Iwaszkiewcz ulubiony pisarz Grzegorza Z

Data: 2012-08-18 18:06:52
Autor: pluton
Iwaszkiewcz ulubiony pisarz Grzegorza Z
Idiota kurwan, podszywajacy sie po normalnego czlowieka

From: "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Iwaszkiewcz ulubiony pisarz Grzegorza Z
Date: Sat, 18 Aug 2012 11:21:20 +0200

Nullification

Data: 2012-08-18 21:27:49
Autor: mkarwan

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0oemg$e03$1inews.gazeta.pl...
Idiota kurwan, podszywajacy sie po normalnego czlowieka

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny.

Data: 2012-08-18 23:48:51
Autor: pluton
Iwaszkiewcz ulubiony pisarz Grzegorza Z
> Idiota kurwan, podszywajacy sie po normalnego czlowieka

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny.

Ty zdecydowanie nie jestes do mnie podobny.

Nullification

Data: 2012-08-19 12:25:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0p2nn$a35$1inews.gazeta.pl...
> Idiota kurwan, podszywajacy sie po normalnego czlowieka

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny.

Ty zdecydowanie nie jestes do mnie podobny.

I o to chodzi! Każdy jest inny!

Data: 2012-08-19 16:08:50
Autor: Przemysław M.
Dnia Sun, 19 Aug 2012 12:25:42 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> [...]

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny.

Ty zdecydowanie nie jestes do mnie podobny.

Tylko mkarwan taki sam. ;))))

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Iwaszkiewcz ulubiony pisarz Grzegorza Z