Irlandia - Polska

Data: 2009-03-28 20:12:58
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Uzytkownik "Mark" <x@op.pl> napisal w wiadomosci news:5elqeokcwdpb.dlgsmok.wot...
Ja pier....

Tyle moge o tym meczu powiedziec.
A to co zrobil Boruc, to kladzie na lopatki kiksa Kuszczaka.

I chyba Lego tez.
Ciekawe czy pilkarze wlasnie go zwolnili?
Chyba nalezaloby sie, bo tym meczem wrócilismy do tragedii sprzed Engela.

Data: 2009-03-28 20:22:46
Autor: castrol
Irlandia - Polska
Cavallino pisze:

I chyba Lego tez.
Ciekawe czy pilkarze wlasnie go zwolnili?
Chyba nalezaloby sie, bo tym meczem wrócilismy do tragedii sprzed Engela.

Leo sam powinien zrezygnowac - po takiej grrze Polakow, to mi by sie odechcialo wszystkiego. I nie bronie Leo, ale jego wina jest tu najmniejsza.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-28 19:43:22
Autor: Przemek Budzyński
Irlandia - Polska
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał(a):

I nie bronie Leo, ale jego wina jest tu najmniejsza.

jest ogromna.

Znowu ta kuriozalna taktyka z jednym napastnikiem, nawet na przeciętnych do
bólu zębów Irlandczyków.
Znowu te kretyńskie machinacje z ustawianiem zawodników nie na swoich
pozycjach - Roger na skrzydle, Krzynówek za napastnikiem, Robert Lewandowski
na prawej pomocy.....

Data: 2009-03-28 20:53:56
Autor: castrol
Irlandia - Polska
Przemek Budzyński pisze:

[...]

No i pewnie jego wina ze tak chujowo zagrala cala defensywa? Wszyscy zagrali duzo ponizej swoich oczekiwan i Leo nic tutaj nie zawinil. Po prostu dno calej druzyny.

Mam tylko do niego pretensje ze tak pozno zareagowal na to co sie dzieje na boisku.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-28 20:00:01
Autor: Przemek Budzyński
Irlandia - Polska
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał(a):
No i pewnie jego wina ze tak chujowo zagrala cala defensywa? Wszyscy zagrali duzo ponizej swoich oczekiwan i Leo nic tutaj nie zawinil.

a nie pomyślałeś o tym, ze to, że Roger czy R. Lewandowski zagrali poniżej
swoich możliwości, mogło byc w znacznym stopniu spowodowane przez ich z d...y
wzięte ustawienie?

Mam tylko do niego pretensje ze tak pozno zareagowal na to co sie dzieje na boisku.

ja mam przede wszystkim pretensje, że źle zawodników na tym boisku poustawiał
od pierwszej minuty.

Trener może zwalić całą winę na zawodników tylko wtedy, kiedy sam zachowa się
w sposob w pelni optymalny. A Beenhakker nie zachowuje sie tak od co namneij roku.

Data: 2009-03-28 21:02:12
Autor: castrol
Irlandia - Polska
Przemek Budzyński pisze:

a nie pomyślałeś o tym, ze to, że Roger czy R. Lewandowski zagrali poniżej
swoich możliwości, mogło byc w znacznym stopniu spowodowane przez ich z d...y
wzięte ustawienie?

Przepraszam, a Roger czy Lewandowski zagrali pierwszy raz na tych pozycjach?

Jacek Kustra

Data: 2009-03-28 20:10:28
Autor: Przemek Budzyński
Irlandia - Polska
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał(a):
Przepraszam, a Roger czy Lewandowski zagrali pierwszy raz na tych pozycjach?

Guerreiro ostatni raz tak grał, kiedy zaczynal grac w Legii. Policz sobie
lata. A Lewandowski...to juz Cavallino ci powie, co mysli o tym, jak Smuda go
rozstawia na boki....

Data: 2009-03-28 21:11:53
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

A Lewandowski...to juz Cavallino ci powie, co mysli o tym, jak Smuda go
rozstawia na boki....

Myślę, że na prawej powinien grać Zając, gdyby starczyło motywacji na jego zatrzymanie. ;-)

Ale jeśli ktoś w tym meczu miał grac na prawej to na pewno nie Lewy, tylko Jeleń - tak grał w swoich najlepszych meczach w kadrze.

