyciu nie widzialem.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-29 16:48:20
Autor: Cavek
Irlandia - Polska
castrol pisze:
RedLite pisze:

Już piszą "Co zrobił Boruc?" LOL
Zagrał chujowo, ale to nie dzięki niemu dostaliśmy baty.

Oczywiscie ze nie dzieki niemu. Co robila cala obrona przez caly mecz? Tyle bledow to ja w zyciu nie widzialem.

Ja nie wiem co Boruc by mial zrobic zeby spadly Ci klapki z oczu. 3 bramki zawalone a Castrolowi mało. Na szczescie predko Boruca w kadrze nie zobaczymy.
Cavek

Data: 2009-03-29 18:16:17
Autor: castrol
Irlandia - Polska
Cavek pisze:

Ja nie wiem co Boruc by mial zrobic zeby spadly Ci klapki z oczu. 3 bramki zawalone a Castrolowi mało. Na szczescie predko Boruca w kadrze nie zobaczymy.

Zaraz sie okaze, ze piec moze co? :D Moze Tobie nalezy klapci z oczu zdjac, abys zauwazyl, ze to nie Boruc nam przegral mecz, a cala druzyna, ktora zagrala na maxa chujowo. Wg Ciebie obrona w tym meczu co robila? Bo wygladali jak po ostrym, calonocnym chlaniu, na czele z Borucem. Szukanie kozla ofiarnego w postaci jednego pilkarza jest czyms chorym. Cala druzyna zasluzyla na to aby dostac lomot i dostala.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-29 18:26:04
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:49cf9eec$1news.home.net.pl...
Cavek pisze:

[...]

Nie zgodzę się.
Owszem, cała drużyna zawaliła nam mecz, ale przegrał go Boruc i jego błędy.

Data: 2009-03-29 03:00:58
Autor: Danpe
Irlandia - Polska
On Sat, 28 Mar 2009 19:59:09 +0100, castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl>
wrote:

Mark pisze:
[...]

ja Boruca rowniez za tego gola nie winie - pilka tuz przed sama noga
zrobila mu wyjatkowo wrednego psikusa idealnie nad noga skaczac, nie
ma tu zawodnika, ktory by zdazyl na cos takiego zareagowac.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-03-29 12:14:03
Autor: Mane
Irlandia - Polska
Danpe pisze:

ja Boruca rowniez za tego gola nie winie - pilka tuz przed sama noga
zrobila mu wyjatkowo wrednego psikusa idealnie nad noga skaczac, nie
ma tu zawodnika, ktory by zdazyl na cos takiego zareagowac.

Wiedzial juz od kilku dziesieciu minut jaka jest murawa, wiec nie powinien jej wymiatac, mial duzo czasu.

Data: 2009-03-28 20:12:58
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Uzytkownik "Mark" <x@op.pl> napisal w wiadomosci news:5elqeokcwdpb.dlgsmok.wot...
Ja pier....

Tyle moge o tym meczu powiedziec.
A to co zrobil Boruc, to kladzie na lopatki kiksa Kuszczaka.

I chyba Lego tez.
Ciekawe czy pilkarze wlasnie go zwolnili?
Chyba nalezaloby sie, bo tym meczem wrócilismy do tragedii sprzed Engela.

Data: 2009-03-28 20:22:46
Autor: castrol
Irlandia - Polska
Cavallino pisze:

I chyba Lego tez.
Ciekawe czy pilkarze wlasnie go zwolnili?
Chyba nalezaloby sie, bo tym meczem wrócilismy do tragedii sprzed Engela.

Leo sam powinien zrezygnowac - po takiej grrze Polakow, to mi by sie odechcialo wszystkiego. I nie bronie Leo, ale jego wina jest tu najmniejsza.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-28 19:43:22
Autor: Przemek Budzyński
Irlandia - Polska
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał(a):

I nie bronie Leo, ale jego wina jest tu najmniejsza.

jest ogromna.

Znowu ta kuriozalna taktyka z jednym napastnikiem, nawet na przeciętnych do
bólu zębów Irlandczyków.
Znowu te kretyńskie machinacje z ustawianiem zawodników nie na swoich
pozycjach - Roger na skrzydle, Krzynówek za napastnikiem, Robert Lewandowski
na prawej pomocy.....

Data: 2009-03-28 20:53:56
Autor: castrol
Irlandia - Polska
Przemek Budzyński pisze:

[...]

