"Istnienie ateistów obraża nasze uczucia religijne"

Data: 2012-09-20 17:39:28
Autor: Grzegorz Z.
"Istnienie ateistów obraża nasze uczucia religijne"
I w czym te urwy sÄ… lepsze od islamistĂłw, no w czym?

=================

Jesteśmy przeciwni promowaniu treści ateistycznych i podejmiemy konkretne
kroki – zapewnił dziś senator Kazimierz Jaworski na konferencji prasowej
zwołanej w związku z informacjami, że w Rzeszowie pojawią się billboardy z
ateistycznymi hasłami np. "Nie zabijam, nie kradnę, nie wierzę” czy „Jesteś
ateistą - nie jesteś sam”. Plakaty mają zawisnąć już w listopadzie w
centralnych punktach miasta i przed kościołami. W ramach protestu odbędzie się modlitwa ekspiacyjna.

- Nie możemy obojętnie się przypatrywać i pozostawić tego swojemu biegowi.
Sprzeciwiamy się i działamy. Nie pozwolimy się prowokować, ale nie możemy
milczeć, bo wiara wymaga od nas także dawania świadectwa”– mówił podczas
konferencji prasowej sen. Jaworski.

W ramach kontrakcji Rzeszowskie Stowarzyszenie Contra in Vitro przygotowuje
akcję bilbordową promując wiarę i jej zasady. - Podstawowym działaniem ma
być modlitwa. Dlatego w pierwszy piątek miesiąca października, w
uzgodnieniu z władzami kościelnymi zapraszamy do całodniowej Adoracji
Najświętszego Sakramentu i modlitwy wynagradzającej za grzechy odchodzenia
od wiary. Kulminacją będzie Msza św. pod przewodnictwem bp. Kazimierza
Górnego” – zapowiada senator Jaworski.

Koordynator inicjatywy „Stop laicyzacji” wydał dziś oświadczenie , w którym
napisał m.in.: „Nasze organizacje apelują do wszystkich katolików, by nie
dali się sprowokować. Nasze świadectwo, o którym mówią przywołane na
wstępie słowa Benedykta XVI, nie może polegać na podjęciu działań prawnych,
skoro w demokracji liberalnej, w jakiej obecnie ĹĽyjemy, publiczne
propagowanie ateizmu uważane jest za równoprawne moralnie z głoszeniem
Wiary. Jest to dobra okazja dla refleksji, czy taki relatywizm jest
odpowiedni. Czy nie jest tak, że na dłuższą metę tzw. neutralność
światopoglądowa państwa to jednak dążenie do dominacji wrogów religii. Z
całą pewnością jednak nie zmienimy tego stanu rzeczy, wdając się w
nieodpowiedzialne utarczki z propagatorami ateizmu. Jest jednak granica
nieprzekraczalna. JeĹĽeli w zwiÄ…zku z zapowiadanymi atakami dojdzie do
naruszeń prawa polegających na "obrażaniu uczuć religijnych", podejmiemy
stosowne kroki – czytamy w oświadczeniu sygnowanym przez sen. Jaworskiego,
znanego m.in. z organizowania marszów „Stop laicyzacji”.

http://gosc.pl/doc/1299625.Rzeszow-odpowie-na-billboardy-ateistow

--
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Data: 2012-09-20 19:52:45
Autor: mkarwan
"Istnienie ateistĂłw obraĹĽa nasze uczucia religijne"
Użytkownik "Grzegorz Z." <urwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k3fdbf$cd4$1dont-email.me...

Z listĂłw Grzegorza Z. tchĂłrzliwie ukrywajÄ…cego siÄ™ za anonymizerem

"O ĹĽesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Przecież już należałem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie ĹĽydĂłw nie znoszÄ™"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubiÄ™ dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-09-21 11:31:53
Autor: Grzegorz Z.
"Istnienie ateistów obraża nasze uczucia religijne"
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTOsqorbHjGjFESBUD519kUzjYi0AwC4t1RZ7sL009erE6GhfDzsg

--
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka naj¶więtsza, i
całe królestwo niebieskie"

Data: 2012-09-21 12:35:41
Autor: mkarwan
"Istnienie ateistów obraża nasze uczucia religijne"
Użytkownik "Grzegorz Z." <urwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k3hc45$aj4$1dont-email.me...
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTOsqorbHjGjFESBUD519kUzjYi0AwC4t1RZ7sL009erE6GhfDzsg

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego się za anonymizerem

"O żesz kurwa"
[...]

"Oby¶ zdychał długo i bole¶ciach"
[...]

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz ko¶ciół.
[...]

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl