Isia wyautowana!

Data: 2013-07-13 11:52:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Isia wyautowana!
To jakże smutna i poruszająca informacja. Oto w uznaniu zasług dla sztuki fotograficznej, znana tenisistka i równie znana wirtualna kochanka Jezusa Agnieszka “Isia” Radwańska, została wykluczona z zacnego grona Krucjaty Młodych. To organizator akcji “Nie wstydzę się Jezusa”, której panna Radwańska była ambasadorem.

Uznano, że pokazywanie się na fortografii z gołą dupą i lubieżnym uśmiechem, to postępowanie wysoce niemoralne. W komunikacie tego cnotliwego umysłowo towarzystwa czytamy, że  “smutny jest osobisty upadek pani Radwańskiej, która przekreśliła swoim postępowaniem własne słowa”. No cóż…

Przyznam, że większej wiochy to ja chyba nie widziałem. Cała ta Krucjata Młodych to musi być nieźle psychiczne towarzystwo. Jestem pewien, że oni nawet tych zdjęć nie widzeli, ale to akurat nie zaskakuje. Krytykujemy filmy których nie widzieliśmy, książki których nie czytaliśmy, ludzi których nie znamy i których w życiu nie widzieliśmy. To taka pojebana choroba pojebanych Polaczków.

Poza tym ten cały wasz bóg, którego tak kochacie i cenicie, stworzył człowieka nagim. Gdyby uznał, że to gorszące i chciał, by człowiek chodził odzianym, to na bank stworzyłby go w ubraniu. Wiec o co chodzi ciule? A panna Radwańska pozbawiona teraz – jak rozumiem – seksualnego towarzystwa Jezusa, znów będzie się migdalić tylko z trenerem. Jakie to smutne. I nudne!

http://tiny.pl/h61w8

Isia wyautowana!