Irlandzka Waliza

Data: 2009-09-18 19:43:10
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Pono Wałęsa w Irlandii zachwala traktat... Za kasę Ganleja? W końcu
trudno znaleźć silniejszy bodziec awersyjny, he, he.
Piotr

Data: 2009-09-18 19:44:32
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
Piotr pisze:
Pono Wałęsa w Irlandii zachwala traktat... Za kasę Ganleja? W końcu
trudno znaleźć silniejszy bodziec awersyjny, he, he.

Płaci nie płaci... Zazdrościsz? :>

Data: 2009-09-18 19:49:09
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 19:44:32 +0200, Lorn napisał(a):

Pono Wałęsa w Irlandii zachwala traktat... Za kasę Ganleja? W końcu
trudno znaleźć silniejszy bodziec awersyjny, he, he.

Płaci nie płaci... Zazdrościsz? :>

Pierdzicie w towarzystwie, lorn?
Piotr

Data: 2009-09-18 19:59:23
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
Piotr pisze:
[...]

Widzisz mnie podwójnie? :> Nie pij więcej. :> Wałęsa, gdyby porzygał się na degustacji win, to mu zapłacą... Tobie dadzą kopa w dupę. Pierdzący bez sensu Piotrze. :>

Data: 2009-09-18 20:06:04
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 19:59:23 +0200, Lorn napisał(a):

[...]

Oj, aleście się uruchomili... To może zamiast się złościć, spróbujcie
lorn nie mieszac jakichś personalnych wątków.
Piotr

Data: 2009-09-18 20:15:44
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
Piotr pisze:
[...]

Oj, aleście się uruchomili...

Czas relaksu :>

To może zamiast się złościć, spróbujcie
lorn nie mieszac jakichś personalnych wątków.

Personalnych? Stwierdzam fakt... Zazdrośnik jesteś :> Widzę, że się nie opamiętasz... Możliwe, że tam skąd pochodzisz, ta forma zwracania się jest nadal żywa... Postymp Was ominął? :> Może to kolebka towarzyszy na zesłaniu? :>

Data: 2009-09-18 20:19:02
Autor: boukun
Irlandzka Waliza

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h90hgg$926$1news.interia.pl...
Piotr pisze:
[...]

He, he, skąd ja to znam...

boukun

Data: 2009-09-18 20:33:47
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 20:19:02 +0200, boukun napisał(a):

Personalnych? Stwierdzam fakt... Zazdrośnik jesteś :>

He, he, skąd ja to znam...

Ciekawe skąd? Śmieci w głowie ci rezonują?
Piotr

Data: 2009-09-18 20:41:51
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
Piotr pisze:
Dnia Fri, 18 Sep 2009 20:19:02 +0200, boukun napisał(a):

Personalnych? Stwierdzam fakt... Zazdrośnik jesteś :>
He, he, skąd ja to znam...

Ciekawe skąd? Śmieci w głowie ci rezonują?

Poniekąd masz rację... Dużo Twoich postów. :>

Data: 2009-09-18 20:54:35
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 20:41:51 +0200, Lorn napisał(a):

Poniekąd masz rację... Dużo Twoich postów. :>

Czy wy lorn nie usiłujecie mnie z tyłu w kostkę uwalić? Byłoby wam wstyd lorn...
Piotr

Data: 2009-09-18 21:03:26
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
Piotr pisze:
Dnia Fri, 18 Sep 2009 20:41:51 +0200, Lorn napisał(a):
Poniekąd masz rację... Dużo Twoich postów. :>

Czy wy lorn nie usiłujecie mnie z tyłu w kostkę uwalić?

Każdy Twój post w tym temacie jest żenujący... Ten szczególnie. :>

Byłoby wam wstyd lorn...

Ja Ci w tym nie pomagam... To tylko i wyłącznie Twoja zasługa :>

Data: 2009-09-18 20:46:18
Autor: boukun
Irlandzka Waliza

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:xp99k3dvjonr.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No co takiego Piotrusiu w żciu potrafisz dobrze robić, poza prymitywnymi pyskówkami i nielubieniem z zawiści...

boukun

Data: 2009-09-18 20:52:45
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 20:46:18 +0200, boukun napisał(a):

No co takiego Piotrusiu w żciu potrafisz dobrze robić, poza prymitywnymi pyskówkami i nielubieniem z zawiści...

