Isakowicz-Zalewski korzysta z machiny "Holokaust inc."

Data: 2010-02-03 13:21:53
Autor: Jadrys
Isakowicz-Zalewski korzysta z machiny "Holokaust inc."
W dniu 2010-02-03 12:43, Slawek SWP pisze:

Ksiądz Tadeusz użył dziś sprawnie działającego systemu odruchów warunkowych wykształconych w długoletnim procesie indoktrynacji medialno-lemingowej.
Ksiądz Tadeusz uniósł, wycelował i wypalił w prezydenta Juszczenkę broń "krzywda żydów". Wydaje się nawet, że użył jej tak sprytnie iż nie połapali się w TVN* w kradzieży know-how do tej pory zarezerwowanego tylko dla konkretnej grupy przedsiębiorców.
http://www.isakowicz.pl/index.php?page=news&kid=8&nid=2632

Ksiądz Tadeusz wespół z naczelnym rabinem Ukrainy działa przeciw uznaniu Stepana Bandery za postać pozytywną.

I to chyba jest jedyna dobra rzecz którą robi ten ksiądz.

Data: 2010-02-03 15:42:08
Autor: sofu
Isakowicz-Zalewski korzysta z machiny "Holokaust inc."

U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
>
> Ksi±dz Tadeusz u¿y³ dzi¶ sprawnie dzia³aj±cego systemu odruchów
> warunkowych wykszta³conych w d³ugoletnim procesie indoktrynacji
> medialno-lemingowej.
> Ksi±dz Tadeusz uniós³, wycelowa³ i wypali³ w prezydenta Juszczenkê
> broñ "krzywda ¿ydów". Wydaje siê nawet, ¿e u¿y³ jej tak sprytnie i¿
> nie po³apali siê w TVN* w kradzie¿y know-how do tej pory
> zarezerwowanego tylko dla konkretnej grupy przedsiêbiorców.
> http://www.isakowicz.pl/index.php?page=news&kid=8&nid=2632
>
> Ksi±dz Tadeusz wespó³ z naczelnym rabinem Ukrainy dzia³a przeciw
> uznaniu Stepana Bandery za postaæ pozytywn±.

I to chyba jest jedyna dobra rzecz któr± robi ten ksi±dz.

--

A ja mam duzy szacunek do tego ksiedza. On jest chyba jednym z mam nadzieje
licznych ksie¿y, ktorzy my¶l±, a jednym z nielicznych ktorzy mowia o tym, o

sofu

Data: 2010-02-03 19:55:36
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-03 15:42, sofu pisze:

[...]

No chyba siê mylisz, - pos³aniem ksiêdza jest dawaæ rozgrzeszenia a nie oskar¿aæ kolegów..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-03 21:28:45
Autor: Slawek SWP
Isakowicz-Zalewski korzysta z machiny "Holokaust inc."
U¿ytkownik Jadrys napisa³:
[...]

Mo¿e stosuje siê do zasad:
    1. Nie bêdziesz mia³ bogów cudzych przede mn±.
    2. Nie bêdziesz bra³ imienia Boga twego nadaremno.
    3. Pamiêtaj, aby¶ dzieñ ¶wiêty ¶wiêci³.
    4. Czcij ojca swego i matkê swoj±.
    5. Nie zabijaj.
    6. Nie cudzo³ó¿.
    7. Nie kradnij.
    8. Nie mów fa³szywego ¶wiadectwa przeciw bli¼niemu swemu.
    9. Nie po¿±daj ¿ony bli¼niego swego.
   10. Ani ¿adnej rzeczy, która jego jest.

--
S³awek SWP
¯±dam podwy¿ki dla s³u¿b relatywizacji z Ministerstwa Prawdy!

['] Prawd± po oczach, przez ca³e ¿ycie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-02-03 21:37:27
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-03 21:28, Slawek SWP pisze:

[...]

Mimo wszystko, to jednak nie on powinien byæ oskar¿ycielem.. To nie jest rol± ksiêdza.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-03 22:34:13
Autor: sofu

> [...]
>   10. Ani ¿adnej rzeczy, która jego jest.

Mimo wszystko, to jednak nie on powinien byæ oskar¿ycielem.. To nie jest

A co mnie obchodzi rola ksiedza?
Ja go szanuje ateistycznie.

sofu

Data: 2010-02-04 00:25:48
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jadrys wrote:

[...]

