Iskra-1 vs Franc: 0:1

Data: 2013-10-03 08:35:31
Autor: Franc
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Grupo,

Krótki opis o tym, jakim to bohaterem jestem i pokonałem system. :-)

Tak naprawdę chodzi mi o to, że sami policjanci wiedzą, że ISKA-1 jest do
rzyci i będzie trudno obronić swój pomiar.

Trasa Gniezno-Poznań. Jakieś 30 kilometrów przed Poznaniem zaczynają się na
prawo i lewo tereny zabudowane, hale magazynowe, światła, ograniczenia do
60 itp.

Jadę więc sobie, widzę ograniczenie do 60, to zwalniam i na przekraczając
znak widzę, że mam 65 (wyświetlacz cyfrowy w C4 -  nie ma mowy o pomyłce).
Dodatkowo widzę, że ładny kawałek dalej czai się pan policjant, który o
dziwo wychodzi i zatrzymuje do kontroli. OK - wiem ile jechałem, luzik. Podchodzi i pokazuje mi prędkość "88" przez opuszczoną szybkę. Od razu
przekazałem info, że ja mandatu nie przyjmuję. Potem standard - dokumenty
do kontroli. Coś popisał w jakimś bloczku (pierwszy raz widziałem takie
coś), dorzucił pod wąsem, że się "TVN naoglądałem".
Zaczyna wchodzić w dyskusję, że on mnie dwa razy mierzył, że może to w
sumie udowodnić i na pytanie, czy piszemy wniosek do sądu - odpowiedziałem
"proszę pisać". Po chwili oddał mi dokumenty, dał pouczenie i tyle. Mało się nie
roześmiałem w głos idąć do auta. Żona potem dopowiedziała, że stał centalnie pod linią wysokiego napięca.

Odmawiajcie przyjmowania mandatów z ISKRY, bo sami nie wiedzą co czynią. --
Franc

Data: 2013-10-03 08:47:54
Autor: masti
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 08:35:31 +0200 osobnik zwany Franc napisał:

Jadę więc sobie, widzę ograniczenie do 60, to zwalniam i na
przekraczając znak widzę, Ĺźe mam 65 (wyświetlacz cyfrowy w C4 -  nie ma
mowy o pomyłce)

ale wiesz, że jego dokładność jest taka sama jak analogowych? to nie są dane z GPS

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-03 11:04:59
Autor: Lewis
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 2013-10-03 10:47, masti pisze:
[...]

Dla niektórych osób analogowy jest mniej czytelny niż cyfrowy. Chodzi o zerknięcie na niego przez chwilę (wskazówka zmusza do myślenia i interpretacji odebranego wyniku, cyfrowy wyświetla gotowy wynik)

Lewis

Data: 2013-10-03 11:06:32
Autor: Franc
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Dnia Thu, 3 Oct 2013 08:47:54 +0000 (UTC), masti napisał(a):

[...]

Ależ oczywiście, że wiem o tym. Mam również pełną świadomość tego, że jadać na oponach oryginalnie
dołączonych przez producenta do auta (jakieś ENERGY coś tam) licznik
"zawyża" swoje wskazania o ileś tam procent. :-)

--
Franc

Data: 2013-10-03 12:05:55
Autor: anacron
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 03.10.2013 10:47, masti pisze:
[...]

A wiesz, Ĺźe zawsze zawyĹźa? :)

--
anacron

Data: 2013-10-03 12:10:57
Autor: J.F
Iskra-1 vs Franc: 0:1
UĹźytkownik "anacron"  napisał w wiadomości
[...]

Pod warunkiem jazdy na prawidlowym rozmiarze opon, i pod warunkiem ze nic sie w komputerze nie zmienilo, no i ... przeczytac w instrukcji czy nie jest wrazliwy na zaklocenia el-m :-)

J.

Data: 2013-10-03 08:49:40
Autor: anacron
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 03.10.2013 08:35, Franc pisze:
[...]