Ja ci już pisałem hałsfrał, że się przyznam do zawiści, jeżeli tylko
mi napiszesz czego ci mogę zawiścić? Elegancji? Urody? Rozumu?
Majątku? Pozycji społecznej? Gustu? Kurde, czego?
Dawaj wałkun...
Piotr

Data: 2009-09-18 20:55:08
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
Piotr pisze:
[...]

Zawiścić? :> Od tej zawiści, błędnie odmieniasz Piotrze. :>

Data: 2009-09-18 21:02:26
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 20:55:08 +0200, Lorn napisał(a):

Zawiścić? :> Od tej zawiści, błędnie odmieniasz Piotrze. :>

Boszzz... Wałkuniarz...
Piotr

Data: 2009-09-18 21:05:34
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
Piotr pisze:
Dnia Fri, 18 Sep 2009 20:55:08 +0200, Lorn napisał(a):
Zawiścić? :> Od tej zawiści, błędnie odmieniasz Piotrze. :>

Boszzz...

Oo... ;-p

Wałkuniarz...

Nie potrafisz żartować. :>

Data: 2009-09-18 21:05:32
Autor: boukun
Irlandzka Waliza

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1v8fumdo526r8.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Wszystkiego cos wymienił głupi Piotrusiu, zazdrościsz jak żaden inny tu na grupie, bo drugiego takiego głupka tu nie ma...

boukun

Data: 2009-09-18 21:16:27
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 21:05:32 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Ależ ty nic z wymienionego nie masz... Ale dobrze, rozrywa mnie z zawiści, ledwo oddycham... I jeżeli jeszcze
raz zamieścisz zdjęcia swojej kosmicznej chaty, albo swoje w
klapuśkach i szaroburym stroju, to kurwa umrę z zawiści. Jak już
musisz zamieszczać zdjęcia, to błagam, bez twarzy! Bo tego, łysego,
wieśniackiego, głupiego ryja, to ci najbardziej zawiszczę... I
wzrostu... Ranyyy, wzrostu to najbardziej...
Muszę kończyc hałsfrał, bo mnie zawiść zabije... Pa.
Piotr

Data: 2009-09-18 21:41:36
Autor: boukun
Irlandzka Waliza

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:8jipvhrkccdv.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ale kogo obchodzą głupi Piotrusiu twoje fobie? Widzisz tu drugiego takiego głupiego na grupie, który by się nad każdym moim drobiazgiem rozwodził miesiącami? Nie ma drugiego takiego idioty... Leczysz kompleksy, to idź lepiej do lekarza...

boukun

Data: 2009-09-18 20:19:52
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 20:15:44 +0200, Lorn napisał(a):

[...]

Od kiedy to wasze lorn pierdzenia, nie na temat, są faktami? Darujcie sobie.
Piotr

Data: 2009-09-18 20:26:38
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
Piotr pisze:
[...]

Nasze? Uważaj bo Cię zagazujemy :)

Darujcie sobie.

Nie darujemy/emy/emy... :> Do tej pory pewnie jest już mnie znacznie więcej... Odstaw. Dobrze Ci radzę.

Data: 2009-09-18 21:25:18
Autor: pluton
Irlandzka Waliza
Pono Wałęsa w Irlandii zachwala traktat... Za kasę Ganleja? W końcu
trudno znaleźć silniejszy bodziec awersyjny, he, he.
Piotr

To przeciez kurduple i twoje ajdole wynegocjowali ten traktat
i miesiacami belkotali, ze to ich zajebisty sukcesior.

Wiec o co chodzi ?

Nullification

Data: 2009-09-18 21:26:48
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
pluton pisze:
[...]

O zazdrość... Zazdrość Piotra zżera, że taki Wałęsa byle gdzie się pojawi to mu płacą. :> Piotra co najwyżej w dupę kopną.

