Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność

Data: 2020-04-08 12:15:38
Autor: Olin
Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność
"Polska zostaje zobowiązana do natychmiastowego zawieszenia stosowania
przepisów dotyczących właściwości Izby Dyscyplinarnej Sądu Najwyższego w
sprawach dyscyplinarnych sędziów" - nakazał w środę Trybunał w Luksemburgu.
Postanowienie o zabezpieczeniu zapadło na wniosek Komisji Europejskiej i
zawiesza stosowanie przepisów o Izbie Dyscyplinarnej - a tym samym
działalność samej Izby.

TSUE nakazał Polsce zawiesić stosowanie przepisu, który mówi o tym, że Izba
Dyscyplinarna wchodzi w skład SN. I dwóch przepisów wyliczających sprawy,
którymi może zajmować się izba. Zgodnie z postanowieniem ID nie będzie
mogła rozpoznawać spraw ani w pierwszej ani w drugiej instancji. Toczące
się postępowania mają pozostać zawieszone do czasu, aż TSUE rozpozna skargę
Komisji Europejskiej na Polskę.

"Podnoszone przez Komisję zarzuty dotyczące stanu faktycznego i prawnego
uzasadniają zarządzenie środków tymczasowych" - uznał TSUE. Polska dostała
miesiąc, by powiadomić Komisję, w jaki sposób wykonała "w pełni"
orzeczenie. Za jego niewykonanie grożą wysokie kary finansowe. "

https://wyborcza.pl/7,75398,25853772,tsue.html#sortBy:Popularity-Desc

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-04-08 12:23:42
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 8 Apr 2020 12:15:38 +0200, Olin napisał(a):

[...]

No i wreszcie ktoś powiedział że król jest nagi. Bez Unii bylibyśmy już
tam gdzie Turcja, z tysiącami oskarżonych czy aresztowanych pod byle
pretekstem.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-04-08 10:37:26
Autor: gaska.alojzy
użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]

No i wreszcie ktoś powiedział że król jest nagi. Bez Unii bylibyśmy już
tam gdzie Turcja, z tysiącami oskarżonych czy aresztowanych pod byle

Przypominam tylko że UE stosuje ostatnio:
"jak trwoga to do Erdogana dyktatora" (coby zatrzymał uchodźców)

Co do sędziów, również przypominam:

cyt.
- Ja pamiętam bardzo sensowne i ograniczone w swoim zasięgu, i mądrze podejmowane próby minister Hanny Suchockiej, które zostały całkowicie storpedowane przez sędziów.
,,proszę pana, jak nie wyrwiemy sędziom Krajowej Rady Sądownictwa, to nic się nie da zrobić z polskim wymiarem sprawiedliwości". I co z tą Gersdorf? Kadencja się kończy.

Data: 2020-04-08 12:30:36
Autor: Olin
Dnia Wed, 8 Apr 2020 12:23:42 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

No i wreszcie ktoś powiedział że król jest nagi. Bez Unii bylibyśmy już
tam gdzie Turcja, z tysiącami oskarżonych czy aresztowanych pod byle
pretekstem.

Ale i w UE możemy być tam, gdzie Węgry, choć w nich więzienia (jeszcze) nie
są zapełnione opozycjonistami.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-04-08 14:55:00
Autor: ąćęłńóśźż
Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność
Twoje komuchy prowadziły nas tam gdzie Kuba, esbeku.
Fajnie było na delegacjach do "bratnich towarzyszy"?

-- -- -
Ale i w UE możemy być tam, gdzie Węgry, choć w nich więzienia nie są zapełnione opozycjonistami.

Data: 2020-04-08 15:12:39
Autor: Olin
Dnia Wed, 8 Apr 2020 14:55:00 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

Twoje komuchy prowadziły nas tam gdzie Kuba, esbeku.
Fajnie było na delegacjach do "bratnich towarzyszy"?

Słychać wycie? Znakomicie!

"A wy wiedzcie durne trolle,
 że ogólnie was nie cenię,
 nie będziemy kolegami,
 Adrian z wami"

https://www.youtube.com/watch?v=TzXM8YWc-yI&feature=youtu.be

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-04-08 15:55:44
Autor: Jacek Maciejewski
Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność
Dnia Wed, 8 Apr 2020 15:12:39 +0200, Olin napisał(a):

Słychać wycie? Znakomicie!

Wrzuciłbyś wreszcie pajaca do zsypu na trole.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-04-08 16:16:58
Autor: Olin
Dnia Wed, 8 Apr 2020 15:55:44 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

Wrzuciłbyś wreszcie pajaca do zsypu na trole.

Kusząca perspektywa, ale z drugiej strony podejrzewam, że on się
rzeczywiście podgotowuje, co sprawia mi przyjemność, bo jestem złym
człowiekiem.

Data: 2020-04-08 18:12:17
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 8 Apr 2020 16:16:58 +0200, Olin napisał(a):

[...]

Skuś się, skuś :) Ja po latach nieużywania killfile wrzuciłem
eksperymentalnie paru do śmieci i wiesz co? Jest znośniej :) Niech
pajace z półgłowkami sobie konwesują w tle. A prostować ich to strata
czasu, spływa po nich jak woda po gęsi.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-04-08 16:21:05
Autor: ąćęłńóśźż
Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność
Pajacek czy Paicek?