No i pewnie jego wina ze tak chujowo zagrala cala defensywa? Wszyscy zagrali duzo ponizej swoich oczekiwan i Leo nic tutaj nie zawinil. Po prostu dno calej druzyny.

Mam tylko do niego pretensje ze tak pozno zareagowal na to co sie dzieje na boisku.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-28 20:00:01
Autor: Przemek Budzyński
Irlandia - Polska
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał(a):
No i pewnie jego wina ze tak chujowo zagrala cala defensywa? Wszyscy zagrali duzo ponizej swoich oczekiwan i Leo nic tutaj nie zawinil.

a nie pomyślałeś o tym, ze to, że Roger czy R. Lewandowski zagrali poniżej
swoich możliwości, mogło byc w znacznym stopniu spowodowane przez ich z d...y
wzięte ustawienie?

Mam tylko do niego pretensje ze tak pozno zareagowal na to co sie dzieje na boisku.

ja mam przede wszystkim pretensje, że źle zawodników na tym boisku poustawiał
od pierwszej minuty.

Trener może zwalić całą winę na zawodników tylko wtedy, kiedy sam zachowa się
w sposob w pelni optymalny. A Beenhakker nie zachowuje sie tak od co namneij roku.

Data: 2009-03-28 21:02:12
Autor: castrol
Irlandia - Polska
Przemek Budzyński pisze:

a nie pomyślałeś o tym, ze to, że Roger czy R. Lewandowski zagrali poniżej
swoich możliwości, mogło byc w znacznym stopniu spowodowane przez ich z d...y
wzięte ustawienie?

Przepraszam, a Roger czy Lewandowski zagrali pierwszy raz na tych pozycjach?

Jacek Kustra

Data: 2009-03-28 20:10:28
Autor: Przemek Budzyński
Irlandia - Polska
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał(a):
Przepraszam, a Roger czy Lewandowski zagrali pierwszy raz na tych pozycjach?

Guerreiro ostatni raz tak grał, kiedy zaczynal grac w Legii. Policz sobie
lata. A Lewandowski...to juz Cavallino ci powie, co mysli o tym, jak Smuda go
rozstawia na boki....

Data: 2009-03-28 21:11:53
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

A Lewandowski...to juz Cavallino ci powie, co mysli o tym, jak Smuda go
rozstawia na boki....

Myślę, że na prawej powinien grać Zając, gdyby starczyło motywacji na jego zatrzymanie. ;-)

Ale jeśli ktoś w tym meczu miał grac na prawej to na pewno nie Lewy, tylko Jeleń - tak grał w swoich najlepszych meczach w kadrze.

Data: 2009-03-28 20:14:53
Autor: Przemek Budzyński
Irlandia - Polska
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Ale jeśli ktoś w tym meczu miał grac na prawej to na pewno nie Lewy, tylko Jeleń - tak grał w swoich najlepszych meczach w kadrze.

otóz...

Data: 2009-03-28 21:07:34
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:49ce825b$1news.home.net.pl...
Przemek Budzyński pisze:

[...]

Dobrze na nich chyba jeszcze nigdy nie zagrali.

Data: 2009-03-28 21:44:17
Autor: castrol
Irlandia - Polska
Cavallino pisze:

Dobrze na nich chyba jeszcze nigdy nie zagrali.

Ok, jestem w stanie zrozumiec, ze ktos na danaje pozycji nie umie sie odnalezc, ale nie jestem w stanie pojac jakim cudem ktos nie potrafi sie angazowac? Gdyby takiego Lewandowskiego czy Rogera postawic nawet na obronie, to powinno byc widac ze zapieprzaja i im zalezy prawda? Dzis tego nie widzialem.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-28 23:37:38
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:49ce8c39$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Już niewiele do tego brakowało.
Jak dla mnie świadczy to tylko o jednym - że Leo się miota.
To taktykę trzeba dopasować do potencjału zawodników, a nie odwrotnie - zwłaszcza jak odwrotnie się nie sprawdza od dłuższego czasu.

to powinno byc widac ze zapieprzaja i im zalezy prawda? Dzis tego nie widzialem.

Eee tam, tyle ile razy Lewy dzisiaj odbił się od obrońców i został przez nich zdeptany to mu się chyba w całych pucharach Lecha nie zdarzyło.
Więc nie gadaj że się nie angażował.
Po prostu fizycznie nie sprostał.