Data: 2009-09-18 21:38:46
Autor: pluton
Irlandzka Waliza
O zazdrość... Zazdrość Piotra zżera, że taki Wałęsa byle gdzie się
pojawi to mu płacą. :> Piotra co najwyżej w dupę kopną.

Ja tam bym go nie kopnal.

Nullification

Data: 2009-09-18 22:54:05
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
pluton pisze:
O zazdrość... Zazdrość Piotra zżera, że taki Wałęsa byle gdzie się
pojawi to mu płacą. :> Piotra co najwyżej w dupę kopną.

Ja tam bym go nie kopnal.

Słusznie... Poprosiłbym, żeby sobie poszedł. :>

Data: 2009-09-19 19:57:24
Autor: HaMMeR
Irlandzka Waliza
Lorn wrote:
pluton pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- --

A jednak jestes pokoorwialym glupkiem!
Dobraliscie sie ty z Pluto i walkunem w idealny 'komplet'
Ustalcie tylko , ktory z was w srodku...
Gratuluje:))))

Data: 2009-09-18 21:27:50
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 21:25:18 +0200, pluton napisał(a):

To przeciez kurduple i twoje ajdole wynegocjowali ten traktat
i miesiacami belkotali, ze to ich zajebisty sukcesior.

Wiec o co chodzi ?

W zeszłym roku Wałęsa występował u Ganleja, który entuzjastą traktatu
nie jest. O to chodzi.
Piotr

Data: 2009-09-18 21:29:34
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
Piotr pisze:
[...]

No to nie słuchałeś Wałęsy... Twierdził, że traktat jest złem? :>

Data: 2009-09-18 21:32:25
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 21:29:34 +0200, Lorn napisał(a):

W zeszłym roku Wałęsa występował u Ganleja, który entuzjastą traktatu
nie jest. O to chodzi.

No to nie słuchałeś Wałęsy... Twierdził, że traktat jest złem? :>

A ktoś go w ogóle słucha?
Piotr

Data: 2009-09-18 21:37:00
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
Piotr pisze:
[...]

Nie słuchasz, a komentujesz? Ignorantem i kłamcą jesteś? :>

Data: 2009-09-18 21:42:12
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 21:37:00 +0200, Lorn napisał(a):

Ignorantem i kłamcą jesteś? :>

A w którym miejscu? :>
Piotr

Data: 2009-09-18 22:01:38
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
Piotr pisze:
Dnia Fri, 18 Sep 2009 21:37:00 +0200, Lorn napisał(a):
Ignorantem i kłamcą jesteś? :>

A w którym miejscu? :>

Rozpoczynając wątek. :> Skoro nie słuchałeś...

Data: 2009-09-18 22:26:54
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 22:01:38 +0200, Lorn napisał(a):

A w którym miejscu? :>

Rozpoczynając wątek. :> Skoro nie słuchałeś...

Przeczytaj jeszcze raz. :>
Rozmawiasz z własnymi myślami, nie ze mną i z tego twoje wnioski.
Wałkuniejesz kolego. Tu masz trochę z tego co "mówił" Wałęsa. http://wyborcza.pl/1,75478,6607531,Walesa_znow_u_Ganleya__Tusk_przyznaje__ze_nie_ma_na.html
Piotr

Data: 2009-09-18 22:40:45
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
Piotr pisze:
Dnia Fri, 18 Sep 2009 22:01:38 +0200, Lorn napisał(a):
A w którym miejscu? :>
Rozpoczynając wątek. :> Skoro nie słuchałeś...

Przeczytaj jeszcze raz. :>

Nie muszę... :>

Rozmawiasz z własnymi myślami, nie ze mną i z tego twoje wnioski.

Dyskutuję z Tobą, dziwne, że jeszcze tego nie zauważyłeś. Doceniam, że widzisz mnie już w liczbie pojedynczej. :>

Wałkuniejesz kolego.

Nigdy. :)

Tu masz trochę z tego co "mówił" Wałęsa.