Data: 2009-03-28 20:14:53
Autor: Przemek Budzyński
Irlandia - Polska
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Ale jeśli ktoś w tym meczu miał grac na prawej to na pewno nie Lewy, tylko Jeleń - tak grał w swoich najlepszych meczach w kadrze.

otóz...

Data: 2009-03-28 21:07:34
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:49ce825b$1news.home.net.pl...
Przemek Budzyński pisze:

[...]

Dobrze na nich chyba jeszcze nigdy nie zagrali.

Data: 2009-03-28 21:44:17
Autor: castrol
Irlandia - Polska
Cavallino pisze:

Dobrze na nich chyba jeszcze nigdy nie zagrali.

Ok, jestem w stanie zrozumiec, ze ktos na danaje pozycji nie umie sie odnalezc, ale nie jestem w stanie pojac jakim cudem ktos nie potrafi sie angazowac? Gdyby takiego Lewandowskiego czy Rogera postawic nawet na obronie, to powinno byc widac ze zapieprzaja i im zalezy prawda? Dzis tego nie widzialem.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-28 23:37:38
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:49ce8c39$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Już niewiele do tego brakowało.
Jak dla mnie świadczy to tylko o jednym - że Leo się miota.
To taktykę trzeba dopasować do potencjału zawodników, a nie odwrotnie - zwłaszcza jak odwrotnie się nie sprawdza od dłuższego czasu.

to powinno byc widac ze zapieprzaja i im zalezy prawda? Dzis tego nie widzialem.

Eee tam, tyle ile razy Lewy dzisiaj odbił się od obrońców i został przez nich zdeptany to mu się chyba w całych pucharach Lecha nie zdarzyło.
Więc nie gadaj że się nie angażował.
Po prostu fizycznie nie sprostał.

A powodem było to, że wszystko dostawał górą i siłą rzeczy był skazany na porażkę w takich pojedynkach.
Małej gry nie było w ogóle.

Na taką taktykę to by trzeba było Arboledy w ataku.

Data: 2009-03-30 10:55:50
Autor: Marcin Kasperski
Irlandia - Polska
Na taką taktykę to by trzeba było Arboledy w ataku.

Proszę się nie śmiać: Rasiaka

Data: 2009-03-30 11:02:15
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:878wmn9yp5.fsfmekk.waw.pl...
Na taką taktykę to by trzeba było Arboledy w ataku.

Proszę się nie śmiać: Rasiaka

Nie ma co się śmiać.
Na pewno prędzej niż Jelenia.

Data: 2009-03-29 00:56:18
Autor: Mane
Irlandia - Polska
Cavallino pisze:

Dobrze na nich chyba jeszcze nigdy nie zagrali.

Gdyby Roger nadawal sie do gry na skrzydle (mial przyspieszenie) to juz dawno nie gra by w naszej ekstraklasie, ba nigdy nie gralby w naszej ekstraklasie :)

Data: 2009-03-28 21:17:06
Autor: bodyn
Irlandia - Polska
castrol pisze:
Przemek Budzyński pisze:

[...]

Ale my od el ME gramy zenade. Wywalczylismy awans i caly czas jest coraz coraz gorzej.
Od roku prawie. No to ile jeszcze

Data: 2009-03-28 21:21:18
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Właśnie.
Po tym co zobaczyłem dzisiaj, sądzę że jesteśmy w większej dupie niż po Mundialu z Janasem.
Przypominam że ostatni mecz na wyjeździe z tym przeciwnikiem wygraliśmy 3-0.
Tym razem 2-3.
Postęp jest jak jasna cholera.

Do tego znowu zawodnicy grają gorzej niż w swoich klubach

Widział ktoś dzisiaj utrzymywanie się przy piłce, grę z klepy?
To miał być znak firmowy reprezentacji by Leo.
I już nie jest.
Widać magia Leo przestała działać.
A co za tym idzie - absolutnie nie ma powodów, żeby to ciągnąć.

Data: 2009-03-28 21:39:23
Autor: Citizen Cain
Irlandia - Polska

Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl>

Ale my od el ME gramy zenade.

Ja tylko dodam, że żenadę graliśmy już przez cały rok 2007 (z pojedynczymi wyjątkami).

CC

Data: 2009-03-28 21:06:56
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gqlukq$2hj$1inews.gazeta.pl...
[...]

I kretyńskie zmiany.
Tylko Leo nie widział że zmienić powinien Rogera.

Data: 2009-03-29 00:59:37
Autor: Mane
Irlandia - Polska
Cavallino pisze:

I kretyńskie zmiany.
Tylko Leo nie widział że zmienić powinien Rogera.

