Isc do sadu czy dac sie skazac zaocznie?

Data: 2009-12-15 23:11:03
Autor: pmlb
Isc do sadu czy dac sie skazac zaocznie?
Kilka tygodni temu przez nieuwage/zmeczenie wyjechalem
z pracy na swiatlach postojowych zamiast normalnych.
(Byl dzien, bylo widno). Nim jakis usluzny kierowca zdazyl
mi zamrugac swiatlami zauwazylem kraweznika (bez
samochodu) machajacego lizakiem. (Bez swiatel jechalem
moze 50 m.)

Zamiast skrecic w bok i pojechac dalej i tyle by mnie
widzieli (w dodatku jechalem nie swoim autem!) podjechalem
pod kraweznika i sie zatrzymalem.

Odmowilem przyjecia mandatu; dostalem teraz wezwanie do
sadu i zastanwiam sie teraz czy isc czy nie isc. Szkoda mi
czasu; poza tym o wymiarze sprawiedliwosci zdanie mam jakie
mam. Czy niepojscie wiaze sie z jakimis konsekwencjami?

Bo on nie ciebie zatrzymywal ale mnie, ja jechalem bez swiatel, a ze zatrzymal sie jakis jelen i sie tym przyznal to zaplaci...
90% skazanych to ci co sami sie przyznali.
Trzeba bylo jechac dalej niech udowodni, ze miales tylko postojowe nawet jak by cie zaczeli scigac!
Ja na tej zasadzie zaplacilem 50zl bardzo dawno temu, zatrzymalem sie z dobrej woli, wiedzialem, ze nie jade szybko tylko przepisowo, policja zatrzymywala innego ktory polecial, ale, ze ja sie zatrzymalem to mnie skazowali na 50zl i 6 punktow karnych... oraz puczenie policjanta: pan zes sie zatrzymal to pan ma cos na sumieniu i pan zaplacisz. - to fakt autentyczny:)) Od tamtej pory zawsze czuje sie niewinny, niech scigaja i napisza w raporcie za co chcieli mnie zatrzymac i udowdnia, ze jestem winny, to oni maja zrobic przed sadem nie ja.

Isc do sadu czy dac sie skazac zaocznie?