Nie męcz się. :> Za kasę Ganley`a Nie potępiał traktatu... Wspominał o tym, że każdy może znaleźć swoje miejsce w UE. Konfabulujesz, że Wałęsa rzekomo promuje Traktat za kasę Ganley`a? On i umacnianie wspólnoty? :>

Data: 2009-09-18 22:58:40
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 22:40:45 +0200, Lorn napisał(a):

Nie męcz się. :> Za kasę Ganley`a Nie potępiał traktatu... Wspominał o tym, że każdy może znaleźć swoje miejsce w UE. Konfabulujesz, że Wałęsa rzekomo promuje Traktat za kasę Ganley`a? On i umacnianie wspólnoty? :>

To jednak musisz przeczytać jeszcze raz.
"Były prezydent Lech Wałęsa wystąpił dziś na kolejnym zjeździe
Libertas (Forum Europa w Madrycie). Ponownie życzył partii Ganleya
sukcesów i podkreślał, żeby mimo to nie "szufladkować go do żadnej
partii". Rolą laureata pokojowego Nobla było przyciągnąć uwagę mediów
do kandydata Libertas w eurowyborach Hiszpanii Miguela Durana."
Ja wiem, że jak ktoś jest wytrenowany w dialektyce, to dla niego
popieranie Libertasu, wcale nie oznacza negowania traktatu, he, he.
Dla Wałęsy taka wolta to mięta, dla ciebie widzę też. Teraz za inną kasę Wałęsa zdecydowanie promuje traktat:
http://www.rp.pl/artykul/2,365329.html
Tu już szpagatu robić nie musi.
A, że mogłoby być to za forsę Ganleya, he, he, to kpina... Dla Walizy
do zrobienia w realu.
Piotr

Data: 2009-09-18 23:20:02
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
Piotr pisze:
[...]

Aha... czyli wziął kasę, ale swoje powiedział? :> Uhm cwany... :) Popieram. Ma głowę do interesów... :>

Data: 2009-09-18 23:23:09
Autor: raff
Irlandzka Waliza
Aha... czyli wziął kasę, ale swoje powiedział? :> Uhm cwany... :) Popieram. Ma głowę do interesów... :>

Czyli tak, jak w latach siedemdziesiatych... ;>

R.

Data: 2009-09-18 23:32:58
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
raff pisze:
Aha... czyli wziął kasę, ale swoje powiedział? :> Uhm cwany... :) Popieram. Ma głowę do interesów... :>

Czyli tak, jak w latach siedemdziesiatych... ;>

Wziął kasę, ale swoje im powiedział? :> Może dlatego był internowany... :> Wkurzyli się, że ich oszukał? :>

Data: 2009-09-18 21:43:38
Autor: pluton
Irlandzka Waliza
W zeszłym roku Wałęsa występował u Ganleja, który entuzjastą traktatu
nie jest. O to chodzi.
Piotr

Jarek i brat Jarka (aka szambonur) tez sa wrogami traktatu.
To chyba powinni sie teraz cieszyc, co nie ?
Co za tym idzie ty tez powinienes teraz sikac z zachwytu,
a cos nie widze...

Nullification

Data: 2009-09-18 21:44:53
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 21:43:38 +0200, pluton napisał(a):

[...]

No może, ale co to ma do rzeczy, czy się posikałem, czy nie?
Piotr

Data: 2009-09-18 22:02:49
Autor: pluton
Irlandzka Waliza
No może, ale co to ma do rzeczy, czy się posikałem, czy nie?
Piotr

Nic, ty sie zawsze posikujesz, jak szambonur cos powie, co mu Jarek kaze.
Ale nie rozumiem, o co ci chodzi. To jak wkoncu, traktat jest dobry,
czy traktat jest zly ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-09-18 22:28:49
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 22:02:49 +0200, pluton napisał(a):

No może, ale co to ma do rzeczy, czy się posikałem, czy nie?
Piotr

Nic, ty sie zawsze posikujesz, jak szambonur cos powie, co mu Jarek kaze.

A nie prawda. Coś ci sie wydaje.

Ale nie rozumiem, o co ci chodzi. To jak wkoncu, traktat jest dobry,
czy traktat jest zly ?