Z Iskry-1, Rapida 1a, Rapida2ka i K-15. Tak wiedzą. Takich historyjek
mam na e-mailu dziesiątki co tydzień z podziękowaniami. Przy okazji jak
traficie na Adama Rakowskiego z Gnieźnieńskiej drogówki, to możecie go
pozdrowić ode mnie i podziękować, bo dzięki jego głupocie zacząłem
szukać jak udowodnić mu, że nie miał racji, a znalazłem, co znalazłem.

--
anacron

Data: 2013-10-07 11:05:56
Autor: Gregoriusx
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 2013-10-03 08:49, anacron pisze:

[...]

To ja mam jeszcze jeden temat do przerobienia - miejsca pomiaru (oznaczone tablicami) w sąsiedztwie linii przesyłowych

Przykład:

http://www.instantstreetview.com/2ormv0z3t19njz2u4zn1z2u

SM lubi sobie stawać centralnie pod linią WN (o ile dobrze rozpoznaje 110 kV) mniej więcej w miejscu gdzie na zdjęciu stoi żółta wywrotka i beztrosko cyka fotki.

--
Gregorius

Data: 2013-10-03 08:58:18
Autor: Artur Maśląg
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 2013-10-03 08:35, Franc pisze:
Grupo,

Krótki opis o tym, jakim to bohaterem jestem i pokonałem system. :-)

Pogratulować :)

Tak naprawdę chodzi mi o to, że sami policjanci wiedzą, że ISKA-1 jest do
rzyci i będzie trudno obronić swój pomiar.

Zdaje się, że to jednak nie tak prosto...

(...)
Po chwili oddał mi dokumenty, dał pouczenie i tyle. Mało się nie
roześmiałem w głos idąć do auta.
Żona potem dopowiedziała, że stał centalnie pod linią wysokiego napięca.

Czyli dokonywał pomiarów niezgodnie z instrukcją. Pytanie tylko czy
robią to celowo, z głupoty, czy nieznajomości warunków użytkowania
tego patentu.

Odmawiajcie przyjmowania mandatów z ISKRY, bo sami nie wiedzą co czynią.

Można, ale nie znaczy to, że odmowa będzie skuteczna.

Data: 2013-10-03 09:06:53
Autor: anacron
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 03.10.2013 08:58, Artur Maśląg pisze:
Można, ale nie znaczy to, że odmowa będzie skuteczna.

Policjant: A ile Pan jechał?
Kierowca: A w którym dokładnie miejscu?

:D

--
anacron

Data: 2013-10-03 16:03:30
Autor: BartekK
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 2013-10-03 09:06, anacron pisze:
W dniu 03.10.2013 08:58, Artur Maśląg pisze:
Można, ale nie znaczy to, że odmowa będzie skuteczna.

Policjant: A ile Pan jechał?
Kierowca: A w którym dokładnie miejscu?
Tak to jest, jak policjant zatrzymuje fizyka kwantowego ;)

Data: 2013-10-03 11:12:09
Autor: J.F
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Użytkownik "Franc"  napisał w wiadomości
Krótki opis o tym, jakim to bohaterem jestem i pokonałem system. :-)
Tak naprawdę chodzi mi o to, że sami policjanci wiedzą, że ISKA-1 jest do
rzyci i będzie trudno obronić swój pomiar.

Obronic to akurat bedzie bardzo latwo  - "nacisnalem przycisk i na wyswietlaczu pojawilo sie 80, a wolno 50".
I na tej podstawie sad cie skaze.
No chyba ze sie sad naogladal telewizji, albo tez mial kiedys stycznosc z Iskra :-)

Co innego jak bedziesz mial tarcze z tachografu, a moze i zapis z GPS wystarczy.

No chyba ze ... spytac swiadka "pamietajac o odpowiedzialnosci za skladanie falszywych zeznan prosze odpowiedziec - jak czesto pana radar pokazuje tak niewiarygodne wyniki ze nawet pan odstepuje od ukarania".

J.

