Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność:X§ş×üC7^s'hÁ šó TSUE HGW na jakiej podstawie/teorii prawnej]

Data: 2020-04-08 12:42:29
Autor: A. Filip
Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność:X§ş×üC7^s'hÁ šó TSUE HGW na jakiej podstawie/teorii prawnej]
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
"Polska zostaje zobowiązana do natychmiastowego zawieszenia stosowania
przepisów dotyczących właściwości Izby Dyscyplinarnej Sądu Najwyższego w
sprawach dyscyplinarnych sędziów" - nakazał w środę Trybunał w Luksemburgu.
Postanowienie o zabezpieczeniu zapadło na wniosek Komisji Europejskiej i
zawiesza stosowanie przepisów o Izbie Dyscyplinarnej - a tym samym
działalność samej Izby.

TSUE nakazał Polsce zawiesić stosowanie przepisu, który mówi o tym, że Izba
Dyscyplinarna wchodzi w skład SN. I dwóch przepisów wyliczających sprawy,
którymi może zajmować się izba. Zgodnie z postanowieniem ID nie będzie
mogła rozpoznawać spraw ani w pierwszej ani w drugiej instancji. Toczące
się postępowania mają pozostać zawieszone do czasu, aż TSUE rozpozna skargę
Komisji Europejskiej na Polskę.

"Podnoszone przez Komisję zarzuty dotyczące stanu faktycznego i prawnego
uzasadniają zarządzenie środków tymczasowych" - uznał TSUE. Polska dostała
miesiąc, by powiadomić Komisję, w jaki sposób wykonała "w pełni"
orzeczenie. Za jego niewykonanie grożą wysokie kary finansowe. "

https://wyborcza.pl/7,75398,25853772,tsue.html#sortBy:Popularity-Desc

Napisz na jakiej postawie prawnej TSUE uznał że ma w tej sprawie kompetencje?

--
A. Filip

Data: 2020-04-08 12:58:43
Autor: Olin
Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność [Olin: zdecydował TSUE HGW na jakiej podstawie/teorii prawnej]
Dnia Wed, 08 Apr 2020 12:42:29 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

Napisz na jakiej postawie prawnej TSUE uznał że ma w tej sprawie kompetencje?

Jestem jakimś biurem spełniania zachcianek?
Zwróć się do DudaPomocy.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-04-08 13:30:41
Autor: Runt
W dniu 2020-04-08 o 12:42, A. Filip pisze:

Napisz na jakiej postawie prawnej TSUE uznał że ma w tej sprawie kompetencje?

Na podstawie wyników głosowania! 1:27! ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-08 14:31:35
Autor: A. Filip
Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić dz 1:27!]
Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:
W dniu 2020-04-08 o 12:42, A. Filip pisze:

Napisz na jakiej postawie prawnej TSUE uznał że ma w tej sprawie kompetencje?

Na podstawie wyników głosowania! 1:27! ;-)))

Czyli to jest decyzja polityczna a nie prawna _twoim zdaniem_ ?

Nawet ironia potrafi sugerować wiele.

--
A. Filip

Data: 2020-04-08 14:58:26
Autor: Runt
W dniu 2020-04-08 o 14:31, A. Filip pisze:
[...]
Wywnioskowałeś to z kocich flaków?
Nawet ironia potrafi sugerować wiele.
Nu! ;-)

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-08 14:40:52
Autor: Uncle Pete
Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić dzi
Na podstawie wyników głosowania! 1:27! ;-)))

A ten 1 to kto ?

J.

Ten, kto myślał, że to Eurowizja i nie można głosować na swojego (c) Kabaret Skeczów Męczących.

;)

Data: 2020-04-08 14:58:48
Autor: Runt
W dniu 2020-04-08 o 14:32, J.F. pisze:
[...]

Beata Szydło! ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-08 17:03:51
Autor: Shrek
W dniu 08.04.2020 o 14:32, J.F. pisze:

Na podstawie wyników głosowania! 1:27! ;-)))

A ten 1 to kto ?

Z tego co pamiętam to waszczykowski. Odniósł tam sromotne zwycięstwo. Zostało to odnotowane w analach dyplomacji;)

--
Shrek

Data: 2020-04-08 17:07:01
Autor: ąćęłńóśźż
Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność [Olin: zdecydował TSUE HGW na jakiej podstawie/teorii prawnej]
Przypomnij, ile razy USrael odnosił samotne zwycięstwo w ONZ.

-- -- -
Odniósł tam sromotne zwycięstwo. Zostało to odnotowane w analach dyplomacji

Data: 2020-04-08 17:14:23
Autor: A. Filip
ąćęłńóśźż <a@e.pl> pisze:
Odniósł tam sromotne zwycięstwo. Zostało to odnotowane w analach
dyplomacji

Przypomnij, ile razy USrael odnosił samotne zwycięstwo w ONZ.

Jak ty śmiesz wyciągać takie (trafne) antysemickie analogie! ;-)

--
A. Filip

Data: 2020-04-08 17:22:10
Autor: ąćęłńóśźż
Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność [Olin: zdecydował TSUE HGW na jakiej podstawie/teorii prawnej]
Jedni jedyni uczciwi przeciw wszystkim wokół zdradzieckim i niesprawiedliwym to lepiej brzmi po hebrajsku, czy w jidysz?

-- -- -
Jak ty śmiesz wyciągać takie antysemickie analogie!

Data: 2020-04-08 17:29:27
Autor: A. Filip
ąćęłńóśźż <a@e.pl> pisze:
Jak ty śmiesz wyciągać takie antysemickie analogie!

Jedni jedyni uczciwi przeciw wszystkim wokół zdradzieckim i
niesprawiedliwym to lepiej brzmi po hebrajsku, czy w jidysz?

Izrael *sam* nie głosuje w Radzie "Bezpieczeństwa" ONZ.
Więc się pytaj jak to brzmi po hamerykańsku :-)

A mówiąc bardzo cynicznie: Jakby weto USA nie było zagwarantowane to
pewnie rzadziej USA byłyby "samotnym obrońcą Izraela".  A tak inni
mogą być przeciw Izraelowi bez konsekwencji w postaci przejścia
wniosku przeciw Izraelowi.

--
A. Filip