A bo ja wiem, dobry, czy zły...? Nie o tym jest wątek.
Piotr

Data: 2009-09-18 22:51:22
Autor: pluton
Irlandzka Waliza
> Ale nie rozumiem, o co ci chodzi. To jak wkoncu, traktat jest dobry,
> czy traktat jest zly ?

A bo ja wiem, dobry, czy zły...? Nie o tym jest wątek.
Piotr

Ciezko zyc w takiej schizofrenii, nie ? Raz traktat to sukcesior,
raz totalna porazka...

Wiem, ze jako pisoliz musisz myslec to, to mowi Jarek,
ale moze jednak kusilo cie kiedys miec wlasne zdanie o traktacie ?

Wtedy moglibysmy zrozumiec, czy to, ze Walesa mowi o traktacie
to dobrze, czy zle. Bo chyba o tym byl watek.

Nullification

Data: 2009-09-18 22:56:44
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
pluton pisze:

Wiem, ze jako pisoliz musisz myslec to, to mowi Jarek,
ale moze jednak kusilo cie kiedys miec wlasne zdanie o traktacie ?

Aż takim schizolem nie jest... On tylko lubi jak na Tuska nadają :> Wówczas wie, że żyje... :>

Data: 2009-09-18 23:08:43
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 22:56:44 +0200, Lorn napisał(a):

Wiem, ze jako pisoliz musisz myslec to, to mowi Jarek,
ale moze jednak kusilo cie kiedys miec wlasne zdanie o traktacie ?

Aż takim schizolem nie jest... On tylko lubi jak na Tuska nadają :> Wówczas wie, że żyje... :>

Widzę, że się z plutem rozumicie, lorn... Te same szmery, co?
Co wam w tych czachach tak rezonuje?
Piotr

Data: 2009-09-18 23:13:15
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
Piotr pisze:
[...]

Nie jestem ślepy... Widzę co i kiedy wypisujesz :>

Te same szmery, co?

Żadnych szmerów... :> Jestem zdrowy... Z deka zapracowany, ale kilka dni wolnego... :>

Co wam w tych czachach tak rezonuje?

na chwilę obecną... Pink Floyd - High Hopes :>

Data: 2009-09-18 23:21:16
Autor: VicAbarca
Irlandzka Waliza
Lorn пишет:
na chwilę obecną... Pink Floyd - High Hopes :>

Nawet jest tam cos o boukunie: "Leaving the myriad small creatures trying to tie us to the ground" ;)

--
Vic

Data: 2009-09-18 23:27:01
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
na chwilę obecną... Pink Floyd - High Hopes :>

Nawet jest tam cos o boukunie: "Leaving the myriad small creatures trying to tie us to the ground" ;)

Ja tu bym bardziej widział Piotra... :> Takie małe zawistne... :>

Data: 2009-09-18 23:31:32
Autor: VicAbarca
Irlandzka Waliza
Lorn пишет:
Ja tu bym bardziej widział Piotra... :> Takie małe zawistne... :>

O Piotrze jest pozniej: "Encumbered forever by desire and ambition
There's a hunger still unsatisfied"

--
Vic

Data: 2009-09-18 23:35:28
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
Ja tu bym bardziej widział Piotra... :> Takie małe zawistne... :>

O Piotrze jest pozniej: "Encumbered forever by desire and ambition
There's a hunger still unsatisfied"

Hmm... True. :>

Data: 2009-09-18 23:40:37
Autor: VicAbarca
Irlandzka Waliza
Lorn пишет:
O Piotrze jest pozniej: "Encumbered forever by desire and ambition
There's a hunger still unsatisfied"

Hmm... True. :>

Tak czy inaczej, zajefajna plytka. To byla jedna z pierwszych plyt kompaktowych jakie sobie kupilem. Wtedy jeszcze za kase wysepiona od ojca. Ojciec nie byl fanem muzyki tego typu, ale potrafil docenic pasje, nawet jesli (he, he) nie potrafil zrozumiec tej akurat fascynacji :)

--
Vic

Data: 2009-09-18 23:56:08
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
[...]

