Islandczycy nie chcą płacić

Data: 2010-01-03 10:13:28
Autor: u2
Islandczycy nie chcą płacić
.... długów prywatnego banku, no i słusznie, co mają finansować pijawki :

http://www.wprost.pl/ar/183354/Islandczycy-nie-chca-placic-dlugow-prywatnego-banku/

"Blisko jedna czwarta islandzkich wyborców podpisała się pod apelem do
prezydenta, aby zawetował przyjętą w tym tygodniu w parlamencie ustawę,
przewidującą zwrot holenderskim i brytyjskim klientom islandzkiego
prywatnego banku 3,8 mld euro (15,7 mld zł) oszczędności, które stracili
wskutek kryzysu w islandzkiej bankowości."

Data: 2010-01-03 02:00:15
Autor: Antenka
On 3 Sty, 10:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

No i dobrze - śmierć bankowym pijawkom i wszelkiej maści
spekulantom! :-E

Data: 2010-01-03 11:09:32
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 11:00, Antenka pisze:
On 3 Sty, 10:13, u2<u...@o2.pl>  wrote:

[...]

Czyli kapitalistom! Podpisuję się pod tym obiema rękami. :-)

Data: 2010-01-03 14:18:04
Autor: marek czaplicki
Antenka pisze:
No i dobrze - śmierć bankowym pijawkom i wszelkiej maści
spekulantom! :-E
o kurna. jak ktoś spekuluje na akcjach to też - śmierć.

Data: 2010-01-03 14:47:28
Autor: u2
W dniu 2010-01-03 14:18, marek czaplicki pisze:
Antenka pisze:
No i dobrze - śmierć bankowym pijawkom i wszelkiej maści
spekulantom! :-E
o kurna. jak ktoś spekuluje na akcjach to też - śmierć.

Przecież Antenka dodała emotikon. Chodzi o złodziei a nie o uczciwych
kapitalistów stosujących się do uczciwych zasada rynkowych :)

Data: 2010-01-03 15:08:02
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

"Uczciwy kapitalista", dobry żart, żeby sobie dołożyć do koryta, to nie ma mocnych, - trzeba to wydrzeć innym. W przyrodzie nie ma nic za darmo.

Data: 2010-01-03 16:35:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

"Uczciwy kapitalista", dobry żart, żeby sobie dołożyć do koryta, to nie
ma mocnych, - trzeba to wydrzeć innym. W przyrodzie nie ma nic za darmo.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   zdarzali sie (szczegolnie niegdys) i uczciwi bankierzy i szlachetni
   przemyslowcy ktorym na sercu lezal los pracownikow i kraju.

   jedynymi ktorzy wydzierali i wszystko i wszystkim byli i pozostali
   komunisci ludozercy-darwinisci czerwona gnido.  he he...

   ar

Data: 2010-01-03 17:58:00
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Tak tak, dawno dawno temu, za siedmioma górami za siedmioma rzekami zdarzali się uczciwi bankierzy i kapitaliści.. Piękna bajka, - nie czas dorosnąć i przejrzeć na oczy panie Włodku?

Data: 2010-01-03 18:11:30
Autor: Andrzej Adam Filip
Jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
W dniu 2010-01-03 16:35, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
"Jadrys"<Che@yahoo.com>  schrieb im Newsbeitrag
[...]      "Uczciwy kapitalista", dobry Ĺźart, Ĺźeby sobie dołoĹźyć do koryta, to nie
[...]

Tak tak, dawno dawno temu, za siedmioma gĂłrami za siedmioma rzekami
zdarzali się uczciwi bankierzy i kapitaliści.. Piękna bajka, - nie
czas dorosnąć i przejrzeć na oczy panie Włodku?