Data: 2013-10-03 11:18:17
Autor: Franc
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Dnia Thu, 3 Oct 2013 11:12:09 +0200, J.F napisał(a):

[...]
Byłbym walczył.

Co innego jak bedziesz mial tarcze z tachografu, a moze i zapis z GPS wystarczy.
No skąd bym miał mieć :-)
No chyba ze ... spytac swiadka "pamietajac o odpowiedzialnosci za skladanie falszywych zeznan prosze odpowiedziec - jak czesto pana radar pokazuje tak niewiarygodne wyniki ze nawet pan odstepuje od ukarania".
Poszedłbym w kierunku faktu błędnego pomiaru z powodu złego sposoby
przeprowadzania pomiaru - linia wysokiego napięcia bezpośrednio nad
policjantem, samochody dookoła (za mną, przejeźdzające obok). :-)

--
Franc

Data: 2013-10-03 11:28:02
Autor: J.F
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Użytkownik "Franc"  napisał w wiadomości grup
[...]

Walczyc to ty se mozesz ... choc masz dobra zone i wystarczy fotka ze stali pod kablem :-)

Co innego jak bedziesz mial tarcze z tachografu, a moze i zapis z GPS
wystarczy.
No skąd bym miał mieć :-)

Rozne rzeczy ludzie maja :-)
Akurat sporo nawigacji potrafi slad nagrac, tylko ze to dowod zaden, bo latwo zmienic.

[...]

A jakby linii nie bylo ?
Ty twierdzisz ze inne pojazdy byly, policjant ze tylko jeden widzial, zreszta w instrukcji chyba pisza ze Iskra pozwala na pomiar najszybszego w grupie.

P.S. W zabudowanym chyba czesto po poboczu idzie prad, wiec moze do urzedu po mape i pokazac ze stali dokladnie nad kablem, o ile nie wystarczy fotka ze pod drutami  :-)

J.

Data: 2013-10-03 11:34:03
Autor: Franc
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Dnia Thu, 3 Oct 2013 11:28:02 +0200, J.F napisał(a):

A jakby linii nie bylo ?
Ty twierdzisz ze inne pojazdy byly, policjant ze tylko jeden widzial, zreszta w instrukcji chyba pisza ze Iskra pozwala na pomiar najszybszego w grupie.
Kiedy obok przejeźdzały inne samachody - to może im mierzył :-)
No i bym poszedł jeszcze, że ISKRA-1 nie identyfikuje pojazdu, a powinna
zgodnie z prawem.
 --
Franc

Data: 2013-10-03 12:06:01
Autor: J.F
Iskra-1 vs Franc: 0:1
[...]

Ale to ty tak mowisz, a funkcjonariusz panstwowy mowi ze byl tylko jeden :-)

No i bym poszedł jeszcze, że ISKRA-1 nie identyfikuje pojazdu, a powinna
zgodnie z prawem.

Cztery pasy tam ?
Czy te "obok" to w druga strone ?
Je Iskra chyba identyfikuje - w sensie - pokazuje ze zmierzyla predkosc zblizania.

J.

Data: 2013-10-03 12:13:33
Autor: Franc
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Dnia Thu, 3 Oct 2013 12:06:01 +0200, J.F napisał(a):

Kiedy obok przejeźdzały inne samachody - to może im mierzył :-)
Ale to ty tak mowisz, a funkcjonariusz panstwowy mowi ze byl tylko jeden :-)
Na szczęście sam nie jechałem :-)

No i bym poszedł jeszcze, że ISKRA-1 nie identyfikuje pojazdu, a powinna
zgodnie z prawem.
Cztery pasy tam ?
Czy te "obok" to w druga strone ?
Obok to drugą stronę, za mną też były.
Je Iskra chyba identyfikuje - w sensie - pokazuje ze zmierzyla predkosc zblizania.
Nawet nie wiem. "Prędkość" widziałem, pewnie sekundy też się odliczały, ale
to nie jest identyfikacja pojazdu.

--
Franc

Data: 2013-10-03 12:43:02
Autor: J.F
Iskra-1 vs Franc: 0:1
[...]