Mi się jeszcze na winylu uchowała... :> Szkoda, bo nie mam gramofonu. Cholerne kompakty :>

Data: 2009-09-19 00:08:09
Autor: VicAbarca
Irlandzka Waliza
Lorn пишет:
Mi się jeszcze na winylu uchowała... :> Szkoda, bo nie mam gramofonu. Cholerne kompakty :>

Ja mam na winylu "Delicate Sound Of Thunder" i "The Dark Side Of The Moon" (obie z przeslawetnej wytworni Мелодия), ale tez nie mam gramofonu... Niedlugo sobie kupie :)

--
Vic

Data: 2009-09-19 00:14:14
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
[...]

Hmm... Podczas zakupów daj mi namiary... Chętnie sobie sprezentuję... Nie mam czasu przeglądać fora, śledzić opinie użytkowników. Zdaję się na Twój wybór.

Data: 2009-09-19 00:21:31
Autor: VicAbarca
Irlandzka Waliza

OK. Napisze na priva :)

--
Vic

Data: 2009-09-19 00:25:24
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
Hmm... Podczas zakupów daj mi namiary... Chętnie sobie sprezentuję... Nie mam czasu przeglądać fora, śledzić opinie użytkowników. Zdaję się na Twój wybór.

OK. Napisze na priva :)

Dzięki :)

Data: 2009-09-19 00:27:18
Autor: VicAbarca
Irlandzka Waliza
Lorn пишет:
Dzięki :)

Lorn, kiedy ostatnio byles w Ostrolece?

--
Vic

Data: 2009-09-19 00:38:37
Autor: pulsar
Irlandzka Waliza
Lorn napisał(a):
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
Dzięki :)

Lorn, kiedy ostatnio byles w Ostrolece?

Hmm... jakoś pod koniec czerwca.

Lorn, Ty też znasz stolicę Kurpiów...?

pulsar

Data: 2009-09-19 00:43:00
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
pulsar pisze:
Lorn napisał(a):
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
Dzięki :)

Lorn, kiedy ostatnio byles w Ostrolece?

Hmm... jakoś pod koniec czerwca.

Lorn, Ty też znasz stolicę Kurpiów...?

Jestem z Łomşy, daleko nie mam do Oki. :>

Data: 2009-09-19 00:53:36
Autor: VicAbarca
Irlandzka Waliza
Lorn пишет:
Jestem z Łomşy, daleko nie mam do Oki. :>

Zajebiste piwo tam macie! Zbierajac grzyby zapuszczalismy sie az prawie pod Lomze :) Wasze boskie piwko to byla najlepsza rzecz w calym grzybobraniu...
Szkoda, ze nigdzie poza Lomza nie da sie go kupic (choc raz udalo mi sie kupic w Wawie - ale to wyjatek).

--
Vic

Data: 2009-09-19 00:57:39
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
[...]

Podobno export krĂłluje nawet za oceanem :>

Data: 2009-09-19 01:10:16
Autor: VicAbarca
Irlandzka Waliza
Lorn пишет:
Podobno export krĂłluje nawet za oceanem :>

I nic dziwnego, bo jest naprawde niezle. Mowi ci to wlasciciel prawdziwie wymagajacego i wybrednego, piwolubnego slaskiego podniebienia :)

--
Vic

Data: 2009-09-19 01:12:58
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
Podobno export krĂłluje nawet za oceanem :>

I nic dziwnego, bo jest naprawde niezle. Mowi ci to wlasciciel prawdziwie wymagajacego i wybrednego, piwolubnego slaskiego podniebienia :)

No proszę... Obyś się jeszcze na elektronice znał i dobry gramofon wybrał. :>

Data: 2009-09-19 00:48:53
Autor: pulsar
Irlandzka Waliza
Lorn napisał(a):

Lorn, Ty też znasz stolicę Kurpiów...?

Jestem z Łomşy. :>

Cholera, co za noc... w Łomży byłem
chyba tylko raz, na weselu... ale
nawiazałem wspaniałe przyjaźnie, trwające
do dziś... Nie mamy chyba wspólnych
znajomych, jestem za stary (rocznik 48)...

pulsar

Data: 2009-09-19 01:16:20
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
pulsar pisze:
Lorn napisał(a):

[...]

