Isaberg - Szwecja - czy ktoś był? NAPRAWDĘ N IKT?

Data: 2010-01-04 16:27:28
Autor: Marcin N
Isaberg - Szwecja - czy ktoś był? NAPRAWDĘ N IKT?

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:hhi7rh$bu2$1news.onet.pl...
Witam,

Znalazłem sobie jakiś niedaleki kurort narciarski. 220 km od Karlskrody, do której odpływa prom prawie spod mojego domu (Gdynia).

Czy ktoś był w Isabergu w Szwecji?

http://www.isaberg.com/doc.asp?M=100000163&D=600000416&L=EN

Wygląda dość miło. Jestem amatorem i do szczęście nie potrzebuję stromych długich tras.

Jak to oceniacie?

Naprawdę nikt tam nie był? Daleko? Drogo? Zimno? Ciemno?

Isaberg - Szwecja - czy ktoś był? NAPRAWDĘ N IKT?