-- -- -

Data: 2020-06-08 02:16:56
Autor: PlaMa
W dniu 2020-04-08 o 15:12, Olin pisze:
Dnia Wed, 8 Apr 2020 14:55:00 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

Słychać wycie? Znakomicie!

Musisz go wyciągać z KF'a?

Data: 2020-04-08 12:42:29
Autor: A. Filip
Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność:X§ş×üC7^s'hÁ šó TSUE HGW na jakiej podstawie/teorii prawnej]
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
[...]

Napisz na jakiej postawie prawnej TSUE uznał że ma w tej sprawie kompetencje?

--
A. Filip

Data: 2020-04-08 12:58:43
Autor: Olin
Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność [Olin: zdecydował TSUE HGW na jakiej podstawie/teorii prawnej]
Dnia Wed, 08 Apr 2020 12:42:29 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

Napisz na jakiej postawie prawnej TSUE uznał że ma w tej sprawie kompetencje?

Jestem jakimś biurem spełniania zachcianek?
Zwróć się do DudaPomocy.

Data: 2020-04-08 13:30:41
Autor: Runt
W dniu 2020-04-08 o 12:42, A. Filip pisze:

Napisz na jakiej postawie prawnej TSUE uznał że ma w tej sprawie kompetencje?

Na podstawie wyników głosowania! 1:27! ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-08 14:31:35
Autor: A. Filip
Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić dz 1:27!]
Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:
W dniu 2020-04-08 o 12:42, A. Filip pisze:

Napisz na jakiej postawie prawnej TSUE uznał że ma w tej sprawie kompetencje?

Na podstawie wyników głosowania! 1:27! ;-)))

Czyli to jest decyzja polityczna a nie prawna _twoim zdaniem_ ?

Nawet ironia potrafi sugerować wiele.

--
A. Filip

Data: 2020-04-08 14:58:26
Autor: Runt
W dniu 2020-04-08 o 14:31, A. Filip pisze:
[...]
Wywnioskowałeś to z kocich flaków?
Nawet ironia potrafi sugerować wiele.
Nu! ;-)

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-08 14:40:52
Autor: Uncle Pete
Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić dzi
Na podstawie wyników głosowania! 1:27! ;-)))

A ten 1 to kto ?

J.

Ten, kto myślał, że to Eurowizja i nie można głosować na swojego (c) Kabaret Skeczów Męczących.

;)

Data: 2020-04-08 14:58:48
Autor: Runt
W dniu 2020-04-08 o 14:32, J.F. pisze:
[...]

Beata Szydło! ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-08 17:03:51
Autor: Shrek
W dniu 08.04.2020 o 14:32, J.F. pisze:

Na podstawie wyników głosowania! 1:27! ;-)))

A ten 1 to kto ?

Z tego co pamiętam to waszczykowski. Odniósł tam sromotne zwycięstwo. Zostało to odnotowane w analach dyplomacji;)

--
Shrek

Data: 2020-04-08 17:07:01
Autor: ąćęłńóśźż
Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność [Olin: zdecydował TSUE HGW na jakiej podstawie/teorii prawnej]
Przypomnij, ile razy USrael odnosił samotne zwycięstwo w ONZ.

-- -- -
Odniósł tam sromotne zwycięstwo. Zostało to odnotowane w analach dyplomacji

Data: 2020-04-08 17:14:23
Autor: A. Filip
ąćęłńóśźż <a@e.pl> pisze:
Odniósł tam sromotne zwycięstwo. Zostało to odnotowane w analach
dyplomacji

Przypomnij, ile razy USrael odnosił samotne zwycięstwo w ONZ.

Jak ty śmiesz wyciągać takie (trafne) antysemickie analogie! ;-)

--
A. Filip

Data: 2020-04-08 17:22:10
Autor: ąćęłńóśźż
Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność [Olin: zdecydował TSUE HGW na jakiej podstawie/teorii prawnej]
Jedni jedyni uczciwi przeciw wszystkim wokół zdradzieckim i niesprawiedliwym to lepiej brzmi po hebrajsku, czy w jidysz?

-- -- -
Jak ty śmiesz wyciągać takie antysemickie analogie!

Data: 2020-04-08 17:29:27
Autor: A. Filip
ąćęłńóśźż <a@e.pl> pisze:
Jak ty śmiesz wyciągać takie antysemickie analogie!

Jedni jedyni uczciwi przeciw wszystkim wokół zdradzieckim i
niesprawiedliwym to lepiej brzmi po hebrajsku, czy w jidysz?

Izrael *sam* nie głosuje w Radzie "Bezpieczeństwa" ONZ.
Więc się pytaj jak to brzmi po hamerykańsku :-)

A mówiąc bardzo cynicznie: Jakby weto USA nie było zagwarantowane to
pewnie rzadziej USA byłyby "samotnym obrońcą Izraela".  A tak inni
mogą być przeciw Izraelowi bez konsekwencji w postaci przejścia
wniosku przeciw Izraelowi.

--
A. Filip