No a czy "per analogia" w całej historii ludzkości nie trafił się *ani jeden* uczciwy komunista? :-)

Pies, kiedy go się żywi, wykazuje więcej wdzięczności niż
człowiek, któremu się pomaga.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-01-03 20:30:54
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 18:11, Andrzej Adam Filip pisze:
Jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:

W dniu 2010-01-03 16:35, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

"Jadrys"<Che@yahoo.com>   schrieb im Newsbeitrag

[...]
[...]

Było naprawde nioewielu prawdziwych komunistów - Chrystus, Guevara, Sorge, Gandhi, Matka Teresa i jeszcze trochę mniej znanych.

Data: 2010-01-04 11:43:14
Autor: cirrus
Jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:
[...]

Guevara to wszystkich jednakowo obdarzał prześladowaniami nie wykluczającymi zabójstw.

--
stevep

Data: 2010-01-05 15:04:39
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-04 11:43, cirrus pisze:

[...]

Chyba tyko on z tych prawdziwych komunistów postawił na walkę z bronią w ręku o sprawiedliwy świat.

Data: 2010-01-05 17:02:04
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhvgtn$95v$3news.onet.pl...
[...]

Nie jeden tym tłumaczył swoje zbrodnie.

--
stevep

Data: 2010-01-08 17:17:39
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-05 17:02, cirrus pisze:
[...]

Tu nie chodzi o jego tłumaczenie.. Chodzi o to jak go ludzie postrzegają. i z jaką zaciekłością atakuje go propaganda.

Data: 2010-01-04 11:41:56
Autor: cirrus
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:thpi5fzry6-A13maria.brudna.chmurka.net...
Jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

To przecież nikt inny jak komunista chce żyć z pracy innych, przypomina mi się fragment książki rosyjskiego autora, gdy czekista zabiera zboże "kułaka", a ten mówi do niego, "a ty co nie siejesz, nie orzesz, a chcesz zbierać?"

--
stevep

Data: 2010-01-05 15:08:13
Autor: Jadrys

Jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:

[...]

Z pewnością nie zabierał tego dla siebie. Myślisz Stefan że Chłop jest bezwzględnym właścicielem ziemi i tego co wyprodukował?

Data: 2010-01-05 17:03:34
Autor: cirrus
Jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:
[...]

A co to znaczy bezwzględnym? Jeżeli ziemia należy do niego to jest jej właścicielem.

--
stevep

Data: 2010-01-08 17:23:01
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-05 17:03, cirrus pisze:

[...]

No takim że on z tym towarem co wyprodukował możne zrobić co chce..  Tak samo z ziemią - myślisz że nagle chłopi zażyczyliby sobie na swoich ziemiach posadzić las to mogliby to zrobić?

Data: 2010-01-05 18:22:56
Autor: Andrzej Adam Filip
Jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

To jak nazwiesz 90% podatek dochodowy?

Gdzie i kiedy taki był podam ci dopiero po tym jak postniesz "nieodwołalne oburzenie na państwo które tak robiło" :-)

Tragedia: zakochać się w twarzy, a ożenić z całą dziewczyną.
  -- Tuwim, Julian (1894-1953)

Data: 2010-01-04 11:37:45
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

I wszyscy są jednakowi jak pod sznurek i są jednakowo wydajni?

--
stevep

Data: 2010-01-05 15:03:42
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-04 11:37, cirrus pisze:

"Uczciwy kapitalista", dobry żart, żeby sobie dołożyć do koryta, to nie ma
mocnych, - trzeba to wydrzeć innym. W przyrodzie nie ma nic za darmo.

I wszyscy są jednakowi jak pod sznurek i są jednakowo wydajni?

To nie ma żadnego znaczenia. Liczy się tylko to że żerują na innych.

Data: 2010-01-05 17:01:26
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhvgru$95v$2news.onet.pl...
[...]

Jeżeli ktoś słabo pracuje, a zarabia to samo co lepiej pracujący jest pasożytem.

--
stevep

Data: 2010-01-08 17:16:16
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-05 17:01, cirrus pisze:
[...]

Nie na tym polega istota wyzysku.

