Isakowicz-Zalewski korzysta z machiny "Holokaust inc."

Data: 2010-02-03 12:43:15
Autor: Slawek SWP
Isakowicz-Zalewski korzysta z machiny "Holokaust inc."

Ksiądz Tadeusz użył dziś sprawnie działającego systemu odruchów warunkowych wykształconych w długoletnim procesie indoktrynacji medialno-lemingowej.
Ksiądz Tadeusz uniósł, wycelował i wypalił w prezydenta Juszczenkę broń "krzywda żydów". Wydaje się nawet, że użył jej tak sprytnie iż nie połapali się w TVN* w kradzieży know-how do tej pory zarezerwowanego tylko dla konkretnej grupy przedsiębiorców.
http://www.isakowicz.pl/index.php?page=news&kid=8&nid=2632

Ksiądz Tadeusz wespół z naczelnym rabinem Ukrainy działa przeciw uznaniu Stepana Bandery za postać pozytywną.

--
Sławek SWP
Żądam podwyżki dla służb relatywizacji z Ministerstwa Prawdy!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-02-03 13:21:53
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-03 12:43, Slawek SWP pisze:

[...]

I to chyba jest jedyna dobra rzecz którą robi ten ksiądz.

Data: 2010-02-03 15:42:08
Autor: sofu

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
> [...]
> uznaniu Stepana Bandery za postać pozytywną.

I to chyba jest jedyna dobra rzecz którą robi ten ksiądz.

A ja mam duzy szacunek do tego ksiedza. On jest chyba jednym z mam nadzieje
licznych ksieży, ktorzy myślą, a jednym z nielicznych ktorzy mowia o tym, o
czym się mówić powinno.

sofu

Data: 2010-02-03 19:55:36
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-03 15:42, sofu pisze:

[...]

No chyba się mylisz, - posłaniem księdza jest dawać rozgrzeszenia a nie oskarżać kolegów..

Data: 2010-02-03 21:28:45
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Jadrys napisał:
[...]

Może stosuje się do zasad:
    1. Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną.
    2. Nie będziesz brał imienia Boga twego nadaremno.
    3. Pamiętaj, abyś dzień święty święcił.
    4. Czcij ojca swego i matkę swoją.
    5. Nie zabijaj.
    6. Nie cudzołóż.
    7. Nie kradnij.
    8. Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.
    9. Nie pożądaj żony bliźniego swego.
   10. Ani żadnej rzeczy, która jego jest.

Data: 2010-02-03 21:37:27
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-03 21:28, Slawek SWP pisze:

[...]

Mimo wszystko, to jednak nie on powinien być oskarżycielem.. To nie jest rolą księdza.

Data: 2010-02-03 22:34:13
Autor: sofu

> [...]
>   10. Ani żadnej rzeczy, która jego jest.

Mimo wszystko, to jednak nie on powinien być oskarżycielem.. To nie jest

A co mnie obchodzi rola ksiedza?
Ja go szanuje ateistycznie.

sofu

Data: 2010-02-04 00:25:48
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jadrys wrote:

[...]

Posłaniem księdza jest też napominać grzeszników. Napominanie jest bardzo
podobne do oskarżania. Jadryś nie znasz się na tych sprawach, więc nie
powinieneś...
--
Pit

Data: 2010-02-04 11:10:22
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 01:25, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Napominać, dobre sobie.. przecież ten klecha zionie nienawiścią.

Moje nieznajomość rzeczy nie ma tu nic do rzeczy.

Data: 2010-02-04 11:15:00
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

Napominać, dobre sobie.. przecież ten klecha zionie nienawiścią.

Moje nieznajomość rzeczy nie ma tu nic do rzeczy.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Moze i zionie, ale nie morduje z zimna krwia jak Guevara.

   AR

Data: 2010-02-04 15:05:05
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 11:15, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

Napominać, dobre sobie.. przecież ten klecha zionie nienawiścią.

Moje nieznajomość rzeczy nie ma tu nic do rzeczy.

    Moze i zionie, ale nie morduje z zimna krwia jak Guevara.

    AR

Przestań powtarzać za Wikipedią te kłamliwe bzdury .

Data: 2010-02-04 15:29:58
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jadrys wrote:

[...]

Masz jakieś jadrysiowe źródła wiedzy o Che?
Podziel się może być nawet po hiszpańsku.
Chętnie poczytam jadrysiową prawdę.
--
Pit

Data: 2010-02-04 22:12:29
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 15:29, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Przestań powtarzać za Wikipedią te kłamliwe bzdury .

Masz jakieś jadrysiowe źródła wiedzy o Che?
Podziel się może być nawet po hiszpańsku.
Chętnie poczytam jadrysiową prawdę.

Jedyna prawda to jest to co ja pisze na psp. - Nie ma do tego żadnych linków. Moja wiedza pochodzi z filmów dokumentalnych, z encyklopedii i różnych książek.

Data: 2010-02-05 01:57:57
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jadrys wrote:

[...]

No to podobnie jak nasza... :D
--
Pit

Data: 2010-02-05 20:37:39
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-05 02:57, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Niestety, wasza pochodzi prosto z internetowych biuletynów propagandowych., A powstają one jak grzyby po deszczu.  Całe te wasze mądrości na temat Che tkwią pod kilkoma linkami.

Data: 2010-02-05 15:30:31
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkfd81$900$1news.onet.pl...
[...]

Chyba przede wszystkim z Viki. ;)

--
stevep

Data: 2010-02-04 14:53:38
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Jadrys wrote:

[...]

Kto powiedział, że napominanie musi być przyjemne? Wręcz przeciwnie, powinno być twarde i surowe, wszak to jest walka ze złem - z grzechem (a nawet Grzechem Z). ;)

Moje nieznajomość rzeczy nie ma tu nic do rzeczy.

Ma. Bardzo wiele ma...

"Ja przychodzę zasiać między was nienawiść..."

Zgadnij kto to powiedział i o nienawiść do kogo albo czego chodziło?
--
Pit

Data: 2010-02-04 16:10:30
Autor: Jadrys

Jadrys wrote:

[...]

Daj spokój, facet poczuł że nadeszło jego 5 minut i chce zaistnieć medialnie. I nie ma najmniejszych skrupułów żeby oskarżać swoich kompanów.

Moje nieznajomość rzeczy nie ma tu nic do rzeczy.

Ma. Bardzo wiele ma...

"Ja przychodzę zasiać między was nienawiść..."

Zgadnij kto to powiedział i o nienawiść do kogo albo czego chodziło?

Owszem, ten cytat nie jest mi obcy, jednak na obecną chwilę nie kojarzę zupełnie.

Data: 2010-02-04 14:48:09
Autor: cirrus
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hkd0b6$k8i$2news.onet.pl...
Jadrys wrote:
[...]

To już lepiej niech ich napomina bassebalem. ;)

--
stevep

Isakowicz-Zalewski korzysta z machiny "Holokaust inc."