Ale funkcjonariuszowi sad uwierzy bardziej niz zonie :-)
Zreszta sam potwierdzisz ze widziales 88 :-)

[...]

Jesli jeden sie oddala, drugi zbliza, a radar pokazuje ze predkosc tego zblizajacego .... to cie sad z czystym sumieniem skaze :-)

J.

Data: 2013-10-03 12:53:16
Autor: Franc
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Dnia Thu, 3 Oct 2013 12:43:02 +0200, J.F napisał(a):

Na szczęście sam nie jechałem :-)
Ale funkcjonariuszowi sad uwierzy bardziej niz zonie :-)
Akurat u mnie jest troszeczkę inaczej(chodzi mi o wiarygodność żony przed
sądem), ale to nie powinno mieć znaczenia

Zreszta sam potwierdzisz ze widziales 88 :-)
Ja nie twierdzę, że nie widziałem na ISKRZE 88, ja twierdzę, że to było źle
zmierzone - na pewno tyle nie jechałem.

[...]
Pozwól, że podkreślę specjalnie - podważam prawidłowość wykonanego pomiaru
- złe miejce, niezgodnie z instrukcją. Takie duperele jak brak
identyfikacji pojazdu to dodałbym extra.

--
Franc

Data: 2013-10-03 13:27:45
Autor: Myjk
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Thu, 3 Oct 2013 12:53:16 +0200, Franc
Pozwól, że podkreślę specjalnie - podważam prawidłowość wykonanego pomiaru
- złe miejce, niezgodnie z instrukcją. Takie duperele jak brak
identyfikacji pojazdu to dodałbym extra.

O co będziesz wnioskować przed sądem?
Obniżenie kary, czy całkowite jej zniesienie?

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-10-03 13:41:29
Autor: Franc
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Dnia Thu, 3 Oct 2013 13:27:45 +0200, Myjk napisał(a):

[...]

Bym wnioskował o całkowite zniesienie, podając powód "nieprawidłowy
pomiar". :-)

--
Franc

Data: 2013-10-03 14:02:54
Autor: Myjk
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Thu, 3 Oct 2013 13:41:29 +0200, Franc
Bym wnioskował o całkowite zniesienie, podając powód "nieprawidłowy pomiar". :-)

I to się trochę kłóci. Ja całkowicie rozumiem obronę przed niesprawiedliwym
pomiarem -- ale już zupełnie nie rozumiem tak skrajnej walki. Wiesz, że
popełniłeś wykroczenie, a jednak chcesz by Cię z niego całkowicie zwolnić,
tylko dlatego że prawo jest niedoskonałe. Wg mnie tak właśnie powinno się walczyć o swoje prawa, sprowadzać sytuację
do stanu faktycznego, a nie rozjeżdżać wszsytko jak leci. Jak odbudują
prawo tak jak trzeba, to wszyscy znajdziemy się w ciemnej d... bo nie
będzie jak uciekać.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-10-03 09:05:26
Autor: kogutek444
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu czwartek, 3 października 2013 14:02:54 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
Thu, 3 Oct 2013 13:41:29 +0200, Franc > Bym wnioskował o całkowite zniesienie, > podając powód "nieprawidłowy pomiar". :-)

[...]

Podejrzewam że stosunkowo szybko powstaną jakieś poprawki do kulawego prawa jakie teraz jest. Możliwe że zrezygnują z archaicznych i mało wydajnych pomiarów robionych przez człowieka. Przyszłość to pomiary odcinkowe. To duży hurt w stosunku do pomiarów ręcznych i fotoradarami stacjonarnymi. Urządzenia są już zamontowane na wszystkich drogach na których pobierane jest myto od ciężarówek. Według mnie jest bardzo prawdopodobne że pojawia się jakieś kosmetyczne zapisy o odpowiedzialności właściciela pojazdu. Wprowadzi to ten rzad i parlament bo zapewne są już umówieni że przegrają. Dzisiejsza opozycja do wyborów będzie darła ryja. A po wyborach oczywiście nic nie zmieni.. Z wyjątkiem atestowanego źródła czasu systemy oparte na pomiarze odcinkowym nie potrzebują żadnych badać, homologacji, dopuszczeń itp.

Data: 2013-10-03 18:15:03
Autor: PlaMa
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 2013-10-03 18:05, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Ha, a jeszcze rok temu szef ITD łapany na popieprzeniu po trasie twierdził, że pomiar odcinkowy (między słupkami milowymi) jest niewiarygodny i tylko radary lub pochodne mogą dobrze ocenić prędkość :)

No ale właśnie - złapią mnie na odcinkowym i mandat dadzą za ile przekroczoną prędkość? W końcu mogłem zapieprzać 210km/h a potem skoczyć do Maca na burgera... coś to rąk i nóg nie ma...

Data: 2013-10-03 09:32:04
Autor: kogutek444
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu czwartek, 3 października 2013 18:15:03 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:
> [...]

No ale właśnie - złapią mnie na odcinkowym i mandat dadzą za ile przekroczoną prędkość? W końcu mogłem zapieprzać 210km/h a potem skoczyć do Maca na burgera... coś to rąk i nóg nie ma...

ma sens. Celem nie jest zarobienie kasy na mandatach a ograniczenie liczby wypadków. To co zbierają z mandatów to jakaś mało istotna kwota w stosunku z wydatkami budżetu związanymi z wypadkami. Ludzie jeżdżą szybciej niż wolno bo chcą szybciej dojechać. Jak nie da się szybciej dojechać to przekraczanie prędkości straci sens.

Data: 2013-10-03 19:53:25
Autor: z
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 2013-10-03 18:32, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Na prawdę myślisz że jest jakiś _CEL_, pomysł, wizja... abo chociaż nieśmiałe światełko do którego trzeba dążyć? Przecież to banda zapszańców patrzących tylko na słupki poparcia, na przyszłość swojej rodziny (najlepiej aż do wnuków) Tylko trwać i trwać. A jak jest jakiś powód (jakieś badania, dyrektywa unijna) to wycierają sobie gębę bezpieczeństwem żeby tylko powiększać biurojrację której przecież płacić trzeba.

PS. Dzisiaj z innej beczki ale w tym samym stylu. Będą zakazy palenia w piecach węglem bo zatrute powietrze w miastach. Będzie nowa ustawa, przepis. Będziemy wielcy i ekologiczni. A że biedota zamiast palić dobrej jakości węgelm będzie paliła co popadnie razem ze śmieciami to już szczegół.
Takie są cele i takie myślenie. TFUUU

Data: 2013-10-03 22:39:02
Autor: J.F.
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Dnia Thu, 03 Oct 2013 19:53:25 +0200, z napisał(a):
[...]

I myslisz ze w celu slupkow stawiaja te fotoradary ?
Tylu obywateli popiera sciganie piratow ? Mnie sie tam wydaje ze wsrod nich wielu ma swoje idee fix, ktore
realizuje jak juz jest przy wladzy. A im wieksza fiksacja, tym wieksze
poparcie - no ale coz, taka juz jest ta nieojrzala demokracja ... a
wychodzi na to ze dojrzala tez.

Ale jesli chodzi o FR ... czy Unia w tym swoich paluchow nie maczala ?
Jakies dyrektywy, umowy, dotacje, kary ?
[...]

Ale trzeba przyznac ze czasem taki jeden weglowy piec potrafi
zasmrodzic okolice ...

J.

Data: 2013-10-03 13:57:22
Autor: kogutek444
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu czwartek, 3 października 2013 22:39:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

wychodzi na to ze dojrzala tez.

Ale jesli chodzi o FR ... czy Unia w tym swoich paluchow nie maczala ?

Jakies dyrektywy, umowy, dotacje, kary ? > PS. Dzisiaj z innej beczki ale w tym samym stylu. Będą zakazy palenia w > piecach węglem bo zatrute powietrze w miastach. Będzie nowa ustawa, > przepis. Będziemy wielcy i ekologiczni. A że biedota zamiast palić > dobrej jakości węgelm będzie paliła co popadnie razem ze śmieciami to > już szczegół.

> Takie są cele i takie myślenie. TFUUU

Ale trzeba przyznac ze czasem taki jeden weglowy piec potrafi

zasmrodzic okolice ...

J.

jasne że Unia maczała w tym paluchy, kasy też sypnęli. Ale oni  nie z życzliwości albo że nas lubią. swój interes załatwiają. 600 lat zachód pracował żeby tak wytresować niewolników żeby dalej byli niewolnikami i robili co władza chce ale żeby myśleli że nie są niewolnikami. I taki Niemiec albo inny Francuz przyjedzie do Polski i zobaczy że na znaku 50 a wszyscy jadą od 80 wzwyż. To co on sobie pomyśli. Że tutaj jest wolność a te wszystkie bzdety co mu do głowy kładli że u nich jest wolność to chuja prawda. To mu zwyczajnie nie można pokazać niewygodnych dla władzy sytuacji.

Data: 2013-10-05 19:39:14
Autor: Axel
Iskra-1 vs Franc: 0:1

wrote in message news:31c8f36b-8238-4ce0-bde3-c4e8ab28ff9fgooglegroups.com...

[...]

Co pomysli? "Oooo, u nas w Niemczech to na 50-tce jeżdżą 60-70, a 80 to rzadko, ale też się zdarza..."

--
Axel

Data: 2013-10-03 22:51:36
Autor: Tomasz Pyra
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Dnia Thu, 3 Oct 2013 22:39:02 +0200, J.F. napisał(a):

Ale trzeba przyznac ze czasem taki jeden weglowy piec potrafi
zasmrodzic okolice ...

Opalany węglem to nie jest problem.
Problemem są piece opalane śmieciami.

Data: 2013-10-03 21:23:57
Autor: jerzu
Iskra-1 vs Franc: 0:1
On Thu, 3 Oct 2013 09:05:26 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com wrote:

Urządzenia są już zamontowane na wszystkich drogach na których pobierane jest myto od ciężarówek.

Tak? Ciekawe...

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-10-03 12:42:52
Autor: kogutek444
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu czwartek, 3 października 2013 21:23:57 UTC+2 użytkownik jerzu napisał:
On Thu, 3 Oct 2013 09:05:26 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com wrote:

>Urządzenia są już zamontowane na wszystkich drogach na których pobierane jest myto od ciężarówek.

Tak? Ciekawe...

-- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Przespałeś jak mówili że na bramkach są kamery i one są odpowiedzialne za rozpoznawanie numerów.

Data: 2013-10-03 21:43:20
Autor: jerzu
Iskra-1 vs Franc: 0:1
On Thu, 3 Oct 2013 12:42:52 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com wrote:

Przespałeś jak mówili że na bramkach są kamery i one są odpowiedzialne za rozpoznawanie numerów.

Są, ale nie na wszystkich bramkach.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-10-03 13:03:51
Autor: kogutek444
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu czwartek, 3 października 2013 21:43:20 UTC+2 użytkownik jerzu napisał:
> [...]

>Przespałeś jak mówili że na bramkach są kamery i one są odpowiedzialne za rozpoznawanie numerów.

Kiedyś założą na wszystkich. W tv gadająca głowa twierdziła ze robią zdjęcie każdemu samochodowi na wypadek reklamacji.

Data: 2013-10-04 08:49:50
Autor: masti
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 13:03:51 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

W dniu czwartek, 3 paĹşdziernika 2013 21:43:20 UTC+2 uĹźytkownik jerzu
napisał:
> [...]

Kiedyś założą na wszystkich. W tv gadająca głowa twierdziła ze robią
zdjęcie każdemu samochodowi na wypadek reklamacji.

nie założą bo jest to dużo droższe niż zwykła bramka
zwykła :
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/28341/viatoll_brama_640.jpeg
kontrolna:
<http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-690/-550/
faktonline/635015374847287991.jpg>

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-04 03:02:45
Autor: kogutek444
Iskra-1 vs Franc: 0:1

napisał:

> [...]

> zdjęcie każdemu samochodowi na wypadek reklamacji.

nie założą bo jest to dużo droższe niż zwykła bramka

-- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

ie.
Jak nie jak tak. Pokazałeś zdjęci ze jest i piszesz że nie ma i nie będzie. Drożej niż samochód z fotoradarem i pensjami obsługi kosztować kilka kamer z oprogramowaniem nie będzie. Za równowartość samochodu z rejestratorem można nie jedną a kilka bram uzbroić.

Data: 2013-10-04 10:27:32
Autor: masti
Iskra-1 vs Franc: 0:1

jednak Twoja głupota poraża.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-04 03:40:58
Autor: kogutek444
Iskra-1 vs Franc: 0:1

napisał:

> [...]

> rejestratorem można nie jedną a kilka bram uzbroić.

jednak Twoja głupota poraża.

-- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

Twoje zachowanie to agresja z przeniesieniem. Tak to się w medycynie nazywa. Jesteś wkurwiony bo wiesz że to zrobią. A masz pretensję do mnie chociaż nie mam z tym nic wspólnego z wyjątkiem tego że tym powiedziałem.

Data: 2013-10-04 10:49:23
Autor: masti
Iskra-1 vs Franc: 0:1

napisał:

> [...]

> kilka kamer z oprogramowaniem nie będzie. Za równowartość samochodu z

> rejestratorem można nie jedną a kilka bram uzbroić.

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

[...]

psycholog też z Ciebie do niczego. Nie jestem "wkurwiony" tylko śmiech mine ogarnia jak nie umiesz przeczytać paru zdań ze zrozumieniem. Ale w sumie czego się można spodziewać po kimś kto nie umie uzyć czytnika

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-04 04:16:30
Autor: kogutek444
Iskra-1 vs Franc: 0:1

napisał:

> [...]

-- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

Teraz to ja się uśmiałem.

Data: 2013-10-03 14:20:35
Autor: Franc
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Dnia Thu, 3 Oct 2013 14:02:54 +0200, Myjk napisał(a):

[...]

Widzisz, musiałbym tak iść, bo moim przekreczniem było wjechanie 65/60 - co
możnaby potraktować mandatem do 100 / 1 pkt. Gdyby tak poszedł policjant i
tak wykazała ISKRA to raczej bym się nie kłócił, bo wiem, że 60 to maks :-)

IMHO te 65/60 nadawło się właśnie na pouczenie, bo 65 to miałem na swoim
prędkościomierzu co może być zawyżoną prędkością.

Skoro policjant do mnie 88/60 to właśnie szedłbym po bandzie podważając sam
fakt prawidłowego / nieprawidłowego pomiaru - bez wniakania "o ile"
nieprawidłowy pomiar to był.

Wiesz MYJK, ja to odbieram jako małą wojnę oni-my. Skoro tak się ewidetnie
podłożyli plus mam ewidenty przykład złego pomiaru - sorry, ale szedłym jak
bezmyślny taran. :-)

--
Franc

Data: 2013-10-03 14:46:32
Autor: Artur Maśląg
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 2013-10-03 14:20, Franc pisze:
(...)
[...]

W kwestii formalnej - czy aby nie 0 punktów i do 50zł?

Data: 2013-10-03 16:12:18
Autor: PlaMa
Iskra-1 vs Franc: 0:1
[...]

chwile - to nie ma już zasady błędu pomiaru? Mnie na prawku tłumaczyli, że +- 5-7km to może pomylić się zarówno mój licznik jak i urządzenie pomiarowe policji.

Data: 2013-10-03 17:50:57
Autor: John Kołalsky
Iskra-1 vs Franc: 0:1

Użytkownik "PlaMa" <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl>

[...]