Data: 2010-01-03 15:08:28
Autor: marek czaplicki
u2 pisze:
Przecież Antenka dodała emotikon. Chodzi o złodziei a nie o uczciwych
kapitalistów stosujących się do uczciwych zasada rynkowych :)
a ja pamiętam jak spekulantami nazywano ludzi, którzy w normalny i uczciwy sposób chcieli zarobić na życie zajmując się handlem. dlatego byłbym ostrożny w ferowaniu wyroków o tym kto jest złodziejem, a kto nie. emotikon jaki wyświetlił się w moim kliencie pocztowym to twarzyczka z wysuniętymi krwiożerczo zębami :-) .

Data: 2010-01-03 18:36:52
Autor: u2
W dniu 2010-01-03 15:08, marek czaplicki pisze:
u2 pisze:
[...]

Akurat uczciwego rynku w PRL-u nie było, to partyjna nomenklatura z
nadania Kremla okradała obywateli z ich własności poprzez nacjonalizację
i t.zw. "rozkułaczanie".

Data: 2010-01-03 18:41:04
Autor: raff
u2 pisze:
[...]

Ja bym na to spojrzal inaczej.

Bylismy po prostu kolonia. A ludnosc kolonii ma zwykle gowno do powiedzenia. Ma tylko pracowac za miske jadla na swoja metropolie.

R.

Data: 2010-01-03 20:33:55
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 18:41, raff pisze:

Ja bym na to spojrzal inaczej.

Bylismy po prostu kolonia. A ludnosc kolonii ma zwykle gowno do powiedzenia. Ma tylko pracowac za miske jadla na swoja metropolie.

R.

I jak widzimy, po 89 roku nic się nie zmieniło w tej materii. - Nadal większość Polaków pracuje "za miskę jadła".

Data: 2010-01-03 20:40:48
Autor: raff
[...]

"na swoja metropolie" zapomniales dodac.

Dzis Olimpiady w Moskwie nie sponsoruje i jestem szczesliwy.

R.

Data: 2010-01-03 21:43:30
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 20:40, raff pisze:
[...]

Ale w przyrodzie nic nie ginie.. - sponsorujesz teraz jankeskie rozróby w świecie.

Data: 2010-01-03 21:51:06
Autor: raff
[...]

a w jakiz to sposob ?

Sponsoruje Donka i jego bande.

R.

Data: 2010-01-03 21:59:56
Autor: Andrzej Adam Filip
Od Czechosłowacji 1968 do Afganistanu 2001 [Was: Islandczycy nie chcą płacić]
raff <trytytyty13@autograf.pl> pisze:
[...]

A "Donek z Radkiem" nie *kontynuują* ("dumnie") tradycji sponsorowania
"Hamerykańskiego Afganistanu" obecnością WP w tymże?
Czy ty może sądzisz że obecność "kontyngentu misjonarzy" WP w
Afganistanie nic/niewiele kosztuje? :-)

I śmiech niekiedy może być nauką,
Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa.
  -- Krasicki, Ignacy (1735-1801), "Monachomachia" (1778)

Data: 2010-01-03 22:03:02
Autor: raff
Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

Nikt nas do tego nie zmusza. Tylko od talentow dyplomatycznych Sikorki i Donka zalezy co za to dostaniemy. A ze te talenty sa do dupy to i dostajemy za to kiszke ze smalcem.

R.

Data: 2010-01-03 22:20:04
Autor: Andrzej Adam Filip
Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

Czy mam rozumieć że twoim zdaniem Polsce potrzeba talentów "nad-prezesa"
żeby wyrwać coś hamerykanon za Afganistan "jak psu z gardła"? ;-)
To ile "nad-prezes" wyrwał za Irak? :-)

Kto otwiera swe serce dla ambicji - zamyka je przed spokojem.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-01-03 22:22:52
Autor: raff
[...]

Z kim lub czym sie na leb zamieniles ?

Gdzie ja to napisalem ?

R.

Data: 2010-01-04 08:40:40
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

Nie napisałeś ale podobne wrażenie dało się odnieść bez ciężkiego trudu.
Widać jeszcze nie poznałeś siły swoich "sugestii nie wprost" :-)

Kto zasłania uszy, kradnąc dzwon ze świątyni, oszukuje sam siebie.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-01-03 22:50:22
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 21:51, raff pisze:
[...]

Pieniądze z twoich podatków idą na okupację Iraku i Afganistanu.
I tak się składa że sponsorujesz/sponsorujemy wszystkie pasożyty w kraju.. Nawet tą karetkę pogotowia co przez miesiąc stała bezczynnie pod kurortem w którym wypoczywał p. prezydent.

Data: 2010-01-03 22:20:03
Autor: zeusx

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhqrf1$vkr$3news.onet.pl...
[...]

Na święta mój znajomy bezrobotny kupił sobie lcd, jakieś 30 coś cali. Biedaczysko. A w sprawie "nic się nie zmienilo", to teraz mamy wolne wybory. "Mówi wam to coś"?
zx

Data: 2010-01-03 22:51:46
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 22:20, zeusx pisze:

[...]

Masz bogatych bezrobotnych. Tu gdzie mieszkam ludzie nie maja na lekarstwa. - O opale na zimę nie wspominając.
Co masz na myśli pisząc "wolne wybory"?

Data: 2010-01-04 11:48:56
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhr3hf$omk$2news.onet.pl...
[...]

Oglądałeś wczorajszy dokument Ewy Ewart w TVN24 o rumuńskich cyganach na gościnych występach za granicą, gdzie dwunastoletnia dziewczynka mowi, że za cały dzięń żebrania zyskuje jakieś 80 euro, a na jednym przekrecie na bankomacie może zyskać 300 do 500 euro nie przepracowując się?

--
stevep

Data: 2010-01-05 15:03:17
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-04 11:48, cirrus pisze:

[...]

Nie, nie oglądałem, ale tu nie mówimy o złodziejach.

Data: 2010-01-07 00:10:48
Autor: zeusx
[...]

To, że moze wygrać ktoś inny niż PZPR i ewentualnie na zmianę 2 i 3 miejsce SD i ZSL. Oczywiście ma poważne problemy bowiem następcy tych partii mają silny pijar i sztucznie się między sobą różnią ale jednak.
zx

Data: 2010-01-08 17:19:40
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-07 00:10, zeusx pisze:

[...]

Czysta fantastyka, - w krajach tzw. demokratycznych rządzą te same partie od dziesiątków lat.

Data: 2010-01-04 11:36:31
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

A są tacy- wytłumacz to jadrysiowi.

--
stevep

Data: 2010-01-04 11:35:45
Autor: cirrus
Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hhq5ec$it7$1inews.gazeta.pl...
Antenka pisze:
No i dobrze - śmierć bankowym pijawkom i wszelkiej maści
spekulantom! :-E
o kurna. jak ktoś spekuluje na akcjach to też - śmierć.

Pewnie i wygranym  w Lotto. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-03 15:41:40
Autor: sofu

[...]

-- -- -- -- -- --

Zapominacie tylko o drobiazgu: ten bank płacil w Islandii podatki od wpływów
z czego Islandczycy bardzo skorzystali oczywiscie do czasu gdy interes sie
krecił,
oraz o tym ze ten bank dla wiekszej wiarygodnosci mial rzadową gwarancje
lokat. Przez całe lata prosperity Islandii opierało sie na bankowosci.
Dawali wysokie odsetki wiec musieli mocno spekulowac. Nie zadawali tez pytan
skad sie brala forsa na wysokie lokaty?
gdyby nie bylo gwarancji rzadowych czyli panstwa islandzkiego to kazali by
sie wypchac zagranicznym klientom banków.

sofu

Islandczycy nie chcą płacić