It Crowd

Data: 2011-12-13 09:16:06
Autor: Rais
It Crowd
kajus44 pisze:
Pewnie jestem oopóźniony kilka miesięcy, (lat?) ale właśnie jestem na etapie oglądania IT Crowd, dziennie dwa - trzy odcinki.

Ojtam. Ja właśnie zabrałem się za Lexx. :)

I dawno się tak nie śmiałem. Prosty (chociaż momentami wysublimowany) humor, nie trzeba myśleć, nie ma przesadnie przeciąganych wątków, zachowań ani gagów. Przy oglądaniu końcówki z odcinka, w którym bohaterzy szli na musical, pierwszy raz od kilku lat bolała mnie przepona ze śmiechu.

Ja bym określenia "wysublimowany" raczej nie użył. Mam takie wrażenie, że im dalej tym poziom humoru (gagów) spada.
Chociaż...
http://www.youtube.com/watch?v=qPEeaxI0OPU
....nie umiem się temu oprzeć :D.

--