Data: 2011-07-15 12:50:09 | |
Autor: Tomasso | |
Is it a bird? Is it a plane? | |
Nie, to velomobil!
http://faircompanies.com/videos/view/velomobile-no-gas-burns-calories-secure-like-a-car/ Jak dla mnie troche to straszne, bo gościa po prostu nie widać w ruchu drogowym. Niby piszą, że skorupa go w pewnym stopniu chroni, ale w jakim? W znikomym. Jak poza tym wygląda sprawa przegrezwania się organizmu, gdy nie ma chłodzenia przez pęd powietrza? t |
|
Data: 2011-07-15 04:42:32 | |
Autor: Praxis | |
Is it a bird? Is it a plane? | |
On 15 Lip, 12:50, "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:
Jak dla mnie troche to straszne, bo gościa po prostu nie widać w ruchu Z tą widocznością to chyba jednak nie taki problem - nasi kierowcy potrafią nie zauważyć rowerzysty spowitego w odblaski, więc to chyba bez różnicy... Ale z chłodzeniem to fakt - w lecie to musi być niezły piekarnik. Ciekawe jak to w środku wygląda, mechanicznie znaczy. I dlaczego tyle kosztuje? __ praxis |
|
Data: 2011-07-15 07:19:30 | |
Autor: Pr0NET | |
Is it a bird? Is it a plane? | |
On Jul 15, 1:42 pm, Praxis <jedrzejwoj...@gmail.com> wrote:
On 15 Lip, 12:50, "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote: Mnie bardziej ciekawi jak by się sprawdzał na polskich dziurawych drogach, zapadniętych studzienkach, piasku na asfalcie :). |
|
Data: 2011-08-01 03:17:54 | |
Autor: Jesse | |
Is it a bird? Is it a plane? | |
Jak dla mnie troche to straszne, bo gościa po prostu nie widać w ruchu Widać, poziom dla kierowców to dziwne coś albo jakiś pojazd inwalidy więc raczej mijają szerokim łukiem. Ci co "nie widzą" nie zobaczą też piona z pełnym oświetleniem, pieszego, samochodu, ciężarówki jadącej na czołówkę itp. Ale z chłodzeniem to fakt - w lecie to musi być niezły W lato nie ma problemu - velo zwykle mają specjalne wywietrzniki którymi powietrze jest kierowane na rowerzystę. Ciekawe jak to w środku wygląda, mechanicznie znaczy.Tak: https://picasaweb.google.com/113663826549422725409/Trike Plus aerodynamiczna skorupa: https://picasaweb.google.com/113663826549422725409/VelomobileIInne dlaczego tyle kosztuje? Mała ilość produkowanych sztuk, sporo ręcznej roboty ( laminowanie, spawanie). Przy masowej produkcji cena spadła by drastycznie. Można też zrobić samemu za rozsądne pieniądze, zakładając że jest się choć trochę ''techniczny''. Mnie bardziej ciekawi jak by się sprawdzał na polskich dziurawych Velo komercyjne zwykle mają pełne zawieszenie, więc raczej da radę zakładając że się trochę uważa. |
|