Iskra-1 vs Franc: 0:1

Data: 2013-10-03 08:58:18
Autor: Artur Maśląg
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 2013-10-03 08:35, Franc pisze:
Grupo,

Krótki opis o tym, jakim to bohaterem jestem i pokonałem system. :-)

Pogratulować :)

Tak naprawdę chodzi mi o to, że sami policjanci wiedzą, że ISKA-1 jest do
rzyci i będzie trudno obronić swój pomiar.

Zdaje się, że to jednak nie tak prosto...

(...)
Po chwili oddał mi dokumenty, dał pouczenie i tyle. Mało się nie
roześmiałem w głos idąć do auta.
Żona potem dopowiedziała, że stał centalnie pod linią wysokiego napięca.

Czyli dokonywał pomiarów niezgodnie z instrukcją. Pytanie tylko czy
robią to celowo, z głupoty, czy nieznajomości warunków użytkowania
tego patentu.

Odmawiajcie przyjmowania mandatów z ISKRY, bo sami nie wiedzą co czynią.

Można, ale nie znaczy to, że odmowa będzie skuteczna.

Data: 2013-10-03 09:06:53
Autor: anacron
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 03.10.2013 08:58, Artur Maśląg pisze:
Można, ale nie znaczy to, że odmowa będzie skuteczna.

Policjant: A ile Pan jechał?
Kierowca: A w którym dokładnie miejscu?

:D

--
anacron

Data: 2013-10-03 16:03:30
Autor: BartekK
Iskra-1 vs Franc: 0:1
W dniu 2013-10-03 09:06, anacron pisze:
W dniu 03.10.2013 08:58, Artur Maśląg pisze:
Można, ale nie znaczy to, że odmowa będzie skuteczna.

Policjant: A ile Pan jechał?
Kierowca: A w którym dokładnie miejscu?
Tak to jest, jak policjant zatrzymuje fizyka kwantowego ;)

--
| Bartłomiej Kuźniewski

Iskra-1 vs Franc: 0:1