Iskra-1 vs Franc: 0:1

Data: 2013-10-03 20:00:38
Autor: Cavallino
Iskra-1 vs Franc: 0:1

Użytkownik "Franc" <wp@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:llgtjp1914jr.87whq654e5w3.dlg@40tude.net...
Grupo,

Krótki opis o tym, jakim to bohaterem jestem i pokonałem system. :-)

Tak naprawdę chodzi mi o to, że sami policjanci wiedzą, że ISKA-1 jest do
rzyci i będzie trudno obronić swój pomiar.

Trasa Gniezno-Poznań. Jakieś 30 kilometrów przed Poznaniem zaczynają się na
prawo i lewo tereny zabudowane, hale magazynowe, światła, ograniczenia do
60 itp.

Nic podobnego.
Oczywiście zakładając, że jeździ się jak człowiek, czyli S-5.
Ale tak czy tak, nawet na DK 95 tereny zabudowane zaczynają się max 10 km od Poznania.
30 km od Poznania to byłbyś między Gnieznem a Pobiedziskami.

Data: 2013-10-03 21:10:00
Autor: Franc
Iskra-1 vs Franc: 0:1
Dnia Thu, 3 Oct 2013 20:00:38 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Pojechałem starą drogą krajową. GPS mnie chciał właśnie boczkiem puścić,
ale jakoś się nie posłuchałem i pojechałem prosto.

Co do odległości to masz rację - musiało ty być to gdzieś pomiędzy
Pobiedziskami a Kobylnicą :-)

--
Franc

Data: 2013-10-05 18:25:03
Autor: Cavallino
Iskra-1 vs Franc: 0:1

Użytkownik "Franc" <tnij@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1iopp8u214ubx$.152ohfditlob1.dlg@40tude.net...
[...]

Jak magazyny, to raczej Janikowo, czyli między Kobylnicą a Poznaniem.
Bardzo możliwe że w samej Kobylnicy - tam są światła i teren zabudowany.

Iskra-1 vs Franc: 0:1