Izerskie śnieg

Data: 2009-04-03 06:48:42
Autor: Tomasz Konik
Izerskie śnieg
Tomasz Pluciński <tomek@chem.univ.gda.pl> napisał(a):
Pytanie: czy ktoś może podpowiedzieć: czy w Izerskich jest jeszcze śniegu tyle, że na przejście od Jakuszyc do Świeradowa warto zabierać biegówki, czy raczej pieszo?

Tomasz, byłem od pon. do środy. Śniegu (pięknie już przetwarzający się
ziarnisty, twardy) na Hali ponad 1 m. Warunki narciarskie od Białej Doliny,
więc dojeżdżasz do Rumcajsa, albo Chatki Robaczka i dajesz na nartach. W
Jakuszycach zima w pełni;-) Nie wiem, jak z droga do Świeradowa (ze Stogu, czy
Polany Izerskiej), ale wyciąg na Stogu Izerskim chodził, więc albo do góry
wyjedziesz, albo na dół zjedziesz;-) Dawaj śmiało.
Pozdrawiam;-)
Konik

PS: z buta tez można bo twardo, ale po co, skoro są narty?

--

Izerskie śnieg