Islamiści nie chcą się modlić za Kaczkę.. ;}

Data: 2009-06-17 18:57:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
Islamiści nie chcą się modlić za Kaczkę.. ;}
wtorek, 16 czerwca 2009 16:44. carbon entity 'Tzva Adonai'
<tzva.adonai@yahoo.com> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

islamu. A rzecznik Związku, Musa Czachorowski, podkreśla, że chodzi po
prostu o oddzielenie państwa od religii.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article399528/Muzulmanin_musi_modlic_sie_za_Kaczynskiego.html

Musa to jedyny ze znanych mi osobiście polskich muzułmanów, który nie jest
na mojej liście proskrypcyjnej. Nie wiem, jak odwrotnie, po tym, jak mu
wywinąłem taki numer...

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Islamiści nie chcą się modlić za Kaczkę.. ;}