Iveco Daily 2003 - blokujace sie hamulce

Data: 2010-12-27 23:12:46
Autor: Tulipson
Iveco Daily 2003 - blokujace sie hamulce
Witam
Mam problem
Robiąc trasy dookoła komina czyli ok 20-30km na dzień wszystko jest dobrze.
Dziś jadąc dalej po około 40km ciągłej jazdy auto przestało przyśpieszać, nawet jadąc z góry musiałem dodawać gazu, nawet redukować biegi, aż nie było możliwości dalszej jazdy. Pedał hamulca twardy jak nigdy dotąd.
Okazało sie, ze zablokowane sa hamulce, przód z całą pewnością, nie wiem jak tył.
Zadzwoniłem po pomoc, gdy przyjechała po około 1,5h okazało się, ze hamulec juz nie trzyma. Na wszelki wypadek pojechalem odpowietrzyć układ, zdaje się, że powietrza nie było. Ruszyłem w dalsza drogę, po ok 25km to samo, dramat, stoje, autem nie mogę ruszyć na metr.
Ostatecznie odkręciłem przewody przy pompie i sciągnąłem auto na stacje.
Proszę o porady co może być przyczyną.
Pozdrawiam

Iveco Daily 2003 - blokujace sie hamulce