Istotna naprawa - gwarancja od nowa?

Data: 2019-08-05 14:39:12
Autor: Robert Tomasik
Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
W dniu 05.08.2019 o 12:20, piotrus pisze:
Czy dobrze rozumuję, że dokonanie istotnej naprawy w sprzęcie (wymiana
wszystkiego poza obudową) jest równoznaczne z uzyskaniem od nowa
gwarancji na całość urządzenia z warunkami identycznymi jak przy zakupie?
Na zakupiony sprzęt producent udzielił 2 lat gwarancji + 1 rok ekstra
(określany jako "forma pro konsumencka"). Od momentu istotnej naprawy
upłynęło 2 i pół roku. Serwis producenta twierdzi, iż nie obowiązuje w
tym przypadku 3 lata gwarancji.
Jak jest faktycznie?

Gwarancja jest umową pomiędzy producentem, a nabywcą. Producent
zagwarantował, że urządzenie będzie działało przez 3 lata. 3 lata po
zakupie urządzenia w sklepie umowa ta przestaje Was wiązać - chyba, ze
tam jest coś innego napisane, o czym nie napisałeś. Jak producent to
będzie naprawiał, to już jego sprawa. Mnie przykładowo kiedyś GARMIN
wymienił po prostu cały odbiornik i nawet nie bawili się w starą
obudowę. Dostałem nowe zapieczętowane urządzenie.

Istotna naprawa - gwarancja od nowa?