It Crowd

Data: 2011-12-13 11:33:31
Autor: Qrczak
It Crowd
Dnia dzisiejszego niebożę kajus44 wylazło do ludzi i marudzi:

Pewnie jestem oopóźniony kilka miesięcy, (lat?) ale właśnie jestem na
etapie  oglądania IT Crowd, dziennie dwa - trzy odcinki.

Biorąc pod uwagę ilosć wyprodukowanych odcinków, szybko nadrobisz to kilkuletnie opóźnienie.

Wcześniej
jakiś czas temu  oglądałem "Big bang theory" który niby wzorował się na
IT Crowad, ale wg  mnie oprócz dwóch postaci mózgowców mało co łączy te
seriale.

Chyba bezmózgowców.

Qra

It Crowd