A powodem było to, że wszystko dostawał górą i siłą rzeczy był skazany na porażkę w takich pojedynkach.
Małej gry nie było w ogóle.

Na taką taktykę to by trzeba było Arboledy w ataku.

Data: 2009-03-30 10:55:50
Autor: Marcin Kasperski
Irlandia - Polska
Na taką taktykę to by trzeba było Arboledy w ataku.

Proszę się nie śmiać: Rasiaka

Data: 2009-03-30 11:02:15
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:878wmn9yp5.fsfmekk.waw.pl...
Na taką taktykę to by trzeba było Arboledy w ataku.

Proszę się nie śmiać: Rasiaka

Nie ma co się śmiać.
Na pewno prędzej niż Jelenia.

Data: 2009-03-29 00:56:18
Autor: Mane
Irlandia - Polska
Cavallino pisze:

Dobrze na nich chyba jeszcze nigdy nie zagrali.

Gdyby Roger nadawal sie do gry na skrzydle (mial przyspieszenie) to juz dawno nie gra by w naszej ekstraklasie, ba nigdy nie gralby w naszej ekstraklasie :)

Data: 2009-03-28 21:17:06
Autor: bodyn
Irlandia - Polska
castrol pisze:
Przemek Budzyński pisze:

[...]

Ale my od el ME gramy zenade. Wywalczylismy awans i caly czas jest coraz coraz gorzej.
Od roku prawie. No to ile jeszcze

Data: 2009-03-28 21:21:18
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Właśnie.
Po tym co zobaczyłem dzisiaj, sądzę że jesteśmy w większej dupie niż po Mundialu z Janasem.
Przypominam że ostatni mecz na wyjeździe z tym przeciwnikiem wygraliśmy 3-0.
Tym razem 2-3.
Postęp jest jak jasna cholera.

Do tego znowu zawodnicy grają gorzej niż w swoich klubach

Widział ktoś dzisiaj utrzymywanie się przy piłce, grę z klepy?
To miał być znak firmowy reprezentacji by Leo.
I już nie jest.
Widać magia Leo przestała działać.
A co za tym idzie - absolutnie nie ma powodów, żeby to ciągnąć.

Data: 2009-03-28 21:39:23
Autor: Citizen Cain
Irlandia - Polska

Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl>

Ale my od el ME gramy zenade.

Ja tylko dodam, że żenadę graliśmy już przez cały rok 2007 (z pojedynczymi wyjątkami).

CC

Data: 2009-03-28 21:06:56
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gqlukq$2hj$1inews.gazeta.pl...
[...]

I kretyńskie zmiany.
Tylko Leo nie widział że zmienić powinien Rogera.

Data: 2009-03-29 00:59:37
Autor: Mane
Irlandia - Polska
Cavallino pisze:

I kretyńskie zmiany.
Tylko Leo nie widział że zmienić powinien Rogera.

Co to, to nie, w koncu musi sie znalezc jakis kupiec na niego...

Data: 2009-03-29 09:43:18
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqmdlg$dra$2inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

I kretyńskie zmiany.
Tylko Leo nie widział że zmienić powinien Rogera.

Co to, to nie, w koncu musi sie znalezc jakis kupiec na niego...

Ale jaki interes w tym ma Leo?
Zresztą jak jakiś potencjalny kupiec będzie oglądał "popisy" na skrzydle Rogera to może tylko zrezygnować z zakupu.

Data: 2009-03-29 12:15:30
Autor: Mane
Irlandia - Polska
Cavallino pisze:

Ale jaki interes w tym ma Leo?

Moze niedlugo przejdzie do Feyenoordu...

Zresztą jak jakiś potencjalny kupiec będzie oglądał "popisy" na skrzydle Rogera to może tylko zrezygnować z zakupu.

Moze licza na jakiegos slepca.

Data: 2009-03-29 09:04:54
Autor: Athum A.
Irlandia - Polska
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

I kretyńskie zmiany.
Tylko Leo nie widział że zmienić powinien Rogera.

Nie powinien. To jedyny (+ew. Błaszczykowski) zawodnik, który mógł coś wymyślić. --

Data: 2009-03-29 13:59:03
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Athum A." <athum@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gqndjm$bh1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jasne.
Np. to żeby zakiwać się na śmierć na lewym skrzydle, kiedy trzeba było pchać piłkę do przodu i to szybko.

