Islamiści: "Polki są łatwe"...

Data: 2009-12-29 15:25:15
Autor: Woland
Islamiści: "Polki są łatwe"...
Czytałem gdzieś ostatnio, chyba w angielskim wydaniu El Mundo, że
Polki najczęściej w Europie wychodzą za mąż za islamistów... Zawsze
zastanawiało mnie, dlaczego nasze rodaczki tak mocno ciągnie do
pustynnych czarnuszków... Zew świeżych genów?... Seksualne
niedomaganie Polaków?... Chęć posiadania licznego potomstwa?.. A może
atawistyczne pragnienie bycia regularnie gnojoną na bazie religijnych
dogmatów?... Ech, kto by tam zrozumiał te baby...

Islamiści: "Polki są łatwe"...