Islam - second hand religion. Islam - religia z drugiej ręki.

Data: 2010-01-01 17:06:28
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Islam - second hand religion. Islam - religia z drugiej ręki.
Islam - second hand religion. Islam - religia z drugiej ręki.

Ostatnim czasem zastanawiałem się sporo nad faktem, że do Żydów i
do Katolików sam Bóg się trudził niestrudzenie namawiać, kiedy to
Arabów odwiedzał tylko pośrednik. To tak jakby katolicki misjonarz
pojechał nawracać kraj Arabów na katolicyzm, lecz tak strasznie brzydził
się Arabami i taki straszny wstręt do tych ludzi odczuwał, że zamiast
samemu potrudzić się do rozmowy z nimi wysłał w swoje miejsce do nich
swojego pucybuta sługę. Ten zaś zaniósł im słowo święte z jego drugiej
służalczej ręki. Alternatywą jest tylko wyłącznie, że to nie Bóg brzydzący się
i odczuwający wstręt do Muzułmanów to był, lecz Szatan. Wówczas
logicznie Szatan uzurpujący sobie władzę Boga schował swoją identyfikację
przez Muzułmanami wysyłając do Mahometa upadłego archanioła Gabriela,
którego udało się Szatanowi przekupić. Jakby nie patrzyć, czy Islam to
religia od Boga czy od Szatana to jedno można o tej religii stwierdzić
stanowczo. To religia z drugiej ręki.

Jak widać Islam to towar z natury WYBRAKOWANY.

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Data: 2010-01-01 19:24:16
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Fri, 01 Jan 2010 17:06:28 +0000, pan Piotr Glownia h. Godzyamba wrote:

[...]

Także widzi mi się, że ryje islamskich świń takie wrednie brzydkie
Bogu/Szatanowi tych Muzułmanów, że kazał im je szmatami zakrywać. Tylko,
że islamskie świnie pilnując swoje kobiety by się zakrywały dokładnie
to tych turbanowych ręczników na swoje własne zarośnięte brudne ryje
nie nakładają. Pewnie myślą, że są tacy piękni Adonisi, że szkoda im
własne ryjki czymś więcej oprócz brody już przykrywać.
:)

Data: 2010-01-01 23:25:55
Autor: daniloff
Islam - second hand religion. Islam - religia z drugiej reki.

"pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:pan.2010.01.01.17.06.54polew.ej...
[...]

Nie drugorzedna ale  tylko trzeciorzedna bo pod tym kontem widztna drugorzedna religja jest chrzesjanstwo przeciez otrzymali ja nie od Boga ale tylko od jego syna.
I tylko judaizm jest religja pirwsza wsrod wszystkich bo otrzymana jest od wlasnie od Boga

Jak widać Islam to towar z natury WYBRAKOWANY.

Data: 2010-01-01 21:30:17
Autor: Leslaw Malesz

"daniloff" <mdaniloff@yandex.ru> schrieb im Newsbeitrag

"pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej>
???????/???????? ? ???????? ?????????:
> [...]

wlasnie od Boga

> Jak widać Islam to towar z natury WYBRAKOWANY.

   jasne od NIEGO osobiscie - boze co to za jakis wyjatkowo glupi chuj
   ten ,daniloff'? :-)))

   ar

Data: 2010-01-01 23:52:58
Autor: daniloff
Islam - second hand religion. Islam - religia z drugiej reki.

"Leslaw Malesz" <a_rem@poczta.onet.pl> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:2dbdd$4b3e5b5b$54702a04$2733news.chello.at...

Jahweh cie ukara, heretyka bezwstydnego. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-01-01 22:06:41
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Fri, 01 Jan 2010 23:25:55 +0300, daniloff wrote:

[...]

Faktycznie to by się niemalże zgadzało. Jest tylko jedno ale.
Tak się składa, że chrześcijaństwo było prześladowane przez Rzymian
za cichym przyzwoleniem Żydów. Pewnego dnia pewien pretendent do
tronu Imperium Rzymu miał odwiedziny w nocy przed ważną bitwą, która
miała rozstrzygnąć czy miał stać się następnym cesarzem Rzymu, czy też
nie. Jak rozumiem to nie był syn, który go odwiedził, lecz sam Bóg.
Wydarzenie wywarło tak wielkie wrażenie na tym nieszczęśliwym
urodzonym chrześcijanożercy, że nie tylko że obrał krzyż za swój symbol,
uczynił katolicyzm państwową główną religią Rzymu, lecz nawet na łożu
śmierci przeszedł sam na chrześcijaństwo.