Data: 2009-03-29 20:10:36
Autor: Athum A.
Irlandia - Polska
> [...]

Jasne.
Np. to żeby zakiwać się na śmierć na lewym skrzydle, kiedy trzeba było

Po to, że jako jedyny potrafi zrobić na boisku coś z niczego. To, że tym razem nic takiego nie miało miejsca, to inna sprawa.

Data: 2009-03-29 23:11:02
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Athum A." <athum@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

Po to, że jako jedyny potrafi zrobić na boisku coś z niczego.

Chyba o jakimś innym meczu mówisz.

To, że tym razem nic takiego nie miało miejsca, to inna sprawa.

Ano właśnie.
Myślisz że ile razy uda mu się taki fuks jak w ostatnim sparingu?
Na tej podstawie na odpierdzielać katastrofę przez 90 minut w każdym meczu?
Może niech najpierw zacznie grać chociaż POPRAWNIE w Legii - będzie jakaś podstawa do powołania.

Data: 2009-03-29 22:13:48
Autor: Athum A.
Irlandia - Polska
> [...]
Użytkownik "Athum A." <athum@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

> Po to, że jako jedyny potrafi zrobić na boisku coś z niczego.

O tym. O podaniu do Jelenia też oczywiście wolisz zapomnieć.

> To, że tym razem nic takiego nie miało miejsca, to inna sprawa.

Ano właśnie.
Myślisz że ile razy uda mu się taki fuks jak w ostatnim sparingu?

Kilka razy podkreślał, że to nie przypadek.
No, ale ty jak zwykle wiesz lepiej.....

Na tej podstawie na odpierdzielać katastrofę przez 90 minut w każdym meczu?
Może niech najpierw zacznie grać chociaż POPRAWNIE w Legii - będzie jakaś podstawa do powołania.
Gra jak gra, ale praktycznie w każdym meczu ma przynajmniej jedno kapitalne podanie. Co z tym zrobią napastnicy, to już inna sprawa.

Data: 2009-03-30 00:24:45
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Athum A." <athum@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gqorqs$ka9$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Chyba o jakimś innym meczu mówisz.

O tym. O podaniu do Jelenia też oczywiście wolisz zapomnieć.

Jedna jaskółka wiosny nie czyni.
Dokładnie to samo mówiłem o bramce na Euro.

> [...]

Ano właśnie.
Myślisz że ile razy uda mu się taki fuks jak w ostatnim sparingu?

Kilka razy podkreślał, że to nie przypadek.

Jak tak strzeli jeszcze raz to wtedy mu rację przyznam.

[...]

I beznadzieję w pozostałych 89 minutach i 59 sekundach.

Od reprezentanta wymagam więcej.

Data: 2009-03-29 20:13:52
Autor: Athum A.
Irlandia - Polska

Data: 2009-03-28 20:41:54
Autor: flanker
Irlandia - Polska
Ja pier....

Tyle moge o tym meczu powiedziec.
A to co zrobil Boruc, to kladzie na lopatki kiksa Kuszczaka.

-- Mark

nie bede meczu komentował bo mi sie nie chce, zrobilem to z kolegami podczas oglądania tv przy piwie (to nie byly przyjemne komentarze).
Nie chce mi sie liczyc punktow itd. Szpakowski caly czas powtarzal ze tym meczem zawalilismy definitywnie nasze szanse na MŚ. Powiedzcie mi panowie, czy jednak pomimo dzisiejszej kupy kału jest mozliwe chociazby wywalczenie baraży? Chocby cień?

Data: 2009-03-28 20:56:27
Autor: castrol
Irlandia - Polska
flanker_@czat.onet.pl pisze:

[...]

Z taka gra nie ma najmniejszych szans. Ale pamietajmy, ze nasza grupa jest totalnie wyrownana, wiec wszystko jest mozliwe. Oczywiscie tym meczem niwelujemy swoje szanse, ale nie sa one zerowe.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-28 23:35:54
Autor: gasper
Irlandia - Polska
Czesi zremisowali i jesteśmy w domu - ale trzeba grać ! u naszych popaprańców nie widać było zaangażowania i woli walki tylko bezsilność i brak umiejętności :(

Data: 2009-03-28 23:45:57
Autor: yamma
Irlandia - Polska
gasper wrote:
Czesi zremisowali i jesteśmy w domu - ale trzeba grać !