Pos³aniem ksiêdza jest te¿ napominaæ grzeszników. Napominanie jest bardzo
podobne do oskar¿ania. Jadry¶ nie znasz siê na tych sprawach, wiêc nie
powiniene¶...
--
Pit

Data: 2010-02-04 11:10:22
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 01:25, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Napominaæ, dobre sobie.. przecie¿ ten klecha zionie nienawi¶ci±.

Moje nieznajomo¶æ rzeczy nie ma tu nic do rzeczy.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-04 11:15:00
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

Moje nieznajomo¶æ rzeczy nie ma tu nic do rzeczy.

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Moze i zionie, ale nie morduje z zimna krwia jak Guevara.

   AR

Data: 2010-02-04 15:05:05
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 11:15, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

Napominaæ, dobre sobie.. przecie¿ ten klecha zionie nienawi¶ci±.

Moje nieznajomo¶æ rzeczy nie ma tu nic do rzeczy.

    Moze i zionie, ale nie morduje z zimna krwia jak Guevara.

    AR

Przestañ powtarzaæ za Wikipedi± te k³amliwe bzdury .

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-04 15:29:58
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jadrys wrote:

[...]

Masz jakie¶ jadrysiowe ¼ród³a wiedzy o Che?
Podziel siê mo¿e byæ nawet po hiszpañsku.
Chêtnie poczytam jadrysiow± prawdê.
--
Pit

Data: 2010-02-04 22:12:29
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 15:29, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Przestañ powtarzaæ za Wikipedi± te k³amliwe bzdury .

Masz jakie¶ jadrysiowe ¼ród³a wiedzy o Che?
Podziel siê mo¿e byæ nawet po hiszpañsku.
Chêtnie poczytam jadrysiow± prawdê.

Jedyna prawda to jest to co ja pisze na psp. - Nie ma do tego ¿adnych linków. Moja wiedza pochodzi z filmów dokumentalnych, z encyklopedii i ró¿nych ksi±¿ek.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-05 01:57:57
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jadrys wrote:

[...]

No to podobnie jak nasza... :D
--
Pit

Data: 2010-02-05 20:37:39
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-05 02:57, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Niestety, wasza pochodzi prosto z internetowych biuletynów propagandowych., A powstaj± one jak grzyby po deszczu.  Ca³e te wasze m±dro¶ci na temat Che tkwi± pod kilkoma linkami.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-05 15:30:31
Autor: cirrus
Isakowicz-Zalewski korzysta z machiny "Holokaust inc."
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hkfd81$900$1news.onet.pl...

Chyba przede wszystkim z Viki. ;)

--
stevep

Data: 2010-02-05 20:38:57
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-05 15:30, cirrus pisze:
[...]

Nie u¿ywam...

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-04 14:53:38
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Jadrys wrote:

[...]

Kto powiedzia³, ¿e napominanie musi byæ przyjemne? Wrêcz przeciwnie, powinno byæ twarde i surowe, wszak to jest walka ze z³em - z grzechem (a nawet Grzechem Z). ;)

Moje nieznajomo¶æ rzeczy nie ma tu nic do rzeczy.

Ma. Bardzo wiele ma...

"Ja przychodzê zasiaæ miêdzy was nienawi¶æ..."

Zgadnij kto to powiedzia³ i o nienawi¶æ do kogo albo czego chodzi³o?
--
Pit

Data: 2010-02-04 16:10:30
Autor: Jadrys

Jadrys wrote:

[...]

Daj spokój, facet poczu³ ¿e nadesz³o jego 5 minut i chce zaistnieæ medialnie. I nie ma najmniejszych skrupu³ów ¿eby oskar¿aæ swoich kompanów.

Moje nieznajomo¶æ rzeczy nie ma tu nic do rzeczy.

Ma. Bardzo wiele ma...

"Ja przychodzê zasiaæ miêdzy was nienawi¶æ..."

Zgadnij kto to powiedzia³ i o nienawi¶æ do kogo albo czego chodzi³o?

Owszem, ten cytat nie jest mi obcy, jednak na obecn± chwilê nie kojarzê zupe³nie.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-04 14:48:09
Autor: cirrus
Isakowicz-Zalewski korzysta z machiny "Holokaust inc."
U¿ytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisa³ w wiadomo¶ci news:hkd0b6$k8i$2news.onet.pl...
Jadrys wrote:
[...]

To ju¿ lepiej niech ich napomina bassebalem. ;)

--
stevep

Isakowicz-Zalewski korzysta z machiny "Holokaust inc."