Co to, to nie, w koncu musi sie znalezc jakis kupiec na niego...

Data: 2009-03-29 09:43:18
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqmdlg$dra$2inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

I kretyńskie zmiany.
Tylko Leo nie widział że zmienić powinien Rogera.

Co to, to nie, w koncu musi sie znalezc jakis kupiec na niego...

Ale jaki interes w tym ma Leo?
Zresztą jak jakiś potencjalny kupiec będzie oglądał "popisy" na skrzydle Rogera to może tylko zrezygnować z zakupu.

Data: 2009-03-29 12:15:30
Autor: Mane
Irlandia - Polska
Cavallino pisze:

Ale jaki interes w tym ma Leo?

Moze niedlugo przejdzie do Feyenoordu...

Zresztą jak jakiś potencjalny kupiec będzie oglądał "popisy" na skrzydle Rogera to może tylko zrezygnować z zakupu.

Moze licza na jakiegos slepca.

Data: 2009-03-29 09:04:54
Autor: Athum A.
Irlandia - Polska
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

I kretyńskie zmiany.
Tylko Leo nie widział że zmienić powinien Rogera.

Nie powinien. To jedyny (+ew. Błaszczykowski) zawodnik, który mógł coś wymyślić. --

Data: 2009-03-29 13:59:03
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Athum A." <athum@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gqndjm$bh1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jasne.
Np. to żeby zakiwać się na śmierć na lewym skrzydle, kiedy trzeba było pchać piłkę do przodu i to szybko.

Data: 2009-03-29 20:10:36
Autor: Athum A.
Irlandia - Polska
> [...]

Jasne.
Np. to żeby zakiwać się na śmierć na lewym skrzydle, kiedy trzeba było

Po to, że jako jedyny potrafi zrobić na boisku coś z niczego. To, że tym razem nic takiego nie miało miejsca, to inna sprawa.

Data: 2009-03-29 23:11:02
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Athum A." <athum@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

Po to, że jako jedyny potrafi zrobić na boisku coś z niczego.

Chyba o jakimś innym meczu mówisz.

To, że tym razem nic takiego nie miało miejsca, to inna sprawa.

Ano właśnie.
Myślisz że ile razy uda mu się taki fuks jak w ostatnim sparingu?
Na tej podstawie na odpierdzielać katastrofę przez 90 minut w każdym meczu?
Może niech najpierw zacznie grać chociaż POPRAWNIE w Legii - będzie jakaś podstawa do powołania.

Data: 2009-03-29 22:13:48
Autor: Athum A.
Irlandia - Polska
> [...]
Użytkownik "Athum A." <athum@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

> Po to, że jako jedyny potrafi zrobić na boisku coś z niczego.

O tym. O podaniu do Jelenia też oczywiście wolisz zapomnieć.

> To, że tym razem nic takiego nie miało miejsca, to inna sprawa.

Ano właśnie.
Myślisz że ile razy uda mu się taki fuks jak w ostatnim sparingu?

Kilka razy podkreślał, że to nie przypadek.
No, ale ty jak zwykle wiesz lepiej.....

Na tej podstawie na odpierdzielać katastrofę przez 90 minut w każdym meczu?
Może niech najpierw zacznie grać chociaż POPRAWNIE w Legii - będzie jakaś podstawa do powołania.
Gra jak gra, ale praktycznie w każdym meczu ma przynajmniej jedno kapitalne podanie. Co z tym zrobią napastnicy, to już inna sprawa.

Data: 2009-03-30 00:24:45
Autor: Cavallino
Irlandia - Polska
Użytkownik "Athum A." <athum@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gqorqs$ka9$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Chyba o jakimś innym meczu mówisz.

O tym. O podaniu do Jelenia też oczywiście wolisz zapomnieć.

Jedna jaskółka wiosny nie czyni.
Dokładnie to samo mówiłem o bramce na Euro.

> [...]

Ano właśnie.
Myślisz że ile razy uda mu się taki fuks jak w ostatnim sparingu?

Kilka razy podkreślał, że to nie przypadek.

Jak tak strzeli jeszcze raz to wtedy mu rację przyznam.

[...]

I beznadzieję w pozostałych 89 minutach i 59 sekundach.

Od reprezentanta wymagam więcej.

Data: 2009-03-29 20:13:52
Autor: Athum A.
Irlandia - Polska