Trzeba poczekać do środy i modlić się o wygraną Czechów i remis bądź wygraną Irlandii w meczu ze Słowenią.
yamma

Data: 2009-03-29 00:18:57
Autor: castrol
Irlandia - Polska
yamma pisze:

Trzeba poczekać do środy i modlić się o wygraną Czechów i remis bądź wygraną Irlandii w meczu ze Słowenią.

Znajac zycie to tak wlasnie bedzie ;D

Jacek Kustra

Data: 2009-03-30 07:50:54
Autor: Jan Strybyszewski
Irlandia - Polska
yamma pisze:
gasper wrote:
Czesi zremisowali i jesteśmy w domu - ale trzeba grać !

Trzeba poczekać do środy i modlić się o wygraną Czechów i remis bądź wygraną Irlandii w meczu ze Słowenią.

Po co jak zremisujemy z San Marino

Data: 2009-03-30 07:55:29
Autor: Mane
Irlandia - Polska
Jan Strybyszewski pisze:

Po co jak zremisujemy z San Marino

Ale moze to bedzie zwycieski remis... :D

Data: 2009-03-28 23:44:43
Autor: Glazer
Irlandia - Polska

Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:49ce8102$1news.home.net.pl...
flanker_@czat.onet.pl pisze:
[...]

Po dzisiejszym remisie Czechów jak najbardziej jest możliwe nawet pierwsze miejsce w grupie. Oczywiście piszę o cyfrach, a nie obecnym żenującym poziomie gry Polaków. Nawiasem mówiąc ze skrótu i czeskich komentarzy pomeczowych wnioskuję, że Czesi grali taką padakę jak nasi.
Po środowych meczach Czechy-Słowacja i Irlandia płn.- Słowenia trochę się wyjaśni. W każdym razie myślę, że dopiero jesienne mecze będą decydujące.
Glazer

Data: 2009-03-28 23:04:11
Autor: Viking
Irlandia - Polska

"Glazer" <glazerpl@wp.pl> wrote in message news:gqm98d$2mvb$1opal.icpnet.pl...

[...]

ustaw kodowanie albo nie uzywaj polskich znakow

Data: 2009-03-28 23:50:44
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Glazer" <glazerpl@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Po dzisiejszym remisie Czechów jak najbardziej jest możliwe nawet pierwsze miejsce w grupie.

Zgadza się.
Tylko trzeba zacząć grać.
I teraz tylko pytanie jak to zrobić.
Coś mi mówi że impuls w postaci nowego trenera (nie przed San Marino, ale później) mógłby pomóc.

Data: 2009-03-28 23:54:49
Autor: RedLite
Irlandia - Polska
Cavallino pisze:

Coś mi mówi że impuls w postaci nowego trenera (nie przed San Marino,

Ale chyba nie Smuda... he he he

--

sig

Data: 2009-03-28 23:57:27
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "RedLite" <sentotento@interia.pl> napisał w wiadomości news:gqm8uq$f5r$2news.interia.pl...
Cavallino pisze:

Coś mi mówi że impuls w postaci nowego trenera (nie przed San Marino,

Ale chyba nie Smuda... he he he

Skąd ten śmiech?

Data: 2009-03-29 00:06:40
Autor: RedLite
Irlandia - Polska
Cavallino pisze:

Ale chyba nie Smuda... he he he

Skąd ten śmiech?

Już ty tam wiesz skąd

--

sig

Data: 2009-03-29 00:15:38
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "RedLite" <sentotento@interia.pl> napisał w wiadomości news:gqm9l1$gk5$1news.interia.pl...
Cavallino pisze:

Ale chyba nie Smuda... he he he

Skąd ten śmiech?

Już ty tam wiesz skąd

Nie.
W obu wariantach, które przychodzą mi do głowy, Smuda w reprezentacji powinien być DLA MNIE dobrym rozwiązaniem. ;-)

Data: 2009-03-29 00:28:31
Autor: RedLite
Irlandia - Polska
Cavallino pisze:

Nie.