Raczej nie. Pewnie znam... Jeśli nie przybysz... :>

Data: 2009-09-19 11:28:54
Autor: pulsar
Irlandzka Waliza
Lorn napisał(a):
[...]

Z trudem powstrzymam się od nazwisk...
ale wesele było pamiętne, mojej byłej
dziewczyny, koleżanki z AM w Białymstoku.
Byliśmy tacy naiwni, zazdrośni, łamiący
sobie serca nawzajem...

Pozdrawiam,
pulsar

Data: 2009-09-19 00:38:42
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
Dzięki :)

Lorn, kiedy ostatnio byles w Ostrolece?

Hmm... jakoś pod koniec czerwca. Dlaczego pytasz? :>

Data: 2009-09-19 00:49:22
Autor: VicAbarca
Irlandzka Waliza
Lorn пишет:
Hmm... jakoś pod koniec czerwca. Dlaczego pytasz? :>

A tak :) Ja ostatnio bylem tam w zeszlym roku. Pod koniec pazdziernika. Wtedy mieszkalem w Warszawie przez dluzszy czas, wiec dosc latwo bylo mi wybrac sie do Ostroleki...

--
Vic

Data: 2009-09-19 00:55:57
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
[...]

Fajnie... Tylko jakoś nie wierzę w przypadek :> Nie byłeś jakoś zwiazany z lomza.sdi.tpnet.pl ? :>

Data: 2009-09-19 01:11:32
Autor: VicAbarca
Irlandzka Waliza
Lorn пишет:
Nie byłeś jakoś zwiazany z lomza.sdi.tpnet.pl ? :>

Que?
Ale osssochozzi?

--
Vic

Data: 2009-09-19 01:12:47
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
Nie byłeś jakoś zwiazany z lomza.sdi.tpnet.pl ? :>

Que?
Ale osssochozzi?

Nevermind :>

Data: 2009-09-18 23:45:19
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 23:35:28 +0200, Lorn napisał(a):

Hmm... True. :>

True, uhm, to dlaczego mi u nogawki wisicie?
Idźcie spać ratlerkowaci, diagności.
Dobranoc.
Piotr

Data: 2009-09-18 23:50:36
Autor: Lorn
Irlandzka Waliza
Piotr pisze:
Dnia Fri, 18 Sep 2009 23:35:28 +0200, Lorn napisał(a):
Hmm... True. :>

True, uhm, to dlaczego mi u nogawki wisicie?

Bo na schizofrenię cierpicie? :>

Data: 2009-09-18 23:07:02
Autor: Piotr
Irlandzka Waliza
Dnia Fri, 18 Sep 2009 22:51:22 +0200, pluton napisał(a):

Wtedy moglibysmy zrozumiec, czy to, ze Walesa mowi o traktacie
to dobrze, czy zle. Bo chyba o tym byl watek.

Hm, raczej o tym, że jak zapłacą, to może Waliza i tak, i tak...
Ale...
Piotr

Data: 2009-09-18 23:42:54
Autor: pluton
Irlandzka Waliza
> [...]
> to dobrze, czy zle. Bo chyba o tym byl watek.

Hm, raczej o tym, że jak zapłacą, to może Waliza i tak, i tak...

Jak ja lubie ten pisdzielczy belkot, te subtelne aluzje, ze ten wzial kase,
tamten mial dziadka w mundurku, my stalismy na ziemi wolskiej, a tamte tam,
gdzie zomo, a nasz pis-tolecik to taaaaaaaaaki malutki byl...

Nullification

Data: 2009-09-18 23:49:40
Autor: pulsar
Irlandzka Waliza
pluton napisał(a):
Jak ja lubie ten pisdzielczy belkot, te subtelne aluzje, ze ten wzial kase,
tamten mial dziadka w mundurku, my stalismy na ziemi wolskiej, a tamte tam,
gdzie zomo, a nasz pis-tolecik to taaaaaaaaaki malutki byl...

Ty ich chyba nie lubisz, a oni
takie odleżyny od styropianu mają...
I tyle sobie obiecywali...

pulsar