Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Istotna naprawa - gwarancja od nowa?

Istotna naprawa - gwarancja od nowa?

Data: 2019-08-05 12:37:39
Autor: t-1
Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
W dniu 2019-08-05 o 12:20, piotrus pisze:
Czy dobrze rozumuję, że dokonanie istotnej naprawy w sprzęcie (wymiana wszystkiego poza obudową) jest równoznaczne z uzyskaniem od nowa gwarancji na całość urządzenia z warunkami identycznymi jak przy zakupie?

Na zakupiony sprzęt producent udzielił 2 lat gwarancji + 1 rok ekstra (określany jako "forma pro konsumencka"). Od momentu istotnej naprawy upłynęło 2 i pół roku. Serwis producenta twierdzi, iż nie obowiązuje w tym przypadku 3 lata gwarancji.

Jak jest faktycznie?

PS

Gwarancja mówi, ze przez 3 lata będziesz miał działający sprzęt bez twoich kosztów na ewentualne naprawy.
Więc skąd pomysł na jakieś dodatkowe terminy?

Data: 2019-08-05 11:59:58
Autor: Budzik
Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
Użytkownik t-1 t-1@todlaspamu.pl ...

Czy dobrze rozumuję, że dokonanie istotnej naprawy w sprzęcie
(wymiana wszystkiego poza obudową) jest równoznaczne z uzyskaniem
od nowa gwarancji na całość urządzenia z warunkami identycznymi jak
przy zakupie? Na zakupiony sprzęt producent udzielił 2 lat gwarancji + 1 rok
ekstra (określany jako "forma pro konsumencka"). Od momentu
istotnej naprawy upłynęło 2 i pół roku. Serwis producenta twierdzi,
iż nie obowiązuje w tym przypadku 3 lata gwarancji.

Jak jest faktycznie?

Gwarancja mówi, ze przez 3 lata będziesz miał działający sprzęt bez twoich kosztów na ewentualne naprawy.
Więc skąd pomysł na jakieś dodatkowe terminy?

A skad wiadomo co jest napisane w omawianej gwarancji?
Gwarancja to przeciez dobrowolne swiadczenie sprzedawcy i to on okresla jego warunki.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
Gabriel Laub

Data: 2019-08-05 14:35:12
Autor: Robert Tomasik
Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
W dniu 05.08.2019 o 13:59, Budzik pisze:

Czy dobrze rozumuję, że dokonanie istotnej naprawy w sprzęcie
(wymiana wszystkiego poza obudową) jest równoznaczne z uzyskaniem
od nowa gwarancji na całość urządzenia z warunkami identycznymi jak
przy zakupie? Na zakupiony sprzęt producent udzielił 2 lat gwarancji + 1 rok
ekstra (określany jako "forma pro konsumencka"). Od momentu
istotnej naprawy upłynęło 2 i pół roku. Serwis producenta twierdzi,
iż nie obowiązuje w tym przypadku 3 lata gwarancji.
Jak jest faktycznie?
Gwarancja mówi, ze przez 3 lata będziesz miał działający sprzęt bez twoich kosztów na ewentualne naprawy.
Więc skąd pomysł na jakieś dodatkowe terminy?
A skąd wiadomo co jest napisane w omawianej gwarancji?
Gwarancja to przecież dobrowolne świadczenie sprzedawcy i to on okresla jego warunki.

Myślę, że wiadomo to z postu pytającego. Oczywiście możemy założyć, że
kłamał, no ale wówczas to on ryzykuje otrzymaniem złej odpowiedzi.

Istotna naprawa - gwarancja od nowa?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona