Israel Katz nie przeprosi i nie żałuje czyli izraelska polityka zagraniczna w praktyce

Data: 2019-02-21 22:25:55
Autor: A. Filip
Israel Katz nie przeprosi i nie żałuje czyli izraelska polityka zagraniczna w praktyce
https://www.rmf24.pl/fakty/news-katz-nie-przeprosze-za-slowa-o-tym-ze-polacy-kolaborowali-z-,nId,2847996
21 lutego (19:50) ;
Nie będę przepraszał Polaków za moje słowa o ich kolaboracji z
nazistami - powiedział p.o. ministra spraw zagranicznych Izraela
Israel Katz w rozmowie telewizj± Kanał 13. Na pocz±tku tygodnia
polityk powiedział, że Polacy ,,wyssali antysemityzm z mlekiem matki".
Jak informuje "Times of Israel", powołuj±c się na wywiad, którego Katz
udzielił telewizji Kanał 13, minister powiedział, że nie żałuje swoich
komentarzy. [...]

Israel Katz nie przeprosi i nie żałuje czyli izraelska polityka zagraniczna w praktyce