Istotą Ruchu Palikota jest to, by napieprzać lidera

Data: 2010-09-27 09:49:29
Autor: awe
Istotą Ruchu Palikota jest to, by napieprzać lidera
Data: 2010-09-27 11:00:04
Autor: rAzor
Istotą Ruchu Palikota jest to, by napieprzać lidera
Darz bór! Użytkownik... he he - awe raczył napisać:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Istota-Ruchu-Palikota-jest-to-by-napieprzac-lidera,wid,12702802,wiadomosc_prasa.html

Jestem ciekaw, czy Kawsiocki nadal będzie tak usłużnie lizał dupę i całował rączęta Palikota. he he he
NO, ale co sie nalizał i nacałował do tej pory to jego. Google nie kłamie i długo pamięta. he he he
Sami powiedzcie, czy Kawecki to nie jest skończony idiota.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-27 11:28:17
Autor: awe

Użytkownik "rAzor" <leutnant.rzevski@kobylka.ue> napisał w wiadomości news:i7pmel$7hs$2news.onet.pl...
[...]

jest;-) a jak o o drugiego idiote walczy - Nalecza. Musi byc czuje z nim jakas idiotyczna wiez
awe

Data: 2010-10-20 20:22:28
Autor: heÂŽsk
Jezyk milosci - razor - Istotą Ruchu Palikota jest to, by napieprzać lidera