Islam nie miał i nie ma proroka Mahometa 2. Islam nawet przewiduje,
że po proroku Mahomecie 1 nie ma być żadnego innego
prawdziwego proroka Islamu, oprócz Antychrysta, który będzie dzieckiem
Szatana. Przewiduje także, że wszyscy przyszli "prorocy" nie będą
prorokami, lecz przywódcami politycznymi, którzy będą mieć właściwe
przeczucia.

Chrześcijaństwo i Mojżeszowi przewidują nadejście Baranka Bożego.
Proroka, Mesjasza i Drugie Wcielenie Jezusa Chrystusa, który pokona
Antychrysta i będzie rządził światem. Jak widać Islam nie będzie według
tych religijnych przepowiedni istniał jako religia po pokonaniu Antychrysta.
Islam zostanie unicestwiony razem z Antychrystem przez drugie
wcielenie Jezusa Chrystusa.

Tam są także przepowiednie o 3 wielkich wodzach na miarę Chengi Khana
przepowiedziane przez Nostradamusa, którzy będą wojnę na planecie
Ziemi tworzyć przed przyjściem Antychrysta. 2 mieliśmy. 3 ma przyjść
z Azji.

Jak się zsumuje wszystkie proroctwa z faktami znanymi z życia jasne się
staje, że jeśli Islam bieżąco nie służy wprost Szatanowi, to będzie to
robił z nadejściem Antychrysta. Drugiego proroka Islamu. Fałszywego
proroka Islamu. Islam będzie wówczas religią Szatana, która będzie
dążyła do ekumenizmu na skalę nie znaną najdzikszym ekumenicznym
wyprawom Kościoła Katolickiego. Prawdopodobnie Islam będzie miał
wówczas za swój cel bycie super religią Ziemi w której wszystkie pogańskie
i niepogańskie religie mają się zawierać.

Oglądałem parę odcinków "Nostradamus Effect". Ich interpretacja
różni się trochę od mojej własnej i jak zauważyłem uważnie stara się
nie deptać islamskim fanatykom po nogach, tak jak Wojsko Polskie
depcze tym islamskim świniom w Afganistanie.

Data: 2010-01-02 02:14:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
Islam - second hand religion. Islam - religia z drugiej reki.
piątek, 1 stycznia 2010 23:06. carbon entity 'pan Piotr Glownia h.
Godzyamba' <sarmata&telia.com_@polew.ej> contaminated pl.soc.polityka with
the following letter:

[...]

I wtedy, jak pisze w buddyjskiej księdze "Kalaczakra Tantra" przyjdzie wódz
Szambhali Kalki Rudraczakrin i pokona Fałszywego Proroka Islamu.
Masz waść Panie Piotrze dobre informacje. Jeszcze jedna sprawa z tym
archaniołem Gabryelem - tak też coś podejrzewałem, że upadł, ale kiedy to?
Dziwna kariera dla kogoś, kto był wpierw posłańcem żydowskiego Boga do
ichniego narodu, że urodzi się mesjasz Jezus. Może coś więcej wiesz waść o
dacie i okolicznościach upadku tego ex-mieszkańca niebios (jakieś źródła
apokryficzne), to się podziel panie bracie i zaspokój moją ciekawość.

Data: 2010-01-02 07:28:02
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sat, 02 Jan 2010 02:14:36 +0100, Jakub A. Krzewicki wrote:

[...]

Przez ostatnie 2000 lat historii można zauważyć, że Jezus Chrystus
jak by go człowiek nie zwał, to przyszedł wybawienie nieść nie Żydom,
lecz Poganom. Przez pierwsze sto lat być może większość wyznawców
Jezusa Chrystusa byli sami Żydzi, lecz nie była to żadna większość tych
wyznawców Mojżesza. Tak więc słowom archanioła Gabriela mam do
przeciwstawienia 2000 lat pisanej historii ludzkości. Archanioł Gabriel
nie jest najuczciwszą istotą najwyraźniej, albo chciał wprowadzić Żydów
w błąd i mu to w końcu i tak nie wyszło. Faktem jest, że Żydzi czekają
nadal na swojego proroka, a ten w odróżnieniu od Jezusa Chrystusa
ma postawić im świątynię w Jeruzalem transportowymi helikopterami
desantem z powietrza. To oznacza zdeptanie Islamu i jego historycznych
świętości na ziemi świętej. Coś co raczej nie sądzę, aby pokojowo
i pojednawczo nastawione państwo Izrael było w stanie przeprowadzić
w XXI wieku. Zielone masy zamaskowanych islamskich świń nawet bez
takich otwartych religijnych prowokacji jak usuwanie najświętszych
meczetów Muzułmanów z ziemi świętej mają i tak wystarczające powody
do prowokowania Dżihadu przeciwko Izraelowi i Żydom i sabotowania
planów pokojowych na Bliskim Wschodzie.

Waszmość raczy sam osądzić przeto ową wartość merytoryczną
przesłania archanioła Gabriela w powyższym kontekście.

Data: 2010-01-02 10:05:36
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

dacie i okolicznościach upadku tego ex-mieszkańca niebios (jakieś źródła
apokryficzne), to się podziel panie bracie i zaspokój moją ciekawość.

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

   eeetam szwedzki wie tyle co zje.  pisz pan do wielebnego michnika
   - to jego patron ten archaniol gabriel!  moze wiec ten wydali zesie
   jakies akuratne kazanie na jego temat.  woda najczystsza u zrodla,
   co nie?

   ar

Data: 2010-01-02 16:50:53
Autor: Klin
Użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
[...]

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Samael_(imi%C4%99_demona)

 http://www.forumksiazki.pl/topics29/aniolowie-pana-boga-zwyciezcy-czy-pokonani-vt1030.htm

    Są i filmy o tak zwanej Drugiej Wojnie w Niebie. Kto i kiedy zaczął
    snuć te opowieści trudno powiedzieć.

Data: 2010-01-02 17:23:57
Autor: Klin
Użytkownik Klin > napisał:
[...]

    Po namyśle na tym komu może zależeć na poderwaniu autorytetu Gabriela
    nasuwa mi się nieodparcie  podejrzenie, że musi to być robota jakichś
    talmudystów względnie kabalistów, którym zależy na niszczeniu podstaw
    chrześcijaństwa w których Zwiastowanie Archanioła Gabriela gra niepoślednią
    rolę.

Data: 2010-01-02 19:37:08
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sat, 02 Jan 2010 17:23:57 +0100, Klin wrote:

Użytkownik Klin > napisał:
[...]

Archanioł Gabriel grać to sobie może grać, lecz ja na pewno nie będę
przepisywał 2000 lat pisanej historii by się zgadzała lepiej z biblijnymi
opowiastkami z drugiej czy z trzeciej LUDZKIEJ ręki. Bóg zaś się nie
śpieszy produkować takiej nikłej pchle jak ludzkość wyjaśnień ani co do
swoich zamiarów, ani co do swoich planów, ani będzie biegać w imieniu
obrońcy czy oskarżyciela przed super wielkimi sędziami Ludźmi.
Jak pychą żyć to pychą umierać, lecz nie pieprzyć, że jest się świętym.

Data: 2010-01-02 19:50:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Islam - second hand religion. Islam - religia z drugiej reki.
sobota, 2 stycznia 2010 16:50. carbon entity 'Klin'
<""Klin\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                    ,                                                                                                                                                                                                                                                    .">

http://www.forumksiazki.pl/topics29/aniolowie-pana-boga-zwyciezcy-czy-pokonani-vt1030.htm

Ofiel ma naprawdę duża wiedzę i można mu wybaczyć porywczy charakter, za
który podpadł parę razy w głośny i spektakularny sposób kościołowi i
państwu. Dobrze, że znalazłeś jego wypowiedź na ten temat, bo sam trochę
obawiałbym się go o cokolwiek zapytać.

Islam - second hand religion. Islam - religia z drugiej ręki.