Nie? Czytam te grupę od dawna, ale ostatnimi czasy nie bylem na bieżąco... Franz już sie nadaje do Lecha? ;

W obu wariantach, które przychodzą mi do głowy, Smuda w reprezentacji powinien być DLA MNIE dobrym rozwiązaniem. ;-)

Moim zdaniem pan Franciszek, co by o nim nie mówić, ma rękę do piłkarzy.
A że selekcja teraz nie powinna być problemem (bo nie ma w czym za bardzo przebierać) to kto wie, kto wie.

--

sig

Data: 2009-03-29 00:55:51
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "RedLite" <sentotento@interia.pl> napisał w wiadomości news:gqmau0$i67$1news.interia.pl...
Cavallino pisze:

Nie.

Nie? Czytam te grupę od dawna, ale ostatnimi czasy nie bylem na bieżąco... Franz już sie nadaje do Lecha? ;

A jeśli nie, to jego transfer do reprezy nie byłby dobry dla Lecha? ;-)

Data: 2009-03-29 00:01:34
Autor: Glazer
Irlandia - Polska

Cavallino pisze:

Coś mi mówi że impuls w postaci nowego trenera (nie przed San Marino,

Ale chyba nie Smuda... he he he

To samo mi przyszło do głowy. Oglądałem mecz w większym gronie w Poznaniu i musze powiedzieć, że po meczu było sporo głosów za Smudą na selekcjonera. Jak dla mnie pomysł chory, bo to IMO typowy trener klubowy, który musi mieć dużo czasu na poukładanie klocków i jak klocki nie są zbyt dobre to niewiel umie zrobić. W dodatku zbytnio przywiązujący się do nazwisk i ustawienia. No ale to już było 500 razy wałkowane na forum Lecha i tutaj też parę razy.
Glazer

Data: 2009-03-29 00:46:06
Autor: Mane
Irlandia - Polska
Glazer pisze:

To samo mi przyszło do głowy. Oglądałem mecz w większym gronie w Poznaniu i musze powiedzieć, że po meczu było sporo głosów za Smudą na selekcjonera.

Pewnie jakbys ogladal w Krakowie to na selekcjonera dobry bylby Skorza....

Data: 2009-03-29 01:28:16
Autor: Glazer
Irlandia - Polska

Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqmcs6$a75$3inews.gazeta.pl...
Glazer pisze:

[...]

Byc moze, ale o Smudzie w kontekscie repry znacznie glosniej od jakiegos czasu.
Glazer

Data: 2009-03-29 00:44:01
Autor: Mane
Irlandia - Polska
Cavallino pisze:

Coś mi mówi że impuls w postaci nowego trenera (nie przed San Marino, ale później) mógłby pomóc.

A czemu by nie przed San Marino, jaki trener by nie przyszedl to z SM by wygral.

PS: nie jestem za zmiana kierownika zamieszania....

Data: 2009-03-29 00:56:29
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqmco8$a75$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Coś mi mówi że impuls w postaci nowego trenera (nie przed San Marino, ale później) mógłby pomóc.

A czemu by nie przed San Marino

Bo i tak powinni to wygrać.
A impulsu szkoda.

Data: 2009-03-29 00:44:55
Autor: Mane
Irlandia - Polska
Glazer pisze:
Nawiasem mówiąc ze skrótu i czeskich komentarzy pomeczowych wnioskuję, że Czesi grali taką padakę jak nasi.

Nie przesadzaj to my przegralismy z kelnerami, Czesi maja 1 pkt

Data: 2009-03-29 01:26:02
Autor: Glazer
Irlandia - Polska

Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqmcpv$a75$2inews.gazeta.pl...
Glazer pisze:
Nawiasem mówiąc ze skrótu i czeskich komentarzy pomeczowych wnioskuję, że Czesi grali taką padakę jak nasi.

Nie przesadzaj to my przegralismy z kelnerami, Czesi maja 1 pkt

Ale niewiele brakowalo zeby mieli 0. Wywiezli punkt dzieki nieporadnosci napastnikow Slowenii.

Glazer

Data: 2009-03-29 14:38:23
Autor: Faustino
Irlandia - Polska
Dnia Sun, 29 Mar 2009 01:26:02 +0100, Glazer napisał(a):

Ale niewiele brakowalo zeby mieli 0. Wywiezli punkt dzieki nieporadnosci napastnikow Slowenii.

Tyle ze w koncowym rozliczeniu jest wazne to ile kto ma punktow w tabeli, a
nie ile brakowaloby... itd.

faustino

Irlandia - Polska