....a teraz tłumaczą, że fotoradar nie myli się a prędkościomierz w ogóle nie mierzy prędkości  :-)

Data: 2013-10-03 16:09:56
Autor: PlaMa
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 2013-10-03 12:06, J.F pisze:

[...]

Ja bym raczej zarządał wskazania, że to pomiar mojego samochodu. Sąd uwirzy na słowo niebieskiemu, że to ten i na pewno dobrze pomierzone?

Data: 2013-10-03 17:11:02
Autor: J.F
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Użytkownik "PlaMa"  napisał w wiadomości
[...]

Jesli sie pytasz - to uwierzy na 99% :-)

J.

Data: 2013-10-03 12:07:34
Autor: anacron
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 03.10.2013 11:34, Franc pisze:
[...]

Panie Policjancie, skąd Pan wie, że prędkości wskazana na urządzeniu
jest moją, miernik mail Panu wysłał, powiedział na ucho? :)

--
anacron

Data: 2013-10-03 16:06:30
Autor: PlaMa
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 2013-10-03 08:35, Franc pisze:

Krótki opis o tym, jakim to bohaterem jestem i pokonałem system. :-)
Jadę więc sobie, widzę ograniczenie do 60, to zwalniam i na przekraczając
znak widzę, że mam 65 /.../ kawałek dalej czai się pan policjant, który /.../
podchodzi i pokazuje mi prędkość "88"
Żona potem dopowiedziała, że stał centalnie pod linią wysokiego napięca.

Powiedzcie mi - czy te fotoradary mają jakieś logi kiedy mirzyły prędkość? W sensie czy możliwe jest, że zrobią sobie pierwszy pomiar  i omandatują tym poamiarem 4 kolejne samochody? W sumie jak patrze po zdjęciach to tam tylko wyświetlacz prędkości jest. Żadnej identyfikacji - ani wizualnej ani nawet czasowej.

Odmawiajcie przyjmowania mandatów z ISKRY, bo sami nie wiedzą co czynią.

chyba trzeba

Data: 2013-10-03 16:12:18
Autor: Lewis
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 2013-10-03 16:06, PlaMa pisze:
[...]

Pokazuje prędkość a po wciśnięciu guziczka czas w sekundach od pomiaru.

Lewis

Data: 2013-10-03 20:00:38
Autor: Cavallino
Iskra-1 vs Franc: 0:1

Użytkownik "Franc" <wp@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:llgtjp1914jr.87whq654e5w3.dlg@40tude.net...
[...]

Nic podobnego.
Oczywiście zakładając, że jeździ się jak człowiek, czyli S-5.
Ale tak czy tak, nawet na DK 95 tereny zabudowane zaczynają się max 10 km od Poznania.
30 km od Poznania to byłbyś między Gnieznem a Pobiedziskami.

Data: 2013-10-03 21:10:00
Autor: Franc
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Dnia Thu, 3 Oct 2013 20:00:38 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Pojechałem starą drogą krajową. GPS mnie chciał właśnie boczkiem puścić,
ale jakoś się nie posłuchałem i pojechałem prosto.

Co do odległości to masz rację - musiało ty być to gdzieś pomiędzy
Pobiedziskami a Kobylnicą :-)

--
Franc

Data: 2013-10-05 18:25:03
Autor: Cavallino
Iskra-1 vs Franc: 0:1

Użytkownik "Franc" <tnij@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1iopp8u214ubx$.152ohfditlob1.dlg@40tude.net...
[...]

Jak magazyny, to raczej Janikowo, czyli między Kobylnicą a Poznaniem.
Bardzo możliwe że w samej Kobylnicy - tam są światła i teren zabudowany.

Data: 2013-10-03 20:15:12
Autor: Krzysztof 45
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 2013-10-03 08:35, Franc pisze:
Grupo,

Krótki opis o tym, jakim to bohaterem jestem i pokonałem system. :-)

Gratulacje :)

Nie czytam calega wątku, ale ciekawe czy poniektórym betonom poglądy się zmieniły, czy zaś na swoją modłę trollują  LOL

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Iskra-1 vs Franc: 0:1